כולם בהיסטריה ובדריכות קשה לקראת פרסום המלצות היועמ"ש על פי ההדלפות מאתמול. כמו שאני מבין שיכול להיות שיהיה בכלל פרסום חלקי וידחו את הפרסום על 4000. לכל חגיגת השמועות הזו אין שום משמעות. מה שחשוב הוא שעצם פרסום ההמלצות, שברור שהם יכולות להיות רק שליליות מבחינתו של נתניהו, עושה את מנדלביט ושי ניצן בפועל לראשי מערכת הבחירות של חברות "כחול לבן" שאיננה יודעת בדיוק מה לומר לציבור הישראלי באשר למעלילה המתוכננים וכל שהיא אומרת זה אותו חצי אמת מתועבת - אנחנו לא שמאל ולא ימין.



זה, אגב, נכון, אך רק חצי אמת. הם כן שמאל קיצוני שזומם לגרש קרוב ל-200 אלף איש קרוב לגדר ההפרדה. לחלק את ירושלים ולהקים מדינה פלסטינאית שתהיה חדר הבקרה על ההמראות והנחיתות בנתב"ג. הם יוכלו להיות אחראיים על השבתת נתב"ג בכל עת שירצו.



זו חגיגה נהדרת שנועדה להסתיר את העובדה הזאת מהציבור הישראלי. בנוגע להמלצות הצפויות, אני מציע לכם להיכנס לתוכנית 'החיים על פי שפטל', כפי שקרעתי בשבוע שעבר לגזרים את תיקי 1000 והצבעתי על אכיפה בררנית, היום אעשה זאת לגבי תיק 2000 ובשבוע הבא אעשה זאת על תיק 4000, תהינה ההמלצות כפי שתהיינה.



אראה שכל נימוק ונימוק הוא מופרך על פניו ולא נשען על דבר מאשר על רצון בלתי נלאה להפליל את נתניהו ויהי מה. זה פוטש פוליטי במסווה משפטי. הרוב הגדול של הציבור כבר מזמן איבד את אמונו במערכת המשפט בישראל". כל מי שאני מדבר איתו היום, ללא יוצא מן הכלל, ברכבת, במונית, בבנק אנשים אומרים שהם יצביעו אך ורק עבור נתניהו בגלל מה שמעוללים בו. כל שיענו אותו – כן ירבה ויפרוץ.