שעתיים לפני שנשמעה אזעקת צבע אדום בעיר שדרות הסתיימה הופעתו של הזמר והראפר סטטיק. בהופעה נכחו אלפי הורים וילדים. תושבת העיר ניגשה אליי ושאלה אותי: "מה אתה אומר, יהיו אזעקות הלילה?" אמרתי לה שהכל יכול להיות, וזאת טעות שהחליטו לקיים את ההופעה, ולאחר מכן יצאתי מההופעה ונסעתי לביתי.

חשבתי שאני סתם בלחץ, אולי הכל אצלי בראש, וגורמי הביטחון והעירייה יודעים כנראה יותר מימני, מה נכון ומה בטוח ועל פי ההערכות הביטחוניות היה ניתן לקיימה, אבל הייתה לי תחושה לא טובה, הרגשתי שמשהו הולך לקרות. 

שעתיים לאחר מכן, נשמעה אזעקת צבע אדום בשדרות. ואז הבנתי, מישהו הימר על החיים של אלפי תושבים וביניהם ילדים קטנים בעיר שדרות. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה, אם הרקטות היו משוגרות שעתיים לפני, בזמן ההופעה. זה יכל להיגמר באסון. מי יודע לאיזה בוקר היינו מתעוררים היום, גם אם הרקטה לא הייתה נופלת במתחם ההופעה. עצם העובדה שנשמעת אזעקת צבע אדום גורמת להמולה, וככל הנראה היינו רואים תמונות מזעזעזעות של אנשים שנרמסים מהלחץ להגיע למרחב המוגן, היסטרייה של אנשים וילדים שנסים על נפשם. נלקח פה הימור רציני, הימור שיכל להיגמר באובדן של אלפי בני אדם, והיה מכניס אותנו לאירוע אחר לגמרי.

יש לי מסר למקבלי ההחלטות, בקזינו של החיים שאין לכם שום זכות להמר על חיי תושבי וילדי שדרות! נכון, זה ממש לא נעים לבטל הופעות ואירועי בידור ולאכזב את תושבי העיר, אבל החיים שלהם הרבה יותר חשובים, במצבים כאלה, אסור להמר על החיים!

עיריית שדרות, פיקוד העורף ופיקוד הדרום - הגיע הזמן שתחשבו מסלול מחדש! אל תהמרו על החיים שלנו.