בחלק הראשון בדקנו מה יעלה בגורלם הפוליטי של נפתלי בנט, יאיר לפיד ואביגדור ליברמן, וכעת, לאחר שהבנו כי השלושה עומדים לעבור מהמורות פוליטיות אדירות, הגיע הזמן לבדוק מה קורה עם האיש שמנהיג את הממשלה בשנים האחרונות, בנימין נתניהו. כמו כן, נבדוק מה עם אנשי סודו של נתניהו, דוד ביטן ומירי רגב, כשגם אורלי לוי אבקסיס נמצאת ברשימה. עוד נבדוק מה עם המצב הביטחוני הכללי בעולם ובישראל בפרט, וגם עימותים צבאיים שאורבים לנו בתקופה הקרובה.



בנימין נתניהו נולד ב-21.10.1949, בן מזל מאזניים ובדיוק כמו מזלו. הכל אצלו חייב להיות מאוזן. עיקר הצלחתו עד בחירות 2019 תהיה בנושאים הקשורים לכל מה שקשור לזירה הבינלאומית ולארצות אחרות. דווקא שם נתניהו נוחל הצלחות משגשגות. כל ההצלחות הן בדמות קשרים עם ראשי ממשלות וארצות שכולנו נהיה מופתעים מהפגישות איתם. לקראת הפגישה איתם, מומלץ שיילך בקו שנראה כרגע באופק ולהקדים את הבחירות ובמיידי. במידה ויעשה כן, יבחר שוב. חלון ההזדמנויות שלו ייפתח עד אוקטובר 2019. 
 
לעניות דעתי, הבחירות יוקדמו לבין פברואר 2019 ועד מאי 2019. במידה ונתניהו לא יקדים את הבחירות, הוא מתחיל באוקטובר 2019 מסלול התנגשות בקרקע. בכל מקרה כך או כך, אני צופה שיבחר שוב אך לא יסיים את כהונתו למשך 4 שנים עקב הסתבכות החקירות, עייפות נפשית, ומצב בריאותי לא תקין. נתניהו, במידה ויסבול בריאותית יבחר לקבל את הטיפול בחו"ל. מה שיגרום לו להעביר את השרביט. בכל מקרה, את הקדנציה הבאה הוא לא יסיים במלואה.

דוד ביטן, אחד האנשים המקורבים ביותר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, נמצא בתקופה לא משגשגת בלשון המעטה. כל מה שיעשה מעתה ואילך מבחינתי הוא חרב פפיות בעבורו, והוא בדרך להסתבכויות נוספות. כל גילוי של פרשה כזו או אחרת תגרור בעבורו עוד הסתבכות ועוד אחת. 
 
מבחינתי, בשנת 2019 ובבחירות לכנסת, סיים דוד ביטן את דרכו הפוליטית. והוא כבר לא יוכל לחזור לזירה הזו. בחודשים הקרובים הוא יהנה מחשיפה ופירסום שלילי עד מאוד. אני הייתי מתעסקת דווקא בהיבט הבריאותי והרוחני של ביטן ונותנת לו להיכנס ולחזור לשורשים שלו. להם הוא הכי זקוק כרגע. לצערי הרב אני צופה את סיום דרכו הפוליטית.
דוד ביטן. צילום: פלאש 90
דוד ביטן. צילום: פלאש 90


מירי רגב
נולדה ב-26.5.1965. בשנה הזאת נראה את רגב משתנה לנו יותר ויותר. אני צופה לרגב בעיות מבית ומשברים דווקא מהבית שבו היא מאמינה (ליכוד). אם עד היום חשבנו שרגב גורמת להתנגדות סביבה, אז לדעתי לא ראינו מאומה עדיין. בבחירות ה-21 לכנסת ישראל נראה את רגב מנסה לקחת אחראיות ומנסה לקדם מהלכים כאלו ואחרים משמעותיים. 
 
לעניות דעתי, רגב תשאר בתפקיד הנוכחי שלה או שתהיה במשהו דומה. לא מעבר לכך. בהיבט האישי נראה את רגב מתחזקת מבחינה דתית ומעמיקה באמונה ועוברת תהליך עמוק בנבכי נשמתה.

