זוגות רבים מחפשים דרכים לשפר את השינה שלהם, במיוחד כשהם ישנים עם בן/בת זוג. אחת הדרכים הפופולריות לכך היא השיטה הסקנדינבית לשינה, שמקורה בדנמרק, נורווגיה ושוודיה.

סערת ההפרדה ביום כיפור: מה גרם לגיא פלג להזדעזע בשידור החי?
חלבון, שומן, קלוריות: מה בריא יותר - חזה עוף או ירך?

השיטה פשוטה: במקום לישון מתחת לשמיכה אחת גדולה, כל אחד מבני הזוג ישן מתחת לשמיכה זוגית משלו. זה מאפשר לכל אחד לשלוט על הטמפרטורה שלו ולהתכסות כרצונו, מבלי להפריע לבן/בת הזוג.

השיטה הסקנדינבית לשינה הפכה פופולרית לאחרונה בעקבות סרטון טיקטוק של היוצרת אריקה סטולמן דודי, שצבר למעלה מ-3.3 מיליון צפיות. בסרטון, דודי מסבירה שהיא למדה את השיטה הזו כשהייתה בקופנהגן, דנמרק, והחליטה ליישם אותה גם בבית.

אריקה ובעלה מרוצים מאוד מהשיטה, והם ממליצים עליה בחום. גם עוקביה בטיקטוק שיתפו שהשיטה הזו שינתה את חייהם לטובה.

"ברגע שתתחילו לישון עם שתי שמיכות, לעולם לא תרצו לחזור לשמיכה אחת!", כתב אחד העוקבים.

"בעלי מגרמניה ואנחנו תמיד ישנו ככה. הדרך האהובה עליי להציע את המיטה היא לקפל כל שמיכה זוגית לשניים ולשים אותה בצד, זה מתאים בצורה מושלמת", כתבה עוקבת נוספת.

"לבעלי ולי יש שמיכות משלנו כבר יותר מעשור. זה הכי טוב", הוסיף עוקב אחר.

הדרך הסקנדינבית לשינה יכולה להתאים במיוחד לזוגות שסובלים מהפרעות שינה שנגרמות על ידי בן/בת הזוג, כמו למשל חום או קור גוף שונה, או תנועות שינה תכופות.

אם אתם מחפשים דרך לשפר את השינה שלכם ואתם לא רוצים להיפרד מהמיטה, כדאי לכם לנסות את השיטה הסקנדינבית לשינה. אולי תופתעו לגלות שזה הטרנד שיציל את הנישואים שלכם.

@ericastolmandowdy the Scandinavian sleep method is an absolute game changer. 10/10 recommend ☁️ #scandinaviansleepmethod #danishdesign #danishinterior ♬ original sound - Erica Stolman Dowdy