אלבר מוטו, יבואנית אופנועי טריומף ו-Harley Davidson בישראל, הכריזה על קמפיין רשת מיוחד ואירוע שיא בהשתתפות לינור אברג'יל לכבוד יום האישה הבינלאומי, שיצוין ב-8 במרץ. הקמפיין מוקדש לנשים המשפיעות והחזקות בחברה הישראלית, כאות הוקרה על הישגיהן וקידום העצמה נשית משמעותית באמצעות המותג של הארלי דוידסון, שנתפס בעיני רבים כגברי באופן מובהק.

כחלק מיוזמה זו, אלבר מוטו תחלק מארזים לכ-80 נשים בולטות שתרמו לחברה הישראלית בתחומים שונים, הן במלחמת "חרבות הברזל" והן בשגרה. נשים המסמלות חוזק, חוסן ואת רוח ההרפתקנות המהדהדת של המותג. כמו כן החברה, בשיתוף חברת התוכן "שרוטונים", יצרה לשבוע זה סרטון אנימציה הומוריסטי שיופץ ברשת ובמדיות החברתיות השונות, שבהן הגולשות יוכלו להשתתף בפעילות ולזכות גם הן במארזים.

אירוע השיא יערך ביום שישי הקרוב בחנות הדגל של הארלי דוידסון בתל אביב, ובו לינור אברג'יל, שחקנית, אשת עסקים ומלכת היופי של ישראל ומיס עולם לשנת 1998, תעניק הרצאה מיוחדת על כוחן של נשים ועל אתגרים מרתקים שחוותה בדרכה. לאחר מכן קהילת הנשים ה"רוכבות של הארלי" תצאנה לרכיבת ראווה משותפת שחוגגת עוצמה נשית.

אלבר מוטו מזמינה רוכבות ורוכבים להצטרף לחגיגה זו של יום האישה, לקחת חלק ברכיבה המשותפת ולעקוב אחר הקמפיין ברשתות החברתיות. החברה מעודדת את הקהילה להשתמש בהאשטאג #נשיםרוכבותקדימה על מנת להעצים את המסר ולעודד עוד ועוד נשים וגברים להצטרף.

דניאל פרימן, מנכ"ל אלבר מוטו, הביע את התלהבות החברה מהקמפיין: "יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות מושלמת עבורנו לחגוג את ההישגים המדהימים של נשים בחברה. באמצעות הקמפיין, אנו שואפים לעודד יותר נשים לשבור מחסומים ולרדוף אחרי תשוקותיהן ללא מורא. מחכה ליום שנראה עוד ועוד רוכבות על הכביש“.