הרבה גברים בוחרים ללבוש בוקסר במקום תחתונים קלאסיים צמודים מכיוון שהם רפויים ומרווחים יותר, מספקים נוחות ולא מפריעים לזרימת הדם. אבל יש עוד ארבע סיבות מדוע כדאי לבחור בבוקסר רפוי במקום בגזרה צמודה.

אהוד ברק על המאבק ברפורמה המשפטית: "ייתכן שחלק מהאנשים יאבדו את חייהם"
הידיעה שמרעידה את העולם: גופות החייזרים שהוצגו בקונגרס אינן אנושיות

רצון להתרבות: זה אמנם לא הוכח מדעית ובאופן חד-משמעי, אבל לבישת תחתונים ששומרים על האשכים צמודים וחמים עלולה לפגום בזרע של הגבר. אז אם אתם בעניין של דור המשך, מה אכפת לכם, ותרו עליהם ליתר ביטחון והעדיפו בוקסר.

מאפשר זרימת אוויר: האם ידעתם שגם ה"חבילה" שלכם אוהבת אוויר צח? תחתונים צמודים אינם מאפשרים למספיק אוויר לזרום סביב אזור האגן, וזה יכול בסופו של דבר לגרום לריחות לא רצויים או פריחות. 

לא גורם לגרד: כאשר יש מספיק זרימת אוויר סביב המפשעה העניינים שם לא מגרדים, ועם בוקסר תחסכו לכם וגם לנו אי נוחות ולא תגרדו בפרהסיה.

רוגע: האם ידעת שהבגדים שלכם מעידים על אישיותכם? כשאתם בוחרים במכנסי בוקסר רפויים אתם מצטיירים כבני אדם רגועים, קלילים ומשוחררים. כמובן שאם אתם לובשים את התחתונים הקלאסיים זה לא אומר שאתם לחוצים, אבל להצטייר כמישהו רגוע ולא "כבד" זה לא מזיק, ואם תבחרו בבוקסר צבעוני במיוחד או עם הדפס או כיתוב מגניב תצטיירו גם כמקוריים ומשעשעים.