לימונים היו מאז ומתמיד מרכיב בסיסי במטבח, בין אם לתיבול הסלט, להכנת משקה מתוק וצונן, או בתוך תבשילים, ממרחים ועוגות. מעבר לכך, לפרי החמוץ ישנם יתרונות נוספים, וניתן להשתמש בו למגוון שימושים בבית. הנה שבעה טיפים שימושיים ללימון DIY.

"אף אחד לא כופה עליכם": ארז טל במסר תקיף למפגינים מדיזנגוף
מצאה "גור חתולים" בין השיחים - ואז הסתבר שהוא משהו אחר לגמרי

ניקוי המיקרוגל: השתמשו בלימון כדי לנקות את המיקרוגל המלוכלך והשמנוני שלכם. מלאו קערה במים והוסיפו מיץ וגרידה של לימון אחד. חממו במשך ארבע דקות ולאחר מכן השתמשו במי הלימון החמים כדי לנקות את המיקרוגל מבפנים.

הלבנת ציפורניים: בעיה נפוצה בקרב נשים - הציפורניים משנות את צבען בגלל שימוש תכוף בלק. למרבה המזל, יש טריק פשוט שעוזר להחזיר את הציפורניים לצבע הרגיל שלהן (אחרי שהסרתן את הלק כמובן). פורסים לימון לשניים ומשתמשים בו כדי לשפשף את הציפורניים. הציפורניים שלכן ייראו כמו עצמן שוב לאחר מכן!

הרחקת חרקים: הרבה חרקים, כמו יתושים ונמלים, ממש לא אוהבים לימונים. ערבבו מיץ לימון עם מעט מים, מזגו אותו לבקבוק תרסיס ורססו את התערובת בכמה מקומות ברחבי הבית. תוכלו להגיד להם שלום ולא להתראות.

ניקוי רעלים מלימון: רבות נכתב על היתרונות הבריאותיים של שתיית מים חמים עם לימון בכל בוקר. אומרים שזה מסייע לעצירות, מנקה רעלים מהכבד, מעניק ריח טוב יותר לעניינים שם למטה וגורם לעור לזהור. בנוסף, זה גם טעים!

ניקוי קרש חיתוך: אנו משתמשים בקרש חיתוך כדי לחתוך בשר, ירקות, פירות ועוד. אבל, כתמים וריחות רעים יכולים להישאר על הקרש גם לאחר הניקוי. שפשפו חצי לימון על קרש החיתוך, וכך תהרגו את החיידקים ותיפטרו מהכתמים והריחות.

פילינג לימון ומלח DIY: פילינג פנים יכול להסיר תאי עור מתים ולגרום לעור שלך לזהור. תוכלי להכין פילינג ביתי, טבעי וזול משלך. מה צריך? 200 גרם מלח ים, 250 מ"ל שמן (זית, קוקוס או שקדים) ו-30 מ"ל של מיץ לימון. מוסיפים בהדרגה את השמן למלח עד שהוא נראה כמו פילינג. לאחר מכן מערבבים גם את מיץ הלימון. מורחים על הפנים, ממתינים במשך 15 דקות ומסירים באמצעות מגבת קטנה ומים.

ריחות לא נעימים: בישלתם, ניקיתם אחריכם, שטפתם ידיים, אבל הן עדיין מריחות מבצל ושום. שפשפו מיץ לימון על הידיים והריחות ייעלמו. רק ודאו לפני כן שאין לכם חתכים, פצעים או שריטות על הידיים, אחרת זה ישרוף.

צפו בעוד טיפים בסרטון: