רוב האנשים חולמים על הצעת נישואין רומנטית, על נופים מדהימים או על ארוחת ערב לאור נרות, בזמן שהם נשאלים את השאלה הגדולה שחיכו לה. אך לבן הזוג האנונימי הזה היה רעיון אחר. הוא נכנס אל השירותים בזמן שחברתו עשתה את צרכיה, כרע ברך והציע לה נישואין. ועוד הוסיף כי כדי לחגוג את הרגע המאושר הוא קנה לה נדנדת מין.

המאורסת הטרייה, העלתה, בעילום שם, את התמונה של הצעת הנישואין לעמוד הפייסבוק Wedding Shaming וכתבה: "הצעת אירוסין אקראית בהחלט! יש לי חברים בקבוצה ולכן ידעו שזאת אני. בן זוגי הציע לי נישואין בשירותים. וכדי לחגוג את זה הוא קנה לנו נדנדת מין". 

רגע הצעת הנישואין בשירותים (צילום: פייסבוק)
רגע הצעת הנישואין בשירותים (צילום: פייסבוק)

הזוג מחזיק ידיים אחרי ההצעה (צילום: פייסבוק)
הזוג מחזיק ידיים אחרי ההצעה (צילום: פייסבוק)

בתמונה ניתן לראות את הכלה לעתיד בשירותים, כשמכנסי הג'ינס שלה מופשלים. מולה ארוסה, כורע הברך, מחזיק את הקופסא ובתוכה הטבעת. גם הכלב שלהם לקח חלק באירוע. בתמונה נוספת שהעלתה, אפשר לראות את הזוג מחזיק ידיים בעוד האישה עונדת את טבעת האירוסין.

באופן לא מפתיע, התגובות על הפוסט שכתבה היו מעורבות. היו שהופתעו מהתזמון המוזר וכתבו "האם היא ציפתה שהוא יציע או שצלם יתחבא בשירותים?". תגובה נוספת הייתה "מדוע אנשים צריכים לדעת על נדנדת המין שלהם? למה זה הכרחי?", והיו גם כאלה שהתבדחו כי "הרומנטיקה מתה". אדם אחד אפילו סיפר בתגובות: "אבא שלי הציע לאימי נישואים כשהיא הייתה בשירותים של בית המלון בו הם שהו לפני שהם יצאו לטייל. היא כל כך כעסה, זרקה עליו את הטבעת וביקשה ממנו להציע מחדש במקום הגיוני יותר. הם נשואים כבר 29 שנים".