לסון הר־מלך יש סבתא שמתמחה באירועי הפרהוד בעיראק, ואת, יש לך אמא שנולדה שש שנים אחרי הפרהוד, מה שלא מפריע לך לטעון שוב ושוב כי היא חוותה על בשרה את הפרעות ההן.
מסתבר שכן, את נלחמת על הזכות להפרדה מגדרית במרחב הציבורי. בטור פרי עטך טענת כי 40% מהנשים במדינת ישראל חפצות בהפרדה מגדרית. ערכת מחקר? השתמשת במחקרים שכבר נערכו? לא גיליתי בטור ביסוס כלשהו לטענתך.
ככל הנראה חיברת מספרים, גברתי השרה. חישבת את כל היהודים הדתיים ואת כל הערבים (נשים יהודיות וערביות, את כותבת) והגעת ל־40%, כשאת סבורה שכל אישה יהודייה, אם היא דתייה, וכל אישה ערבייה, גם אם היא חילונית או נוצרייה, מבקשת הפרדה מגדרית טוטאלית מיום היוולדה ועד יום מותה. בתחבורה ציבורית, באירועים חברתיים ואיך לא, בחוף הים.
אגלה לך סוד. אם היית דתייה, ולא אחת שבחרה פעם להתחפש לכזאת, היית יודעת שלא כל אישה דתייה, ואפילו לא כל אישה חרדית, חלומה לבלות את חייה מאחורי המחיצה ובחלקו האחורי של האוטובוס. ואיך יכולת לדעת? האם נפגשת עם נציגות ארגוני נשים חרדיות ודתיות? האם נחשפת למשל לעמדותיהן של נשים חרדיות מהארגון "נבחרות", שמבקשות לאפשר לאישה חרדית ליטול חלק בחיים ציבוריים? לא. בחרת למדר ארגוני נשים, כולל ארגוני נשים דתיות.
ואל לך להיכנס למרה שחורה, מאי יקרה. לא כל ארגוני הנשים עשויים לתקוף אותך כפי שתיארת בכאב רב. את פשוט צריכה למפות את ארגוני הנשים. אולי תנסי אצל נשות השָאלִים.