לאורלי לוי אבקסיס אין סיכוי להוביל מהלכים רציניים בבחירות ה-21 לכנסת ישראל. התהילה שהיא זוכה לה כרגע הולכת ודועכת  והתקשורת תמעיט לעסוק בה. אורלי היא תוצר מובהק של ספינים ותו לא, וצפויה להיות לה בעיה לעבור את אחוז החסימה למרות שכרגע זה נראה אחרת. במידה והיא תעבור את אחוז החסימה, לוי אבקסיס לא תחזיק מעמד בכנסת הבאה ותפרוש בשנית. הייעוד של הח"כית יהיה להישאר בתפקידים למען הציבור שזקוק לעזרה -  וזהו ייעודה.

לגבי המצב הביטחוני - במהלך חודש נובמבר דצמבר נראה 3 עימותים בישראל. בגבול לבנון נראה עם שיתרחש מול חיזבאללה, וכן עימות בגבול הצפון מזרח גבול סוריה. כמו כן, יש אפשרות גבוהה למדיי שלמרות ההסדרה שנראה עימות בגבול הדרומי שהשבוע התחמם בגזרת רצועת עזה. 
 
בכל העימותים שציינתי תהיה מעורבות של מדינות נוספות עם אופציה של מדינות נאטו, כגון ארה"ב ובריטניה. אם תהיה מערכה בגבול הצפון, נראה פגיעה במקורות חשמל ואף אפשרות גבוהה במקורות גז תמר. למרות, ועל אף העימותים הצפויים לישראל, ישנה הגנה רוחנית ואין שום סיכוי למלחמה בדמות גוג ומגוג, או חלילה השמדה. המצב עד סוף דצמבר נפיץ ביותר בתחום הגבולות בישראל וכל התלקחות עלולה להסתיים במערכה. 

מבחינה גלובלית אנחנו נמצאים בתחילת השינוי הגדול ונראה אותו בכמה פרמטרים שונים. ראשית, מי שהולך לראות אותות ראשונים של קושי הם כל המוסדות אשר מייצגים את הפיננסים, הכלכלה, הבנקאות, המשטר והממשל. הקושי בתחומים אלו רק הולך וגובר. לקוראים בנינו שמושקעים בבורסות העולם הייתי מציעה להיזהר. 
 
השינוי שאנחנו כבר מתחילים לראות הם בתחום האשראי והמזומן (שינויים שיתגברו גם ב-2019 בתחום הזה). מעתה ועד שנה הבאה אנחנו נראה יותר ויותר מלחמות מודרניות. כל מה שמייצג את הקיצוני, לדוגמה מלחמות של איסלם קיצוני וגם מתקפות סייבר בסדר גודל בנלאומי. מתקפות האקרים שיגרמו להשבתה של מערכות גדולות כגון בנקים ומוסדות פיננסיות. 
 
אנחנו נראה את רוסיה, צפון קוריאה ואיראן משתתפות בפעולות אלו, וכל המלחמות הללו נועדו בעצם למוטט את מערכת הבנקאות העולמית ולגרום תהו ובוהו עולמי. בנוסף, נראה פגיעה חמורה בתשתיות של חשמל תעופה וסכרים. בנוסף נראה בעולם פיגועים שיגרמו לכאוס בדמות 9/11 ומי שחושב שדאעש נכחד טועה בענק. 
 
האירגון הזה עדיין לא אמר את המילה האחרונה והשנה נראה בעולם תגלית אסטרולוגית מהחשובות שידענו בתחום. התגלית הזו תגרום לתדהמה בינלאומית עצומה. אז כשזה יגיע - תשחקו אותה מופתעים.
 
ומה צפוי לישראל? עד נובמבר 2019 נראה בישראל הרבה משחקי כוח ושליטה. חוסר פשרה ואי רצון לוותר. כל מה שמייצג לאום ודת נראה תמיד על שולחן הדיונים בתוספת פילוג קושי ואובססיות של פלגים כאלו ואחרים. כל דבר שקשור לדיאלוגיה כזו  או אחרת יגרור אובססיה והתנגדות חריפה ומוקצנת למדיי. בחורף הקרוב נראה לצערי סוג של מגיפה חדשה שתגיע בדמות שפעת חדשה או וירוס חדש שיגרום לבעיה נשמתית. הדבר הזה שיגיע עלול לגרום למגיפה רצינית. מחודש מאי 2018 ועד מאי 2019 נראה במדינה קושי פיננסי ותחושת תקיעות ודברים שלא זזים או לא זזים כפי המתוכנן.

אלין שלמה היא מתקשרת נמרולוגית ומנטורית אישית להצלחות.
אלין שלמה. צילום: פזית עוז
אלין שלמה. צילום: פזית עוז