ד"ר ארנון שחר, ראש מערך הקורונה של מכבי שירותי בריאות, התייחס בראיון לג'ודי שלום ניר מוזס ברדיו 103FM, לנתונים הנמוכים בהתחסנות הילדים נגד נגיף הקורונה. "לא נתקלנו בתופעות לוואי משמעותיות ואני לא צופה שניתקל", אמר ד"ר שחר בפתח הריאיון והסביר שהוא יודע שהחיסון בטוח והנתונים לגביו הם טובים. לדבריו, הם עוקבים אחר תופעות הלוואי ונמצאים בקשר עם ההורים וטען שעד כה הגיעו דיווחים על כאב מקומי, חולשה, וחום. 

בהמשך נשאל על תופעות הלוואי שעלולות להופיע בעתיד בקרב הילדים הצעירים שקיבלו את מנת החיסון. ד"ר שחר הסביר: "אנחנו נמצאים שנה וחצי בתוך המגיפה ואף אחד לא יודע מה עתיד להתרחש בעוד עשור כי אף אחד לא נביא, אבל באותה הנשימה הוא הצליח להביא עימו משב של אופטימיות, והסביר שבחיסונים הקיימים הם לא רואים תופעות לוואי אחרי 45 יום".

עוד אמר ד"ר שחר כי "אנחנו יודעים שרוב תופעות הלוואי, באם הן מתקיימות, יהיו בימים הראשונים שאחרי קבלת החיסון. אנחנו מכירים אותן וראינו אותן במחקר של פייזר ובמאות הילדים שחיסנו לפני אישור ה־FDA כי הם היו מאוד חולים וההורים רצו לחסן אותם ולהגן עליהם בזמן הגל הרביעי". לדבריו מכלול הנתונים מעניק לנו שקט נפשי כי כל מה שאנחנו רוצים זה להגן על הילדים ולהגיע לכיוון סוף המגיפה".

לסיום נשאל ראש מערך הקורונה של מכבי שירותי בריאות האם החיסונים שקיבלו אזרחי ישראל עד כה מתאימים לזן הדרום האפריקאי החדש, והוא טען שאין כאן שחור או לבן, אבל אנחנו בכל זאת יכולים להיות אופטימיים. עם זאת, ד"ר שחר אמר כי "אנשים שלא מחוסנים או כאלה שבחרו שלא לקבל את הבוסטר חשופים הרבה יותר. לכן, המטרה שלנו עכשיו היא הצלת חיים ומניעת הגל הבא. אנחנו רוצים שנוכל לקום יום אחד ולהגיד שהמגיפה הזו תמה ואנחנו עוברים למשהו יותר מקומי, אבל בשביל שזה יקרה אנחנו זקוקים להתגייסות כללית של כולם".