יש הרבה צביעות במאמרה של מנכ"לית המרכז הרפורמי לדת ומדינה, נועה סתת, שפורסם מעל דפי עיתון זה בשבוע שעבר (“לבודד אותם”, 21.1.20). 

סתת מאשימה את מפלגת עוצמה יהודית ואותי בהתבטאויות בריוניות וגזעניות, אלא שהפלא ופלא, בעוד המרכז הרפורמי עשה מאמצים וחפר בארכיונים על מנת לפסול אותי, כשמדובר ברשימה הערבית המשותפת, האוזניים שלהם אטומות.

השבוע דנה ועדת הבחירות בעתירה שהגשנו נגד הרשימה המשותפת. בעתירה הגשנו כ־100 ראיות המבוססות על התבטאויות של חברי הרשימה המשותפת נגד מדינת ישראל, ובין היתר גם הסתה חמורה לטרור. מדובר במסה קריטית של ראיות, אבל מכל זה המרכז הרפורמי לדת ומדינה מתעלם לחלוטין. מבחינתם אמירות התומכות בגירוש האויב – גם אם לא מדובר בכל הערבים – או נגד התבוללות, חמורות הרבה יותר מאשר הסתה לטרור ולרצח יהודים.

כחלק מהעתירה שהגשנו הובאה הצעת חוק יסוד מטעם הרשימה המשותפת שבה הם מבקשים לחוקק חוק ולפיו המדינה תהיה מדינה דמוקרטית. בעתירה צוין כי חברי הכנסת מהמשותפת ביקשו לבטל את חוק השבות, להחליף את סמלי המדינה ואת ההמנון. 

כשרואים את הצעת החוק הזאת מבינים מדוע המרכז הרפורמי לא מצטרף גם הוא לעתירה, אלא עושה איפה ואיפה. הרי זו מטרתם של סתת וחבריה; לקעקע את זהותה היהודית של מדינת ישראל. אין ספק שהרשימה המשותפת בהחלט עוזרת להם בכך.

לא סתם המרכז הרפורמי לדת ומדינה מבקש לפסול אותי מההתמודדות לכנסת בכל פעם מחדש, וכעת מבקשת סתת גם לסתום לי את הפה וקוראת לא לתת לי במה. זה הפלורליזם של השמאל הצבוע: חופש ביטוי? רק להיבא יזבק, אחמד טיבי וחבריהם. אך באשר לעוצמה יהודית, יש לסתום לנו את הפה, להשתיק אותנו ולצנזר אותנו בתקשורת. 

הכותב הוא ראש רשימת עוצמה יהודית