ברקע המלחמה עם חמאס והאנטישמיות הגואה בעולם ממשיכים פוליטיקאים באירופה ללבות את השנאה ליהודים ולישראל באמרות אנטישמיות המזכירות את הימים של מלחמת העולם השניה. אותם פוליטיקאים שנוח להם לשכוח את שלטון הדמים של ממשלותיהם בתקופה הקולוניאלית.

נחשפו מנהרות שבהן הוחזקו חטופים ישראלים | צפו בתיעוד
דרום אפריקה נגד ישראל: הדיון בביה"ד בהאג יוצא לדרך | שידור חי

השרה לשיתוף פעולה ופיתוח בינלאומי של בלגיה קרולין קנז אמרה שישראל מוחקת כפרים פלסטינים שלמים "בשטחים הפלסטינים הכבושים". 
שרה מכובדת בבלגיה משווה בין לחימת ישראל באויב החמאסי הברברי שביצע פשעי מלחמה נוראים והיא פונה לגרמניה בבקשה אנטישמית שחלילה לא יהיו בפעם השניה בצד הלא נכון של ההיסטוריה, כשהם צופים במה שהיא מכנה "טיהור אתני". ובכן כאן המקום להזכיר לגברת הלא מכובדת שאנחנו נלחמים באויבנו מלחמת קיום והעובדה שהיא סירבה לצפות בסרטי הזוועות שהברברים החמאסים ביצעו בנשים, ילדים וטף היא בושה, ואם ממשלתה לא תגנה את הדברים החמורים שהיא אמרה, זו חרפה לא פחות.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

תיעוד ההרס בבית לאהיה (צילום :רשתות ערביות)

בלגיה מאשימה שבגלל ישראל הרחובות שם "הרבה פחות בטוחים" לא בגלל השנאה של אזרחים מוסלמים המציקים ליהודים על רקע יהדותם.
זו אותה בלגיה שחברת הרכבות הלאומית שלה קיבלה מיליונים כדי להוביל את היהודים במלחמת העולם השניה להשמדה. זו אותה בלגיה המואשמת היום על ידי נכדות של נשים מקונגו, שהייתה בעבר תחת שלטון בלגי בפשעים ובזוועות בזמן השלטון הקולוניאלי באפריקה, על אונס ילדות, חטיפת ילדים והוצאתם בכוח מרשות אימם.

עו"ד הממשלה הבלגית טען בבית המשפט כי זה לא עלה לכדי "הפרה של זכויות יסוד". זו הטענה המגוחכת והכי טובה של ההגנה.

בשעה שאנחנו מבקרים את החינוך לשנאה של הילדים הפלסטינים, אולי מוטב שגם המבקרים אותנו בממשלת בלגיה ילמדו קודם את ההיסטוריה שלהם לפני שהם מבקרים את הדמוקרטיה היחידה באזור הנלחמת כנגד פושעי מלחמה ומדינות המסייעות להם והמצהירות בגלוי שהן תומכות בהשמדת ישראל.

אני תוהה האם ההתבטאויות האלה הן ניסיונות למצוא חן ולקושש קולות בקרב המוסלמים שהציפו את בלגיה, עד שבשכונות שלמות בבריסל כמו מולנבק השפה המדוברת היא ערבית.

בלגיה ומדינות אחרות באירופה שפתחו את שערי מדינותיהם ללא הבחנה מתחילות לחוות כיצד הדמוקרטיה וההומניות טופחות על פניהן, וזו רק ההתחלה.