הרבה הורים נתקלים בבעיה הבאה: הילדים לא רוצים לאכול ירקות, שחשובים מאוד לבריאותם והתפתחותם. לאם לשניים ככל הנראה נמאס מניסיונות השכנוע והוויכוחים אז היא מצאה פתרון יצירתי אותו היא שיתפה עם עוקביה בטיקטוק, באמצעותו היא "מגניבה" ירקות לארוחות של הילדים שלה.

הטעות שאתם עושים בארוחה שמגדילה את הסיכון להתקף לב ושבץ מוחי
בשורה בעולם פגישות העבודה? גוגל משיקה כלי AI חדש

בסרטון שהעלתה האם, ששמה הולי, תחת המשתמש @hollyd56, היא אמרה שהיא כותשת ירקות בבלנדר ואז מקפיאה אותם בשקיות. כאשר היא מבשלת היא מכניסה את הירקות הטחונים לתבשילים כמו פשטידות, רטבים ועוד, וכך הילדים שלה צורכים ירקות, מבלי שהם מודעים לכך.

לדבריה, מדובר בפתרון אידיאלי ופשוט לאימהות עסוקות שיש להן ילדים שלא אוהבים לאכול ירקות. 

היא אמרה: "לילדים האלה שלא מוכנים לאכול ירקות ולאימהות האלה שאין להן זמן להכין... מדי פעם אני קונה גזר, ברוקולי, תרד, קישואים, מה שתרצו. אני פשוט לוקחת את כולם ומכניסה לבלנדר. אחר כך אני מכניסה אותם לשקיות ומקפיאה אותם, ואז כשאני מכינה משהו כמו פאי רועים או בולונז - אני פשוט מכניסה אותם, ולא צריכה להפשיר. אז אם הילדים שלכם הם כמו הילדים שלי ואף פעם לא אוכלים ירקות, זה מושלם כי הם אפילו לא שמים לב".

"לא אכפת לי כמה פסטה הם אוכלים כי הבולונז שלי כל כך בריא וכל כך מלא ירקות", הוסיפה.

הסרטון של הולי צבר 131 אלף צפיות ברשת והעוקבים פרגנו ואמרו שהיא "שינתה את כללי המשחק".

@hollyd56 #mumhack for those kiddos that wont eat veggies and those mums who ain’t got time to prep!! #yourewelcome #foodhack #mumsoftiktok #foryou #fyp #kidfood #hacksoflife ♬ original sound - Holly🌻