ט"ו באב בפתח, זמן מצוין עבור זוגות לחגוג ולציין את הזוגיות שלהם. מחקר מאפליקציית ההיכרויות Bumble מצא שדווקא מועדים כאלה עלולים להיות מקור לחרדה ולחץ עבור רווקות ורווקות, אשר רבים מהם מספרים על התחושה שהם מרגישים לפיה הסביבה מצפה מהם למצוא זוגיות, והם שעדיין רווקים, מרגישים כי לא עומדים בציפיות החברה.

למרות זאת, ט"ו באב יכולה להיות הזדמנות מעולה עבור א.נשים רבים לנווט את מערכת היחסים החשובה ביותר בחייהם. כדי להעניק לא.נשים ביטחון, יצרנו עבורכם מדריך להתגברות על הפחדים שיעלו לקראת ט"ו באב מאת מומחית Bumble לזוגיות, ד"ר לירז מרגלית:

1. תתעדפו את עצמכן.ם - לעתים קרובות אנו מקבלות.ים את הרושם שאהבה יכולה לפתור את כל הבעיות בחיינו. לרוב זה לא המקרה וחשוב להתמקד במערכת היחסים עם שלנו עם עצמנו, ולתעדף את הרצונות והצרכים האישיים. אם אתן.ם מרגישות.ים בטוחות.ים בעצמכן.ם - תהיה לכם חשיבה חיובית יותר בכל הנוגע לדייטים ומערכות יחסים.

2. תהנו מהמסע - רווקות יכולה להיות תקופה טובה שמאפשרת התמקדות ב"אני הפנימי" שלכם ובמה שחשוב לכם, בין אם זה לנסות ספורט חדש או לבלות בתחביב האהוב עליכן.ם. נסו לראות את חיי הרווקות כתקופה חשובה בפני עצמה ולא זמן שבו אתם מחכים למערכת יחסים חדשה.

3. לצאת לדייט בדרך שלך - בתקופה זו של השנה, זה בסדר להרגיש לחץ לצאת לדייטים או להיות במערכת יחסים, Bumble גילתה שא.נשים רבים בוחרות.ים להיות "רווקות.ים במודע". קחו את הזמן כדי להיות יותר מודעות.ים ומכוונות.ים לגבי האופן שבו אתן.ם יוצאות.ים לדייט.
הפיצ'ר מצב 'נודניק' של Bumble מאפשר לכן.ם להשתיק את האפליקציה כל עוד אתן.ם צריכות.ים, קצת זמן שייתן לכם מרווח נשימה.