רובנו מאמינים שלכל אדם יש את הנפש התאומה שלו וכל אחד בסופו של דבר ימצא את החצי השני שלו ואז הכל יהיה מושלם כמו באגדות, ותחיו ביחד באושר ועושר. אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה האם וכמה צריך להשקיע בזוגיות והאם צריך להתאמץ בשביל אהבה.

"אני מניחה שגם אתם שמעתם, בטח כבר בילדות, שבשביל דברים טובים צריך להתאמץ ושאם ממש מתאמצים בסוף אמור להיות ממש טוב. אני לא בטוחה שזה נכון בכלל באיזשהו תחום, בטח ובטח כאשר מדובר במערכות יחסים ובאהבה. אהבה ומערכת יחסים טובה לא צריכה להיות במאמץ גדול. אם אתם מתאמצים יותר מדי והמאמץ אינסופי זה לא אומר שבסוף יהיה טוב, זה אומר שזה לא טוב, שזה לא נכון".

"זה אמור להיות הרבה יותר פשוט וקל, עם הקשבה הדדית, עם הבנה, עם רצון לראות אחד את השני, עם אמפתיה. אם אתם ממש מתאמצים זה לא אומר שהצד השני לא הבין אתכם. אנשים הם אינטיליגנטים והם לא כאלה מטומטמים. הם פשוט כנראה לא באמת רוצים, אז תלמדו לשחרר. אל תתאמצו בשביל אהבה ברמות כאלה, בטח לא בשביל שיראו אתכם ויאהבו אתכם, מגיע לכם פשוט שיאהבו אתכם ככה".

צפו:

@ilanit_koren האם צריך להתאמץ בשביל אהבה? #זוגיות #אימוןלזוגיות #אימוןלזוגיותמיטיבה #טיפולזוגי #אתריהכרויות #למצואזוגיות #טינדרישראל #גרושיםגרושות #אתריהכרויות #הכרויות #להתחילמחדש #אימוןאישי ♬ Wonderful Day - Satria Petir

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים