בוקר טוב לראש הממשלה, מר בנימין נתניהו. האם אתה אופטימי? כשאתה רואה את חבריך לממשלה - סמוטריץ', בן גביר, קרעי, אמסלם, דיסטל - האם אתה אופטימי? כשאתה רואה את הקרע הנורא שנוצר בעם - האם אתה אופטימי?

כשאתה רואה את בידודה הבינלאומי של ישראל ואת היחס שניתן לך ממנהיגי העולם החופשי - האם אתה אופטימי? כשאתה רואה את אוזלת ידה של משטרת ישראל, שאינה מצליחה להתמודד עם מעשי רצח יומיומיים בחברה הערבית - האם אתה אופטימי?

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כשאתה רואה את ההרס והחורבן שמבוצעים בשירות הציבורי ואת היחס הבוטה של רבים מחברי ממשלתך לעובדי ציבור נאמנים - האם אתה אופטימי? כשאתה רואה את המשבר החוקתי שאנו מצויים בפתחו, שכל עובד מדינה עלול להידרש להחליט אם הוא מציית לבית המשפט או לממשלה - האם אתה אופטימי?

כשאתה (מי שהתיימר להיות "מגן ישראל") רואה את הסכנות הביטחוניות המשחרות לפתחנו, ובד בבד את סירובם של רבים וטובים להמשיך להתנדב לשירות תחת ממשלה שמאיימת על הדמוקרטיה - האם אתה אופטימי? כשאתה רואה מאות אלפי אזרחים שפוקדים מדי שבת את מוקדי ההפגנות בנחישות ובקונסיסטנטיות - מתוך חשש אמיתי כי ישראל בדרך להיות דיקטטורה - האם אתה אופטימי?

כשאתה רואה את אובדן הערך והנזק האדיר שנגרם בתקופה קצרה לכלכלה ולהייטק הישראלי - האם אתה אופטימי? כשאתה רואה את הביזה הבוטה של הקופה הציבורית שנעשית על ידי פוליטיקאים שמחזיקים אותה, ודואגים אך ורק ל"אנשינו" - האם אתה אופטימי?

כשאתה רואה את אובדן השליטה של צה"ל ביהודה ושומרון ואת השתלטות פלנגות חמושות ואלימות של "נערי גבעות" - האם אתה אופטימי?
אדוני ראש הממשלה, אם אתה אופטימי, אז אתה לא כשיר לתפקידך. ואם אתה אינך אופטימי - מה נגיד אנחנו?