בית למאבקי השמאל: הבחירות החוזרות מזמנות למרצ הזדמנות חשובה. אחרי הבחירות הקודמות, במחנה שלנו ברור שבחירה אסטרטגית היא לא הדרך להחליף שלטון ושעלינו לחזור לבחירה אידיאולוגית. כבר היום, אחד מכל ארבעה בוחרי כחול לבן מתחרט על הצבעתו. בנוסף, ציבור שמאל גדול, יהודי וערבי, נשאר בבחירות האחרונות בבית ולא יצא להצביע. אלה ממתינים לשמאל ברור ומובהק, ומהווים מנוע צמיחה שיכול להגדיל לא רק את מרצ אלא את כלל המחנה.
 
בבחירות היום מרצ נמצאת על פרשת דרכים - האם להדגיש את כלל קשת ערכי השמאל הברור עם שותפות יהודית־ערבית או להתמרכז. אני מאמינה באפשרות הראשונה. היא הנכונה יותר גם אידאולוגית וגם אלקטורלית. אני מאמינה שזה התפקיד שלנו בישראל, להיות הבית של כל מאבקי השמאל. 
 
נכון, תוצאות הבחירות הקודמות לא היו מה שקיווינו, אבל יחסית לצונאמי הקיצוני שהיה, מרצ הפגינה עמידות שמעוררת בי אופטימיות לבחירות החוזרות. אני מתחייבת שמרצ תמשיך לדבוק בדרך האידיאולוגית, שנהיה שמאל גאה מול מכונת התעמולה המסוכנת מימין ומול ההתקרנפות והפחדנות במרכז. אני מתחייבת שנמשיך לפעול למען ישראל כמו שאנחנו רוצים שתהיה: דמוקרטית, צודקת ושוויונית.