תושב מקראון קורט, אנגליה, התפוצץ מרוב עצבים והחל לנפץ את הבית של חברו לאחר שגילה כי הוא מקיים יחסי מין עם אמו. לוק מורגן, בן ה-32, היכה בראשו את חברו הוותיק ריצ'רד וויליאמס, בן ה-31, עם מטאטא, נשך אותו וגרם נזק רב לביתו. 

הנזק שגרם מורגן מוערך בשווי כולל של אלפי שקלים. הוא הרס כל מה שבא בידו – טלוויזיה, מערכת שמע, מקפיא, מקרר, שולחנות, כסאות, מיטה, שתי ספות, דלתות הפטיו וחלונות חדר השינה שלו. על פי בית המשפט המקומי, מורגן עשה זאת כיוון שגילה כי חברו הטוב מזה 20 שנה ניהל רומן עם אמו בת ה-54.

מורגן, ששמע על מערכת היחסים שהחרידה אותו, התפרץ לביתו של וויליאמס והחל להכות אותו, הוא צעק "תתרחק מאמא שלי. אחי גם בדרך לכאן והוא יביא סכין ואדקור אותך". בבית המשפט מורגן הודה בפריצה ובתקיפה שגרמה לנזק גופני ממשי ונזק לרכוש. הוא סיפר כי הוא "איבד שליטה על רגשותיו". 

עורך הדין של מורגן, אדם שארפ, אמר: "גילוי היחסים של וויליאמס עם אמו גרם למורגן לאבד שליטה והוא הפך לקורבן. היה לו קשה לשלוט בתגובתו ביחס לידיעה הזו. בנוסף, מורגן נמצא בתהליך פרידה כואבת מאשתו, יחד יש להם שני ילדים".

השופט בתיק, דיוויד מורגן, אמר כי בשל הנסיבות החריגה של המקרה, בית המשפט יכול "לשנות כיוון" ממה שהיה עושה בדרך כלל במקרה של תקיפה. הוא הוסיף כי "אין תירוץ למעשה תקיפה, אומנם היו לה סיבות אך אין סיבה טובה לחוסר השליטה המוחלט של מורגן". אתמול (רביעי), בית המשפט קבע כי נגזרו על מורגן 12 חודשי מאסר, עם אופציה להארכה ל-18 חודשים בהתאם להתנהגותו.