טרם סיימנו את ההרפתקה עם איראן, וארבעת ״המופלאים״: ביבי, גנץ, גלנט והרצי הלוי כבר מחפשים את ההרפתקה הבאה במחנות רפיח. הם לא "נחים על זרי הדפנה" לרגע בחפשם דרכים לסבך את ישראל כדי שלא תסתיים המלחמה.

הם הגדישו את הסאה וסיבכו אותנו במידה רבה בשל רשלנותם המחפירה שגרמה להתקפת החמאס על יישובי עוטף עזה. הם גם ניסו לסבך את ישראל בהתקפה שיזמו שר הביטחון והרמטכ״ל על חיזבאללה בו־זמנית לתקיפתנו את רצועת עזה, ניסיון שהיה עלול לגרור מלחמה אזורית הזורעת הרס רב ואבדות כבדות לישראל. 
 
הם סיבכו אותנו בדרך פעולתם במלחמה ברצועת עזה, כי לו הייתה להם ראייה אסטרטגית, היינו כובשים את רפיח כבר בתחילת המלחמה ומשתלטים על מנהרות ציר פילדלפי החוצות מסיני לרצועת עזה, המספקות לחמאס את אמצעי הלחימה. עד רגע זה הם לא מצאו את הדרך למגר את השלטון האזרחי של חמאס, שלטון שגם אינו מאפשר למגר את השלטון הצבאי שלו ברצועה. 
 
"המופלאים" עומדים חסרי אונים מול התקפות החיזבאללה על יישובי הצפון, התקפות שהביאו לעקירה של מאה אלף תושבים מביתם ולאיבוד פרנסתם. הם מחזיקים צבא קטנטן שקוצץ גם בשנות כהונתם האחרונות, ולכן אינו מסוגל לפעול בד בבד בכמה זירות. לאנשי המילואים שנלחמים כבר חודשים רבים אין להם מחליפים, וזה רק עניין של זמן שגם אנשי המילואים לא יחזיקו מעמד, שהרי הם צריכים גם לפרנס את משפחותיהם וגם לשמור על מקום עבודתם.
 
עם כל זה, לאחרונה הם החליטו להתגרות באיראן ולהכניסה ישירות למשוואת הכאוס והבלבול שהם מובילים ביד רמה. הם יורים לכל הכיוונים ולא פוגעים בשום מטרה ומסבכים את המדינה עד שאין לה דרך של מוצא מהתוהו ובוהו שיצרו ויוצרים, הכול כדי לשמר את שלטונם. 
 
חבורה זו היא דוגמה קלסית לחבורה שפגעה אנושות במדינה ומוסיפה להילחם על הישרדותה גם במחיר של המשך פגיעה קשה במדינה ובאזרחיה. אנשיה לא מדלגים על שום טעות ותקלה מאז תחילת המלחמה. במעשיהם הנלוזים הם מקדמים את התפרקות המדינה מבפנים עוד לפני מימוש איומי אויבינו מבחוץ. רק עַם הדיוט יכול לתת יד להרס הכלכלה ולהורדת דירוג האשראי, להרס הביטחון, החברה והיחסים עם ידידות ישראל. רק עם הדיוט מאפשר לחבורה כזו ולחבר מרעיה להמשיך לשלוט ולתעתע בעם ישראל. שלא תגידו שלא ידעתם!