האם ידעתם שאפשר להלבין את השיניים באמצעות קליפת בננה בתוך שלושה שבועות? הטריק הקוסמטי הזה כבש את הטיקטוק, שהוצף בסרטונים של משתמשים שטוענים שהקליפה הצהובה הלבינה את שיניהם הצהבהבות.

הלמ"ס חושפת את נתוני השכר: איפה הרוויחו הכי הרבה?
טונות של אשפה וצואה אנושית: זבל רב מצטבר בחלל - מי ינקה אותו?

אנו יודעים כי מיץ לימון יש תכונות הלבנה כאשר מעורבב עם ביקרבונט של סודה או משחת שיניים, אבל הרופאים לא אוהבים להשתמש בו כמו מלבין בשל הקשיחות שלה על אמייל השן.

עדיין לא נרשמתם? לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

רופא השיניים הצרפתי מרטין זיסרמן הסביר על הטריק, המאפשר הלבנת שיניים באופן טבעי תוך 21 יום  בלבד.  לדבריו, יעילותן של הבננות בהלבנת השיניים קשורה לעושרן באשלגן, מגנזיום ומנגן, התורמים להסרת כתמים מהשיניים. כך, שפשוף קליפות בננה על השיניים משמש מעין פילינג תוך שהוא שומר על האמייל בשיניים.

@davidcohen the thing dentists won’t tell you #HomeCooking #teethwhitening #banana ♬ WAP(feat. Megan Thee Stallion) - Cardi B

מה עושים? בוחרים בננה בשלה, חותכים חלק מקליפתה לשלושה מלבנים באורך של 10 סנטימטרים, ומשפשפים כל פעם חלק מהשיניים עם הצד הפנימי של המלבן למשך שתי דקות. חוזרים על הפעולה פעמיים ביום במשך שלושה שבועות לפחות כדי לקבל את התוצאה הרצויה.

@beautyhacks It’s so easy to whiten your teeth! 🍌 #banana #whitening #teethwhitening #teeth #hack ♬ original sound - ALTÉGO

לדברי רופא השיניים, את הצד הפנימי של קליפת הבננה ניתן להסיר בסכין, לערבב עם מעט גליצרין ולהשתמש בזה כתחליף למשחת שיניים. מומלץ לחזור על הפעולה לאחר כל ארוחה או לפחות פעמיים ביום.

לקבלת תוצאה מקסימלית עדיף להימנע ככל האפשר ממשקאות ומזונות שעלולים להשאיר כתמים על השיניים, כגון: תה, קטשופ, חרדל, חמוצים, משקאות קלים, גלידה, סוכריות צבעוניות ואפילו שוקולד.