הכרת מישהו בטינדר/לימודים/עבודה/בר/רחוב או בכל דרך אחרת, החלפתם טלפונים, התכתבתם, וקבעתם בתחילת השבוע שתיפגשו ביום חמישי. במהלך השבוע את לא שומעת ממנו. הוא לא מתקשר, לא שולח הודעה, כלום. ואז, ביום חמישי, לפתע הוא נזכר בך ומראה סימני חיים.

שדה תעופה חדש בים? ההצעה המפתיעה של מירי רגב
למוניקה גלר זה לא היה קורה: 5 דברים בבית שאתם שוכחים לנקות

 אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה כיצד כדאי לך לנהוג. יש שלוש אפשרויות:

1. אם הוא מתקשר בחמישי בשעות הצהריים - תזרמי, תקבעו ותיפגשו. הוא עדיין לא הכניס אותך לראש ואתם עדיין לא זוג, אבל את יכולה לזרום עם זה.

2. קבעתם אבל באותו יום חמישי הוא כותב לך רק ב-18:00 בערב. נחמד שנזכרת אבל זה די ברגע האחרון ופחות מכבד. את צריכה לתכנן את הזמן ולהיות במקום של ערך עצמי גבוה וצריכה לדעת על כך מראש, להגיע הביתה ולהתארגן. אמרי לו שאת שמחה שהוא התקשר אבל שקבעת כבר תוכניות. יחד עם זאת אמרי לו שתשמחי לקבוע להיפגש ביום אחר.

3. אם הוא כתב לך בשעה ממש מאוחרת - "היי", "מה העניינים", "ערה" וכדומה -  את לא זורמת! לא אצלך, לא אצלו, לא מתחת לבניין. פשוט לא! זה לא מכבד ויש לזה קונוטציה של אצלי או אצלך... אני ממליצה לא לענות לו ולמחרת לכתוב לו: "ראיתי שחיפשת אותי, אשמח שנקבע"...

צפו בסרטון בטיקטוק:

@ilanit_koren מה לעשות אם... למשל, קבעתם והוא התקשר מאוחר? ועוד מצבים שונים בעולם הדייטים #הכרויות #טינדר #טינדרישראל #אתריהכרויות #הכרויות #גרושיםגרושות #זוגיות #טיפולזוגי #אימוןלזוגיות #דייטים #אהבה ♬ Shallow (Cover Lady Gaga) - 付烁sax

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים