הצנצנת המוכרת בצבעי תכלת לבן שיושבת על מדף האמבטיה של כמעט כולם מושלמת לידיים או שפתיים יבשות בתנאי מזג אוויר קרים. אבל האם ידעתם שיש שימושים אחרים לקרם הצהבהב? ולא, אנחנו לא מתכוונים למשהו שקשור לסקס. הנה הם:

אייל שני שומע? זו הסיבה שצריך לתקוע שני מזלגות בעגבנייה
"בוקר טוב לעמלק החדש": רני רהב במתקפה על שמחה רוטמן

קצוות מפוצלים: מעט וזלין על קצוות השיער יכול לעזור להיפטר משבירה ופיצול של השיער. זהו פתרון זול וקל שיגרום לשיער שלכם להיראות בריא כל השנה.

הגנה מפני בושם: אם אתם אוהבים להריח טוב אבל לא בא לכם או שאין באפשרותכם להתבשם כל כמה שעות, אתם הולכים לאהוב את זה. שפשפו קצת וזלין על העור שלכם לפני התזת הבושם, והוא ימנע מהבושם להיספג לתוך העור. משמעות הדבר היא כי הניחוח יישאר בסביבה במשך זמן רב יותר.

צירים חורקים: דלת חורקת משגעת אתכם? לא עוד! כדי למנוע מצירי דלתות הבית לחרוק, אפשר למרוח קצת וזלין עליהם. זה יפתור את עניין החריקות ויגן על השפיות שלכם.

כתמים על נעליים: אם זה עתה רכשתם זוג נעליים יפות למראה, כתם שצץ פתאום יכול לבאס. אם תמרחו קצת וזלין על הכתם, זה יעלים אותו ויגרום להן שוב להיראות חדשות.

עגילים: אם את או אתה לא עונדים עגילים לעתים קרובות ואם עבר זמן מה מאז שענדתם עגילים בפעם האחרונה, מרחו וזלין על תנוכי האוזניים לפני שתענדו את העגילים, וזה יהפוך את כל החוויה להרבה יותר נעימה.

פילינג: וזלין יכול לשמש גם כפילינג לעור שלכם. כל מה שצריך זה צנצנת וזלין ומעט מלח ים. לא תצטרכו לרכוש "סקראב" יקר כדי לקבל עור רך כמשי.