יש המופתעים מתמונות מרחבי העולם, של הפגנות תמיכה בחמאס וקריאות למחוק את ישראל. במערב רבים לא רצו, ועדיין לא רוצים, לראות את הדברים לאשורם: לא מדובר בהתנגדות למדיניות ממשלת ישראל, אלא בשנאת יהודים תהומית, נקודה. מדברים על טרור ואנטישמיות, מושגים מופשטים. עם ישראל לא נלחם נגד מושג אלא נגד רוצחים וטרוריסטים. ואם רוצים מושג מופשט: המלחמה היא מלחמת חורמה נגד הרוע המוחלט, ברמה תנ"כית.

נתונים מדאיגים: מרבית הסטודנטים היהודים בארה"ב חוו אנטישמיות בקמפוס
"מפחדים לצאת מהבית": בעלי העסקים הישראלים בחו"ל מתמודדים עם האנטישמיות

יש המופתעים מתמונות מאוניברסיטאות באמריקה. למה? זה שנים שפעולות אנטי־ישראליות ואנטי־יהודיות מתקיימות שם. אוניברסיטאות אינן חסינות לשנאה, ותואר אקדמי מאשר מומחיות בתחום ידע, לא רמה מוסרית. להזכיר את הרופאים הגרמנים?

הרבה אוניברסיטאות בעולם הפכו למעוז תנועות שמאלניות. שנים ששומעים על פעולות אנטי־ישראליות (קרי אנטי־יהודיות) בקמפוסים רבים. איני מבין איך יש עדיין תורמים יהודים למוסדות אלה. תגובת הנהלות האוניברסיטאות לשנאת היהודים הייתה, במקרה הטוב, רכה מאוד. כדי להגן על סטודנטים יהודים, סגרו את המנזה הכשרה. אז הגיע איום חשוב על האוניברסיטאות: שני משרדי עורכי דין גדולים הודיעו שאם דבר לא ישתנה, הם לא יכניסו לסגל שלהם את בוגרי המוסדות האלה. פתאום ההנהלות ראו לנכון להקים צוותי פעולה נגד אנטישמיות.

רחובות באירופה הוצפו בדגלי אש"ף ובקריאה "מוות ליהודים", בתים בצרפת רוססו במגן דוד, כמו בשנות ה־30 של המאה הקודמת. עשרות בתי ספר יהודיים פונו בגלל התרעות. שכחנו שדאע"ש הבטיח להציף את אירופה במהגרים? הנה, והם התחברו לשונאי יהודים מקומיים.

אחרי ההתקפה הברברית על ישראל, במקום להביע סולידריות, ברחובות יש הפגנות שנאה ליהודים (לא לישראלים). נשים יהודיות נאנסו על ידי הרוצחים מעזה שהתפארו במעשה. איפה הסולידריות של ארגוני הנשים בעולם? סטודנטים וחוקרים נטבחו. איפה הסולידריות של הארגונים האקדמיים בעולם? שתיקה מחרישת אוזניים. ילדים ותינוקות יהודים נחטפו לעזה. איפה יוניצ"ף? שפלות הצלב האדום מזכירה את התנהגותו בטרזינשטט. וכשסוף־סוף מתפרסם משהו, קורבנות הפוגרום ומשפחות מבצעי הפוגרום מוזכרים באותה חמלה.

גם יהודים מתבלבלים. פילוסוף יהודי צרפתי אמר שישראל הפכה ממותקף לתוקף. בעיניו, ישראל לא מגינה על נשים וילדים, אלא היא תוקפת. באמריקה נטורי קרתא מפגינים עם תומכי הטרור. לצערי יש בארץ המלבים את אש המחלוקת, עוסקים בפוליטיקה שפלה, ומנסים לשבור את האחדות הנפלאה בעם, התומכת בכוחותינו הנלחמים בתנאים קשים בשטח. אנו מאמינים בצדקת דרכנו ומשדרים את אמונתנו לעולם. על מנהיגי המדינה להיות ראויים לאותם החיילים. נתפלל להצלחת כוחותינו. ביחד ננצח!

הכותב חבר ב"מבטחי" – פורום מפקדים לאומי