במאמרו מיום שישי האחרון, תחת הכותרת "הציניות של ארגונים כמו תג מאיר מאפשרת להם להגיע לבתי אבלים כדי לקדם עמדותיהם", תקף אריה אלדד בחריפות את הארגון שאני עומד בראשו. מכיוון שהמאמר היה מלא בנתונים מופרכים וחצאי אמיתות, ראיתי לנכון להעמיד את הדברים על דיוקם. פורום תג מאיר הוקם לפני שבע שנים כמענה להתגברות פשעי שנאה, הסתה, גזענות, טרור ותגי מחיר. קבוצת מייסדי הפורום הוטרדה מאוד מהסתה באצטלה של דת וקדושה, ובין היתר מהספר "תורת המלך" העוסק בהלכות הריגת גויים ומדמה את היהדות לדת חסרת חמלה ורצחנית כביכול.
הפורום הגיע ומגיע לביקורי סולידריות למקומות בהם אירעו פשעי שנאה ולא מבחין במוצא הלאומי של הקורבנות והרוצחים.  כך למשל הגיעו חברות וחברי הפורום - יהודים וערבים - לנחם את משפחת אבו-חדיר בשכונת שועפט (ביולי 2014) וגם את משפחות טברסקי, קופינסקי, גולדברג ולוין בשכונת הר-נוף (בנובמבר 2014).
ביקורי הסולידריות של הפורום כקבוצה, נעשים תמיד בתיאום עם המשפחות האבלות ובהסכמתן המלאה - מעולם לא כפינו עצמנו על אף אחד. הפורום מגיע לנחם משפחות יהודיות, לצערנו כעניין שבשגרה, הקורבנות הם בין היתר קרובי משפחה, חברי קהילה וידידים. הטענה שהתחלנו לבקר משפחות שכאלו רק לאחרונה הינה מעליבה ומרושעת - בלשון המעטה.

וכך אמרה לנו שרה רוזנפלד מכוכב השחר אמא של מלאכי רוזנפלד ז"ל שנרצח בפיגוע טרור בעת שהגענו לנחם את המשפחה: "אילו מלאכי היה בחיים היה מצטרף לתג מאיר". הפורום מודיע על הביקור הצפוי שלו (לאחר תאום מול המשפחה וכוחות הביטחון) ומזמין אנשים באמצעות הרשתות החברתיות והתקשורת להצטרף לניחום האבלים או לביקור הסולידריות. בביקורים אלו אנחנו מבקשים להפגין סולידריות עם הקורבנות ובעיקר להביע חמלה.
הכאב והצער של אמא פלסטינית לא שונה מהכאב והצער של אמא יהודיה. אם מאשימים אותנו שהצלחנו לגרום לכך שיהודים יביעו חמלה על צערה של משפחה פלסטינית או שהצלחנו לגרום לכך שפלסטינים יביעו חמלה לצערה של משפחה יהודית - אנחנו מודים בהכנעה באשמה. אנחנו מודים בענווה שיש לנו עניין רב לקדם שותפות בצער וסולידריות אנושית פשוטה בין העם היהודי והעם הפלסטיני ולא מבינים מדוע מחוות אנושיות-טהורות גורמות לאנשים כמו אריה אלדד כמעט לצאת מדעתם ("המשפחה השכולה היא הפלטפורמה לקידום הארגון", לדבריו).
ביקורי הסולידריות של פורום תג מאיר מונעים מעשי נקמה, יוצרים שותפויות וחברויות ארוכות טווח בין יהודים וערבים ובעיקר נותנים תקווה לציבור גדול מאוד שמנהיגים צינים ועיתונאים מיואשים ספרו להם שהסכסוך הזה הוא נצחי ובלתי פתיר.  אחרי שהגענו עם חמישה אוטובוסים לנחם את משפחת אבו חדיר בשכונת שועפט, קיבלנו מאות הודעות אוהדות בערבית מישראל וממדינות ערביות.  מספר הלייקים לעמוד שלנו הוכפל תוך כמה שעות. 
פורום תג מאיר מבקש להעלות על נס מעשי חמלה של יהודים וערבים. ד"ר עז א דין אבו-אלעיש, הרופא מעזה שאיבד את שלוש בנותיו ואחייניתו בהפצצת מוטעית של ביתו על ידי כוחות צה"ל, תורם כל שנה מלגות לסטודנטים יהודים וערבים במכללת אחווה במדינת ישראל;  עמותת "בדרך להחלמה" מסייעת בהסעת מאות חולים פלסטינים מרצועת עזה ושטחי הגדה המערבית לבתי חולים במדינת ישראל ובחזרה; יהודים וערבים מפעילים ומנהלים את מערכות הבריאות של מדינת ישראל והפעילות המשותפת הזו מעידה ששני העמים יכולים להתנהל במשותף בחיי אחווה ושלום.
הפלסטינים שניחמו את נעאה אנסבכר לפני שבוע בתקוע ואמרו לה שהפרח שנקטף הוא גם הפרח שלהם הם אנשים אמיצים. משפחת אנסבכר שפתחה את ביתה לניחום אבלים של כולם הינה משפחה אצילית.  כך גם משפחת אבו-ראבי בבידייה וכך גם משפחות נרצחי הפיגוע הרצחני בשכונת הר-נוף. ראוי לעודד ולטפח את המחוות האנושיות הללו. בכל הסדר מדיני שלא יהיה יהודים ופלסטינים יחיו כאן ביחד. ככל שנקדים ונפנים עובדה זו כך ייטב לכל העמים על אפם וחמתם של המיואשים.
הכותב הוא יו"ר פורום תג מאיר