כולנו מכירים את כתמי הזיעה המעצבנים שנוטים להופיע על חולצות, במיוחד באזור בית השחי. למרות שזוהי תופעה טבעית לחלוטין, רבים מאיתנו רוצים להיפטר מהם כמה שיותר מהר.

ניקול מיקאלוק (@nicolemikaluk), יוצרת תוכן ברשת החברתית טיקטוק, חשפה טריק פשוט ומהיר שיעזור לכם להסיר את כתמי הזיעה תוך שעה בלבד. לדבריה, כל מה שנדרש הוא חומץ וסודה לשתייה.

@nicolemikaluk truly didnt think this would work but it did🥰🥰 #whitetshirthack #cleantshirts #yellowpitstainremoval ♬ original sound - Nic | lifestyle & food

"אם אתם רוצים להיפטר מהכתמים הצהובים שעל כל החולצות הלבנות שלכם, השרו אותן בגיגית של חומץ, סודה לשתייה ומים קרים למשך שעה, והן יוצאות חדשות לגמרי", אמרה לעוקביה. היא ציינה כי ככל שתפעלו במהירות ותטפלו בכתם מוקדם יותר, כך יהיה קל יותר להסיר אותו.

הסרטון של מיקאלוק זכה לתגובות נלהבות רבות ברשת החברתית, ורבים מהגולשים כבר ניסו את הטריק ודיווחו על תוצאות מרשימות. נראה שמדובר בפתרון פשוט ויעיל שיעזור לכם להיפטר מכתמי הזיעה אחת ולתמיד.

לעתים הכתמים נגרמים כתוצאה משימו שבדיאודורנט המכיל אלומיניום (צילום: אינג'אימג')
לעתים הכתמים נגרמים כתוצאה משימו שבדיאודורנט המכיל אלומיניום (צילום: אינג'אימג')

חשוב לציין שכתמי זיעה הם תופעה טבעית לחלוטין ואינם מעידים על בעיה בריאותית כלשהי. למרות זאת, הם עלולים להחמיר בעקבות שימוש בדאודורנטים מסוימים - במיוחד אלה המכילים אלומיניום.