ראש הממשלה ביבי נתניהו הוא ליגה אחרת. תחת הנהגתו של נתניהו הותקפה ישראל על ידי חמאס בעזה והתרחש טבח 7 באוקטובר, שבו נרצחו מעל 1,200 בני אדם, נחטפו לעזה מעל 200 בני אדם, נשים רבות עברו אונס והתעללות לפני שנרצחו או לאחר שנפלו בשבי, ויישובים שלמים נכבשו והוחרבו.

אם לאיראן יהיה נשק גרעיני - היירוט של מתקפה כזו יהיה משימה אחרת לגמרי
לא איראן ולא ישראל: זו המנצחת הגדולה של המתקפה הלילית

תחת הנהגתו של נתניהו יש היום מעל 100 חטופים בעזה שלא נעשה די כדי להחזירם הביתה. רבים מהם מסיימים את חייהם מדי יום בסבל ובייסורים, כשהם ננטשו על ידי מדינתם.

תחת הנהגת נתניהו פונו כל יישובי עוטף עזה ותושביהם פוזרו לכל עבר והם נודדים בלי בית ובלי מועד צפוי לשיקום חייהם.

תחת הנהגתו של נתניהו כבר חצי שנה שיישובי צפון הארץ נתונים להתקפות מדי יום של החיזבאללה. היישובים ננטשו ותושביהם פוזרו לכל עבר והם נודדים בלי בית ובלי מועד צפוי לשיקום חייהם.

תחת הנהגת נתניהו איראן תקפה את ישראל במאות טילים וכטב"מים חמושים. נתניהו נמלט לפני ההתקפה למקלט אטומי של חברו המיליארדר מחשש שייפגע. ההתקפה של האיראנים גרמה לפאניקה בציבור הישראלי, ומכירות הגנרטורים, הפנסים, המים והמזון הגיעו לשיא.

תחת הנהגתו של נתניהו ישנם מדי יום אירועי טרור והתקפות על ישראלים וכמות הנפגעים מפיגועי טרור בממשלתו הנוכחית של נתניהו הגיעה לשיא של כל הזמנים.

בימי שלטונו של נתניהו נערכת המלחמה הארוכה בתולדות ישראל, מלחמה שגבתה מאות קורבנות ואלפי פצועים, וסופה לא נראה באופק.
תחת הנהגתו של נתניהו, ישראל הפכה למדינה מצורעת, ללא תומכים וידידים בעולם, והועמדה לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג על רצח עם.
תחת הנהגתו של נתניהו לא מתמנים שופטים חסרים לבית המשפט העליון ולא מתמנה נשיא לבית המשפט העליון. מועמדים לשיפוט, ששר המשפטים לא חפץ ביקרם, לא עולים להצבעה בוועדה לבחירת שופטים.

תחת הנהגתו של נתניהו:
- בן גביר הוא השר לביטחון לאומי!
 - סמוטריץ' הוא שר האוצר!
- אמסלם הוא השר לשיתוף פעולה אזורי!
- כ"ץ הוא שר החוץ!
- סילמן היא השרה לאיכות הסביבה!
- גולדקנופף הוא שר השיכון!
- רגב היא שרת התחבורה!

ועוד ועוד. נתניהו לא אחראי לכלום. נתניהו לא אשם בכלום. נתניהו הוא ליגה אחרת.