SHARE הינה חברת המשפיענים הגדולה, הוותיקה והמובילה בישראל מ2014. החברה מובילה מהלכי תוכן בין-לאומיים ברשתות החברתיות, בטלוויזיה ובדיגיטל לחברות ציבוריות, מותגים מובילים ומשרדי ממשלה וסייעה רבות בשנים האחרונות בבנייתם של כמה מהמותגים האהובים ביותר בכל בית בישראל.

מתן אהבתי מנכ"ל SHARE: "בשנת 2023 ובעיקר מאז תקופת המלחמה עלה קרנם של משפיענים המשפיעים על נושאים רחבים יותר ואף עמוקים מכפי שהורגלנו לחשוב, אני מעריך ששנת 2024 תהיה שנה בה הקלפים שוב ייטרפו, ושמות מרעננים יעלו וייכנסו לתודעה שלנו, ובמידה מסוימת ינטרלו את הריכוזיות שאפיינה גם את ענף המשפיענים ב3 השנים האחרונות"

המשפיענים שנבחרו מחולקים ל-6 קטגוריות המשפיעות ביותר על חיינו: אוכל, אופנה, משפיעניות המכר שכדאי להקשיב להמלצות שלהן, משפיעני הפאן שכדאי להיצמד אליהם ולאורח החיים, המשפיענים המשפיעים ביותר על הנוער שלנו ומשפיעני הגאדג'טים והטכנולוגיה.

פודיז:

איט איט רוני - המלצות חמות עם המקומות הכי שווים לאכול בארץ ובעולם.

נטע סלונים - לנטע אחד העמודים המגרים ביותר! העמוד שלה הוא מעבר לכמות האוכל והמתכונים שמתפרסמים אצלה, נטע גם תמיד מגישה לנו את המקומות השווים ביותר.  

עדן טל  - מיס פודיז- בכמה מילים: כיף, פאן והנאות החיים! מה צריך יותר מזה בעמוד של משפיען?

שחר חן - תופעת פודיז. אחד הבלוגרים הכי לא שגרתיים שיש, במיוחד בתחום כל כך מדויק ושבלוני כמו מתכונים. שחר הוא בין הבלוגרים המשוגעים והצבעוניים. את התכנים של שחר אפשר לזהות כבר לפי הקול שלו, הרבה לפני שאפילו צופים במתכונים המטורפים והמושחתים שלו.

אופנה:

פז הלר - אצל פז תמצאו את הטיפים הכי שווים, מה ללבוש, מה לשלב ומה לא, ואיך למקסם את המלתחה שלכם בשיא הסטייל. לפז זו הולכת להיות שנת פריצה משמעותית ביותר בתחום האופנה, שנראה שקפא על שמריו בשנת 2023.

ליבר בלילתי - אצל ליבר התפוח לא נופל רחוק מהעץ. האמא מלאה בסטייל וכך גם הבת. המותגים הכי שווים, הבגדים הכי שיקיים והסטייל הכי מטורף נמצא אצל ליבר. 

אוריה עזרן -  אחת המעצבות המוכרות והמוצלחות ביותר בתעשייה. מעבר לעיצובים המטורפים שלה, אוריה מלאה בסטייל. מה שכן, אם להיות כנים אנחנו עוקבים בשביל התכנים של מיליה! 

נופר אלבז - אצל נופר הכל נקי, שיקי וסטייל. אצלה תוכלו למצוא המלצות מביגוד ועד עיצוב הבית.

מכר:

חן טל - הפריצה הגדולה ביותר של 2023 היא רק קדימון ל- 2024, בשנה החולפת, חן טל נהפכה לאחת המשפיעניות מכר החזקות ביותר ברשת. אין משהו שחן מפרסמת ולא הופך בשניות לסולד אאוט! כולן יודעות שמה שטל מפרסמת זה המלצות זהב, לא סתם היא נבחרת למשפיענית הכי אותנטית בסש"א – פעם אחר פעם. 

אודיה פינטו - השילוב המושלם של המלצות שוות והומור! אודיה גורמת להכל להיות קליל, פאן וכיף עם ים של סטייל! אודיה עשתה קפיצת מדרגה גדולה מאד מאז המלחמה, אבל נראה שזו רק ההתחלה ושכל הטוב עוד לפניה

רותם דבש - אם אתם מחפשים את המוצרים הכי שווים עם ההנחות הכי גדולות, הגעתם למקום הנכון. בעוקבים היא עוד קטנה, אבל יחס ההמרה שלה מטורף ביחס לגודל, ונראה שהקפיצה הגדולה קדימה של רותם ממש מעבר לפינה

ספיר אביסרור - במילה אחת - סטייל, סטייל ועוד פעם סטייל. הכול אצל ספיר נראה הרבה יותר יפה, פרקטי ושווה. אין מה שספיר תפרסם ולא יעשה לנו חשק לקנות. מסתמן ששנת 2024 הולכת להיות השנה שלה

פאן:

רון גנדלמן - אין מסיבה או אירוע משפיענים שרון לא נמצא בו, מדובר בבחור הכי סתלבטן וחקיין שקיים. את סוכן המשפיענים גנדל, תמצאו לרוב בפופולר, בקנטינה או בטירה של עמוסי.

עמית חן ורותם רביבו - הצמד הכי מצחיק וקורע באינסטגרם - רק מלשמוע את הצחוק של שתיהן הבטן שלכם תכאב. שתיהן לא יכולות לנשום דקה אחת בלי השנייה. המירוץ למיליון יעלה השנה, ויחד איתו המניות של עמית ורותם.

ספיר גביזון - כל הפרופיל שלה זה פאן פאן פאן, מטיילת בכל העולם, חושבים שהיא גם עובדת? ואין משפיען שלא חבר שלה - מעומר אדם ועד לכל השמות בטור הזה...

ליאל קריסרמן – הבת של אמיליה, האישה שעומדת מאחורי "למה את לא עושה לי מצגת? סחבתי אותך 9 חודשים"- האמא לבת הכי יפה, מצחיקה ושנונה שיצא לכם להכיר. ליאל אנחנו מודים לך שחשפת את אמיליה לעולם! בזכותכן כולנו יודעים מה זה אומר ברוסית 'נסראללה'

נוער:

סייקניק השם המוביל הבא ב2024 בתחום הגיימינג, תזכרו את השם כי בקרוב הוא הולך להיות הדבר הכי חם ביוטיוב.

לרה גרינסס - 4 מיליון עוקבים לא באים ברגל, יוצרת תוכן מטורפת לנוער עם קהל מעריצים אדוקים ונ.ב עם יופי עוצר נשימה, הטופ של הטופ עבור לרה, כבר לא מילה גסה

דה כהן הוא סקילר, הוא כדורסלן, שרירן, משפיען, גיימר, סטרימר וכל מה שבני הנוער מטורפים עליו! אחרי מופעי ענק שארגן בעצמו ב2023, שיאים בהרמת משקולות ובמכירת כרטיסים למופעים שלו, נראה שבשנה הקרובה עידן דה כהן ישבור את כל השיאים של עצמו

בן קיסר כוכב רשת ויוטיובר מהאהובים בענף, מתחזק 4 עמודי יוטיוב בנושאים השונים, וסוחף אחריו כמיליון מנויים. לאחרונה בן מתחזק זוגיות נוצצת עם מאיה יוגב, ולפי השמועות בענף, הם בדרך להיות הזוג המלכותי של הרשת. בן וטיי? בן ומאיה כבר בסיבוב.

 טכנולוגיה:

ינון בן שושן – עורך הטכנולוגיה של וואלה! הוא כבר מזמן לא רק עיתונאי טכנולוגיה ויוצר תוכן מוביל באינסטגרם בתחום הטכנולוגיה, ב-2023 נשלח מטעם אפל לסקר את האירוע ההכרזה על סדרת האיפון 15 במטה החברה בקליפורניה. ינון מוביל את התחום הטכנולוגי ברשתות החברתיות, עם המלצות, תובנות, סקירות וחשיפות בזמן אמת לנושאים הכי חשובים בחיי היום יום של כולנו

מר/ שיבולת - גיימר וכוכב יוטיוב מוביל בתחום הגיימינג, מומחה לטכנולוגיה ו-AI מנכ"ל חברת סטארט אפ עם תשוקה למשחקי מחשב, להומור ולתחום הטכנולוגיה, שי בן בסט לקח את התשוקה שלו והפך אותה למקצוע.

איתי מרשל - יוצר תוכן על תרבות וחדשנות בעידן הדיגיטלי. תרבות, קולנוע, בילויים, טיולים, גאדג'טים ותוכן מקורי ואיכותי. התכנים של איתי מוגשים בצורה עניינית ואנרגטית וכוללים בין היתר גם טיפים ומערכונים.

אלון גרעיני- אחד המכורים לטכנולוגיה. מי שרוצה לדעת על כל מה שטכנולוגיה וחדש זה המקום. אלון פרץ לתודעה של רובנו ב2023, אבל לפי ההערכות שלנו השנה הקרובה הוא הולך לצמוח בענק בתודעה של כולם