Saphira, המותג הראשון שיצר תקדים עולמי בכך שפיתח מוצרים לשיער המבוססים על מינרלים טבעיים שהיו רק במוצרי קוסמטיקה ויופי לעור הפנים והגוף, בחר בשחקנית הישראלית ענבר לביא כשגרירה העולמית של המותג.

החיבור האותנטי נוצר בזמן צילומים לסרט חדש בקנדה, בהם שיערה של ענבר התקרזל ,איבד שליטה וגרם לעיכוב בצילום סצנות עם המשכיות. אחד מאנשי המקצוע שהיו על הסט המליץ לה על מוצרי ספירה, והיא התמכרה מיד, עד כדי כך שהחליטה לפנות בעצמה לשירות הלקוחות ולבצע הזמנה של מוצרים. רצה הגורל והשיחה הגיעה ישירות למייסדי המותג ששלחו לענבר סטייליסט אישי עם מוצרים, מה שהפך לקשר חברי ושיתוף פעולה עסקי.

ענבר לביא: "אני כל כך גאה להיות חלק מסיפור המותג של Saphira, לעזור להאיר אור על המשימה שלהם להביא ביטחון לכל מי שנאבק עם השיער ולאמץ את היופי האותנטי של האדם מבפנים ומבחוץ. המוצרים הנכונים עושים את כל ההבדל, ואני כל כך נרגשת להיות מסוגלת לחלוק את האהבה הזו עם העולם".

ענבר לביא, כידוע, היא אחת מהשחקניות הישראליות הפעילות והעסוקות בין נציגינו הישראלים מעבר לים עם רזומה עשיר בסרטים וסדרות כמו "הפמליה", הלוחשת לרוחות" ,"מחשבות פליליות" "כנופיות אל איי", "מתחזים" ,"נמלטים" ו'פאודה'.  מאחורי המותג Saphira עומדת ספירה גרינברג, צעירה יהודייה, ילידת ארה"ב, שהגיעה בגיל 16 יחד עם משפחתה לביקור בישראל, התאהבה והחליטה לעשות עליה  ולהקים את ביתה בישראל. 

יחד עם בעלה שהכירה בישראל, השקיעו  את כל כספי החתונה בפיתוח מוצרים על בסיס מינרלים והתאמתם לטיפוח השיער. בתוך דירה שכורה קטנה ועם הרבה עבודה ואהבה, הוקם Saphira  מותג כחול לבן  המשווק כיום ב-60 מדינות ברחבי העולם. המותג, שנולד מערכי ציונות ואהבת הארץ, ממשיך לקדם ערכים אלו בכל הרבדים, החל מתהליך רקיחת המינרליים ,הדפסת האריזה, ועד שיתוף פעולה  עם משרד הקליטה והעלייה להעסקת עולים חדשים בחברה להתאקלמות קלה וחמה בישראל.

לאחר ההצלחה הבינלאומית Saphira נכנסים כעת לשוק הישראלי עם חנות דגל ראשונה במלון הילטון תל אביב ושHרות הזמנות אונליין באתר- https://saphirahair.com.

Saphira מציעה מבחר עשיר של מוצרים טיפוליים ומקצועיים לטיפוח, הזנה, ריכוך והגנה של השיער, מבוססים על רכיבים טבעיים, ואינם מכילים סולפטים ופראבנים .

לאחרונה הושקה סדרת היוקרה Mineral Plus לריפוי אינטנסיבי של השיער, המבוססת על טכנולוגיה פורצת דרך המשלבת את החימר הקרחוני, החימר העשיר במינרלים והטהור ביותר בעולם עם ריכוז מוגבר של 26 מינרלים להזנה עמוקה של סיב השערה, שיפור מרקם השיער ואיזון רמת ה-pH הן לשיער והן לקרקפת.