גם בגיל השלישי, כשהשיער הופך דליל יותר, נושר ומשנה את צבעו, חשוב מאוד לשמור עליו. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לשמור על השיער ולעצב אותו בשלב הביניים בחיים.

"ידעתי שאתה משהו מיוחד": מכריו של לוחם האש דקל מרציאנו ז"ל נפרדים
נתניהו מסכים עם הציוץ של בנו יאיר? האלוף בריק על הקו המסוכן שהגענו אליו

1. הברקת שיער שיבה לבן ומניעת קצוות צהובים - שיער לבן הוא שיער ללא פיגמנטים ולכן דהייתו מורגשת מהר מהרגיל. מומלץ לחפוף עם שמפו שבמרקמו יש תוסף אפרפר/סגלגל שמנטרל קווצות צהובים ודהויים, מגוון בברק אפרפר לייט את השיער ומעניק לו רכות.

2. הפחתת נשירת שיער - ערבבי שלוש כפות דבש, כף מיץ לימון סחוט, כף מן, אבוקדו מחומם, מרחי את הקרקפת וקווצות השיער, סגרי עם מגבת דקה או ניילון נצמד למשך 40 דקות, חפפי את השיער היטב עם שמפו איכותי ושימי לב לשיער המבריק והנפלא. דבש ידוע כנוגד חמצון, לימון ידוע כעמוס בויטמין C שמייצר קולגן ומזרז צמיחת שיער. שמן אבוקדו עמוס בויטמין A שמעניק לשיער לחות נהדרת וידוע כמפחית נשירה. מומלץ לחזור על טיפול זה פעמיים בשבוע. 

3. בגיל השלישי נשים חוות איבוד שיער בחלק הקדמי של הראש, קודקוד הראש ומטה כתוצאה ממחלות, גנטיקה, תרופות, היגיינה לא סדירה, סטרס ולחץ נפשי. העידן החדש של תחום תוספות שיער מאפשר התאמה של תוספת שיער מותאמת לפי נתוני השיער הטבעי שמתחברת לשיער עם קליפסים זעירים שמורכבים וניתנים להסרה בקלות. התוספת מעניקה נפח ומילוי נפלא לאזורי הדלילות או ההתקרחות. 

4. גווני שיער - גווני שיער כהים לנשים מקשים את תווי הפנים והמראה הכללי של מסגרת הפנים. מומלץ בגיל מבוגר לרכך את מראה הפנים עם גווני שיער בהירים כמו בלונד-דבש וחום קפה ערמוני למראה חמים ורך.

5. לנשים ששיער השיבה שלהן צומח במהירות ומצריך צביעה לעתים קרובות מאוד בצדי הראש ובעיקר בשביל האמצעי והצדדי, אני ממליצה על תוספת שיער מזערית עם צפיפות שיער קטנה ושביל מדמה קרקפת. אלו יסייעו להן לדחות את צביעת השיער ללעתים רחוקות יותר. 

עיצוב שיער בגיל השלישי (צילום: אחוזת צהלה)
עיצוב שיער בגיל השלישי (צילום: אחוזת צהלה)

6. תסרוקות ליצירת נפח - נשים בגיל השלישי עלולות לחוות שיער מרדני, נפול, לא גמיש ולא מטופח שמצריך את טיפוחו באופן סדיר. תסרוקות מסוימות שמעניקות נפח יכולות להדגיש מראה מטופח יותר, מסודר ורך. תסרוקת נכונה שמותאמת לתווי הפנים וצורת הפנים יכולה לחדד את המראה ממראה עייף למתוחכם ושיקי.

הכותבת היא בעלת סלון לעיצוב ופתרונות שיער ב"אחוזת צהלה" בתל אביב ובהרצליה