"המוצר שאתה מספק הוא טכני, ומצריך עבודה שיווקית מתוחכמת. הרבה בעלי עסקים מגיעים מראש עם התנגדות לשירות מעין זה ואומרים: 'אם אני אצטרך, אז אקבל ייעוץ בבוא העת'. הם לא ממהרים לפתוח את הכיס ולשלם. כדי להגיע לתפוצה יותר רחבה של לקוחות פוטנציאליים יש לעורר בהם רגש אמיתי. אתה חייב לייצר שיתופי פעולה עם גופים חזקים. אני הייתי בוחן אפשרות של ניתוח מקרה, כדי שהעסק יבין למה הוא צריך אתכם. המלצה נוספת היא להכין פוסטים חינמיים עם הצעות שיעניקו ערך לעוקבים שלכם ברשתות החברתיות, למשל 'עשרה כללים איך לחסוך לעצמך תביעות עתידיות' וכו'. כך אפשר להגדיל את שיתופי הפעולה וליצור צורך ממשי לעסק ולמוצר שאתה מציע".