אפליקציית ההיכרויות בה האישה עושה את הצעד הראשון הכריזה על שיתוף פעולה עם הסרט החדש של BARBIE במטרה להעניק השראה ועידוד מברבי והקן הבולטים של הסרט לקהילת משתמשי Bumble.

במסגרת שיתוף הפעולה Bumble יצרה עולם תוכן בתוך האפליקציה באמצעותו המשתמשים יקבלו הודעות מוטיבציה בזמן שהם מנווטים בחיי היכרויות שלהם. המסרים יגיעו מדמויות כוכבי הסרט המדובר – בארבי וקן המקוריים, שיופיעו באפליקציה. המסרים נועדו לעודד את משתמשי אפליקציית Bumble ולהעניק להם מוטיבציה במהלך ההיכרויות. אחד הפיצ'רים הידועים באפליקציה הוא "מחמאות" או Compliments, ומעניק את האפשרות לשלוח הודעה טרם התקבל ה"מאצ'", התאמה שעוזרת למשתמשים ב-Bumble להיות יותר מכוונים להתחיל שיחות בצורה חביבה וחיובית.

וויטני וולף הרד, מייסדת ומנכ"לית Bumble : "אין להכחיש את כוח של טוב לב ביצירת קשרים ומערכות יחסים משמעותיות, ומחמאות (Compliments) היא רק אחת מהדרכים הרבות שבהן אנו מעצימות את הקהילה שלנו להוביל דוגמה אישית ולעשות מהלכים ראשונים משמעותיים יותר", ראינו שגישה זו מובילה לסבירות גבוהה יותר של התאמה ושיחות איכותיות של הקהלילה, ונמשיך לעודד לאדיבות בעשייה שלנו."

קמרון קרטיס, סגן נשיא בכיר, שיווק דיגיטלי גלובלי, Warner Bros. Pictures : "שיתוף הפעולה של Bumble בחוויה הזו הייתה דרך מהנה ויצירתית להציג את כל האישיות של הברביות וקן של הסרט כשהם יוצאים לעולם האמיתי באמצעות האפליקציה, ומביאים איתם את החיוביות הקלאסית שלהם", לברבי ולקן יש מערכת תמיכה חזקה האחד בשניה, ואנחנו נרגשים להביא את זה לקהילה ב-Bumble ולהראות איך זה מתעורר לחיים בסרט BARBIE על המסך הגדול בבתי הקולנוע."

לפי הסקר האחרון שערכה Bumble, שלוש מתוך ארבע (73%)* מהמשיבים.ות העידו על עצמם שקבלת מחמאה (compliment) מבן.ת זוג רומנטי פוטנציאלי גורמת להם להתעניין יותר בפרטנר ו-75%* מהמשיבים אמרו שהביטחון העצמי שלהם עולה כשהם מקבלים מחמאה (compliment). מממצאים אלו ניתן להסיק שבעת שליחת מחמאה ב-Bumble - ישנה סבירות מוגברת להתאמה וגם יש סיכוי גבוה יותר לנהל שיחה טובה.

Bumble, אפליקציית ההיכרויות והרשתות החברתיות הראשונה לנשים, נוסדה על ידי המנכ"לית וויטני וולף הרד בשנת 2014. Bumble מחברת בין אנשים סביב היכרויות (Bumble Date). באמבל (Bumble) שמה דגש על מערכות יחסים שוויוניות ועד כמה הן חיוניות לחיים בריאים ומאושרים. Bumble מעמידה את המשתמשים.ות שלה באחריות למעשיהם ושואפת לספק חוויה נקייה משנאה, תוקפנות או בריונות. 

הסרט יופץ ברחבי העולם על ידי Warner Bros. Pictures ויצא בבתי הקולנוע ברחבי הארץ ב-20 ביולי 2023 ובעולם החל מה-19 ביולי 2023. בבימויה של גרטה גרוויג, ובכיכוביהם של מרגו רובי, ריאן גוסלינג, אמריקה פררה, קייט מקינון, עיסא ריי, ריאה פרלמן וויל פרל. 

קבוצת Warner Bros. Pictures מורכבת מ- Warner Bros. Pictures, New Line Cinema ו- Warner Bros. Pictures Animation. האחים וורנר משתפים פעולה עם מספרי הסיפורים מעוררי ההשראה המובילים בעולם כדי ליצור הנאה ובידור יוצא דופן על כל מסך עבור הקהל העולמי. Warner Bros. Pictures Group נמצאת בחזית תעשיית הקולנוע מאז הקמתה וממשיכה להוות כוח יצירתי מוביל, ומייצרת סרטים להקרנה בקולנוע ברחבי העולם.