לאורך החיים אנחנו נתקלים בסוגים רבים של אנשים ובהתנהגויות טובות אבל גם רעילות, שמרחיקות בני אדם אחד מהשני. הנה 10 מההתנהגויות הנפוצות ביותר.

שותה בקפה תמר: מחפשים תחליף לקפאין? שתו קפה מחרצני תמרים
אנטריקוט לנתניהו? הכירו את המסעדה שתארח את ערב הגיבוש של הקואליציה

כעס
על פי "Psychology Today", כעס מול אחרים גורם להם להרגיש נבוכים ולא בטוחים סביבכם, כי אתם עלולים להפוך את המצב בתוך כמה שניות, וכעס על האנשים עצמם מוביל לתוצאות שקשה לתקן.

דחיפות
אנשים שחיים במצב של דחיפות לא יכולים ליהנות מההווה, מכיוון שהמיקוד שלהם הוא בעתיד והם לא יכולים להיות נוכחים באופן מלא במה שקורה באותו רגע, וזה מלחיץ את הסובבים אותם.

תסכול
תסכול לוקח את השמחה של כל דבר טוב או שמח, ואף אחד לא יכול להתקיים ליד מישהו שאינו סובלני, במיוחד אם הוא מגיב במהירות ובשלילה כאשר הדברים לא קורים כפי שציפה, ואחרים נאלצים לעתים קרובות להרגיע אותו.

אתם מרכז היקום
קשה מאוד לקבל אדם שרואה את עצמו כמרכז היקום, שמדבר רק על עצמו וגונב את החלק הארי של כל אינטראקציה ומפגש ולא שואל אחרים על דעתם או על מצבם.

מאחרים כרוניים
אנשים שמאחרים באופן קבוע יכולים להטריף אחרים שנאלצים לחכות להם שוב ושוב, מה שיוביל בסופו של דבר לבעיות ולהימנעות ממפגשים עמם.

קנאה
קצת קנאה טובה למוטיבציה, אבל הרבה ממנה זה רע לכל הסובבים אתכם. הפכו את הקנאה לסיבה ותמריץ להתפתח כאדם ולא לעצבן את הסביבה.

קורבניות
האמונה שאתם קורבנות ושאתם לא מסוגלים לשלוט בחיים שלכם היא התנהגות רעילה שמרחיקה אחרים ממכם, אז תפסיקו להתלונן ואל תחיו את תפקיד הקורבן. אתם תגלו שאתם חזקים יותר ממה שאתה חושבים, אתם רק צריכים לקבל את המציאות ולהתמודד.

אובססיה למחשבות שליליות
קשה מאוד להתקיים באופן קבוע סביב אנשים שמסרבים להרפות מהשליליות. הם מהרהרים ומדברים כל הזמן על הדברים הנוראיים שיכולים לקרות ועל אלה שכבר קרו ועל חוסר הצדק של החיים כלפיהם. האנשים האלה מסרבים לראות את הצד החיובי של החיים והם צריכים להשתנות באמת אם הם רוצים חיי חברה בריאים.

אכזריות וחוסר אמפתיה
אחת ההתנהגויות הרעילות ביותר היא אכזריות וחוסר חמלה כלפי הזולת, וזה נובע מחוסר מוחלט של אמפתיה או דאגה.

חוסר יכולת לקבל ביקורת
חוסר היכולת לקבל ביקורת על כל צורותיה, אפילו בונה, יכול לגרום לאנשים להרגיש כאילו הם צריכים "ללכת על קליפות ביצים" לידכם.