תדהמה עוצמתית נפלה עלינו לפני שבועיים. תקיפה אכזרית וברוטלית של חמאס הדאעשי החדש הכתה באוכלוסייה אזרחית חפה מכל פשע.

"האצבע על ההדק": איראן מאיימת לאור הרחבת התקיפות הקרקעיות בעזה

מראות מזעזעים של גופות חרוכות, עריפת ראשים, שריפת תינוקות ואונס נשים, ושבי של ילדים שנלקחו ממיטותיהם, קשישים, בעלי צרכים מיוחדים. בזזו והשחיתו נפש ורכוש בצורה שמזכירה תמונות מן השואה.

לא מלחמה הייתה כאן כי אם מתקפה נפשעת על ישובים שלווים ובני אדם שכל חטאם שהם יהודים או ישראלים. הידיים ידי חמאס, אך הרוח, התכנון וכל השאר הם איראניים. פראי אדם מאומנים היטב בלטבוח בבני אדם, דאעש חמאס בצעו עבודתם בקור רוח ובתכנון שפל וקר.

איראן היא מעצמה בעלת השפעה אזורית, שנשבתה על ידי משטר האייטולות הראדיקלי השיעי הקיצוני, אשר לה תכניות ברורות ומוצהרות לשלוט בעולם הערבי והמוסלמי, ולה אוריינטציה ברורה להשליט הגמוניה אסלאמיסטית קיצונית על מדינות האזור.

איראן כבר מימשה חלק מתכניותיה. היא כבר שולטת בתימן, בסוריה, בלבנון, ובעלת השפעה רבה בעירק, ולופתת את ישראל בצבת שזרועה האחת היא חיזבאללה בצפון והשנייה חמאס בדרום. אין לשכוח שאיראן יש גם תכניות זדוניות לגבי סעודיה, והוכח שיזמה בה פיגועים קשים גם במקומות הכי קדושים לאסלאם.

איראן במרוץ מתמיד ועקשני להיות מעצמה גרעינית. אך טעותם הגדולה של האמריקאים והאירופאים, שהם מתייחסים רק, או בעיקר, לנושא הגרעין האירני, ומתעלמים מהשלטת הטרור בכל מקום שאיראן מסוגלת להגיע אליו, טרור שגובה מחיר של אלפי הרוגים, רובם ככולם מוסלמים. ובינתיים איראן מצליחה להסיט את הדיון ציבורי העולמי מכך שהיא עומדת על סף הגרעין, וכמובן מכל הסכם שלום בין מדינת ישראל לעולם הערבי המוסלמי, שרק תמול שלשום היה בר השגה.

חמאס-דאעש בשליחות איראן, במתקפה נגד אזרחים ישראלים, פעל בניגוד לכל ערך אסלאמי, בניגוד לקוראן. הוא סתר באופן מובהק וחריף את האיסור לא תרצח. איסור 

מפורש העומד בניגוד לרוח האסלאם. רוצח באסלאם משול לכופר ארור ודינו מוות. מעשי איראן בשליחות חמאס-דאעש אינם מייצגים את דת האסלאם.

חמאס-דאעש בשליחות איראן משתמש בעזתים כקלף מיקוח במצב הטוב, ובמצב הפחות טוב כמגן אנושי להסתתר מאחוריו כשהוא פועל בחסות בתי חולים, בתי ספר, מסגדים וגני ילדים ואין ביטחונם ושלומם של התושבים העזתים עומד לנגד עיניו. נהפוך הוא, ככל שיש יותר אזרחים פצועים והרוגים, חמאס יוצא מכך נשכר, בכדי לפגוע בתדמיתה של מדינת ישראל ולהציגה כפושעת ופועלת בניגוד לערכים הומניים בין לאומיים וכדי ללבות את יצרו של העולם המוסלמי והערבי ולהרחיקו מהאויב הציוני הגס והמר בעוד במציאות אין האזרחים העזתים אויבים לישראל ולישראל אין כל רצון לפגוע בהם. האינטרס הוא לפגוע בחמאס ולהשמיד את יכולותיו הצבאיות בכדי לאפשר חיים בצידו השני של הגבול, והמשפחות הישראליות יוכלו לחיות חיי שגרה נורמטיביים.

כערבי מוסלמי  שישראל היא מדינתו ואין לו דגל ומדינה אחרים, אינני מוצא מקום להתנצל או לספק הסברים באשר לאנשים שפעלו בניגוד לערכי המוסר האנושיים שלי, שכן אין חלקי עם אותם רוצחים, וברור לכל שאני מגנה מכל וכל את המתקפה המזעזעת, כשם שכל בן אנוש, בכל מקום וזמן על פני כדור הארץ חייב לגנות. 

מציאות עגומה הביאה אותי למחויבות בלתי מעורערת לקום ולספר לכל העולם, בכל השפות, בכל הדרכים והרשתות מה עוברת מדינת ישראל בימים קשים אלה.