תפקיד מבקר המדינה לבקר ותפקידנו לעשות. מוזר שהדוח על משרד התחבורה מתפרסם בעיתוי כזה, ערב הבחירות. אני גאה במהפכת התחבורה הגדולה שהובלנו בעשור האחרון, וטביעות אצבעותנו ניכרות בכל רחבי הארץ. אנחנו מצמצמים פיגור של 100 שנה ביחס לעולם. 
חיברנו את העמק, הגליל, הנגב וירושלים למרכז ברשת כבישים ורכבות; אנחנו סוללים כבישים אסטרטגיים באזור המרכז; ולראשונה מאז קום המדינה הוצאנו לדרך את מיזמי הרכבות הקלות ומערכות להסעת המונים בערים הגדולות. אנחנו מקימים מאות ק״מ של נתיבי תחבורה ציבורית כדי לאפשר תנועה מהירה בשעות העומס. קידמנו תחרות ורפורמות חשובות למען האזרח בים, באוויר וביבשה, למרות התנגדות גורמים בעלי עניין.
הניסיון של ראשי מפלגת השמאל - יאיר לפיד ואבי ניסנקורן לתקוף את הממשלה - הוא חצוף מאוד. לפיד כשהיה שר אוצר ניסה לעצור את הקמת הרכבות והכבישים בגליל, בעמק ובנגב, וניסנקורן תמך במונופולים הגדולים והתנגד לכל הרפורמות והתחרות לטובת האזרח. 

הציבור רואה ותומך, ולא בכדי נבחרתי לשר הפופולרי בממשלה בכל סקר דעת קהל ובצמרת רשימת הליכוד לכנסת. ניצחון הליכוד הוא התשובה הניצחת לכל בעלי האינטרס. כשמהפכת התחבורה שהובלתי בעשור האחרון תירשם בדפי ההסטוריה של מדינת ישראל, דוח המבקר יישכח מזמן.
הכותב הוא שר התחבורה וממלא מקום שר החוץ