עולם רהיטי היוקרה כיום עוסק באיכות בלתי מתפשרת. איכות החומרים, תצוגה ויזואלית מלאת השראה, משפחתיות ושורשיות, עבודת יד מסורתית לצד טכנולוגיה מתקדמת. בחברת ניסו רהיטים משלבים את כל אלו ועוד – אולם התצוגה הייחודי של רהיטי ניסו בפלורנטין מרשים, יוקרתי ומציע Total Look שלם לבית.

כבר יותר מ-45 שנה שניסו אדוט ובני משפחתו מייצרים רהיטי יוקרה מעוצבים בשיטות ייחודיות: חלקן נעשות במכונות שאין כמותן בארץ וחלקן פותחו על ידי ניסו מייסד החברה, מה שמבטיח piece על-זמני לאורך שנים. מה שמשתנה בניסו רהיטים אלו הטרנדים, הצבעים והצורות, תוך הקפדה על הפרטים הכי קטנים: כל תפר מדויק על המילימטר וכל גימור הוא הכי מוקפד שיש.

המצוינות הבלתי מתפשרת בכל פרט ופרט הובילה את הרהיטים של ניסו להיות פופולריים במיוחד בקרב אנשי מקצוע רבים - מעצבי פנים ואדריכלים - לצד לקוחות רבים המשתייכים לאלפיון העליון או כאלו שלא מתפשרים על איכות. תוכלו למצוא את ניסו רהיטים במשרדי ראשי ממשלה, בתי נשיאים, משרדי חברות מובילות במשק, בתים פרטיים יוקרתיים ואפילו מטוסים פרטיים. ניסו רהיטים הם היחידים בארץ העוסקים בעיצוב וייצור ריהוט למטוסי יוקרה. הבן ליאון, המשמש כמעצב פנים בחברה המשפחתית, מסביר כי עיצוב הפנים של המטוס כולל ייעוץ, לצד עבודת ייצור בחומרים מעכבי בעירה עם תו תקן עולמי מחמיר בתעופה. 

NISO רהיטי יוקרה (צילום: שרון צרפתי)
NISO רהיטי יוקרה (צילום: שרון צרפתי)

ביקור שלנו באולם רחב הידיים מגלה רהיטים מוקפדים לכל חללי הבית: ספות, כורסאות, שולחנות אוכל, שולחנות קפה, כיסאות אוכל, כיסאות בר, מיטות, שידות, קונסולות, הדומים, שטיחים ועוד. לצד הקולקציות הטרנדיות יש לא מעט פריטים על-זמניים המלווים את הגלריה כבר שנים וזוכים לפופולריות רבה. האולם נחלק לחללים המזכירים חלוקה טבעית של בית, כך שאפשר לקבל look and feel אותנטי.

כל פרוייקט מתחיל ממפגש. לקוחות ומעצבים רבים מגיעים לניסו רהיטים ומקבלים מענה של תכנון וייצור בשיטת Tailor made, לחילופין אפשר להגיע ולבחור מהמבחר האדיר הקיים במקום ומציג שלל הצעות הגשה. בניגוד לרכישה ברשתות הגדולות והגנריות כאן הליווי הוא אישי וכל רהיט מקבל עיצוב שונה לפי בחירת הלקוח, בהתאם למשתנים כמו: מידה, סוג עץ, סוג עור, צבע וגימור. כאן תקבלו יחס בוטיקי אישי, מקצועי ומשפחתי שהם מהערכים שלאורם פועלים בניסו רהיטים כבר שנים.

עוד לפני שלב העיצוב מגיע שלב החומרים. ניסו, אב המשפחה והמעצב הראשי, בוחר אישית וידנית הישר מהמקורות את חומרי הגלם המשובחים ביותר שיש בענף הריהוט הבינלאומי: עורות, עצים, בדים, מנגנונים מכניים, אקססוריז משלימים ועוד. אין עיגולי פינות ואין תחליפים זולים. איכות החומרים משפיעה ישירות על עבודת ה-craft הייחודית שלה זוכה כל פריט והופכים את הרהיטים ל-Master Piece המיוצרים לפי גודל מבוקש של הלקוח או של מעצבי הפנים והאדריכלים, תוך התאמה לחלל שאליו הוא מיועד. אין כאן מוצרי מדף או ייצור המוני שבו הכמות חשובה מהאיכות.
NISO רהיטי יוקרה (צילום: רן גולני)
NISO רהיטי יוקרה (צילום: רן גולני)

מאחורי ניסו רהיטים עומדת משפחה שלמה ויצירתית - מלבד ניסו עצמו, שבנה את העסק במו ידיו ולפי חזונו, עובדים כתף אל כתף גם אשתו לילי ובניו ליאון ויוסי ובתו ליזיט. אפילו דור הנכדים כבר נכנס לתמונה. ביחד יוצרת המשפחה ובעלי המלאכה המיומנים קולקציות של רהיטי יוקרה ברמה הגבוהה ביותר שיש בארץ, והכל בייצור מקומי מוקפד כחול-לבן.  חלק לא מבוטל מהרהיטים מיוצאים לפרויקטים בחו"ל ללקוחות בארצות הברית, צרפת, אנגליה, בלגיה ועוד עשרות יעדים.

רהיטי ניסו: יצירתיות וייחודיות

באולם התצוגה המרשים והמעוצב, מהייחודיים בארץ, יש לא מעט קולקציות רהיטים עם פיתוחים ייחודיים, בהם קולקציית סיכה המציגה רהיטים דקיקים ואלגנטיים; שולחנות אוכל הנפתחים בפתיחה נסתרת וקלילה; שולחנות בעלי כנפי פרפר - פטנט ייחודי להארכת שולחן אשר רשום על שמו של ניסו בארץ, באירופה ובארצות הברית; ועוד. ברהיטי יוקרה העיצוב לא בא על חשבון הפרקטיות, וזה אחד העקרונות שגם מנחים את ניסו והצוות.

כל שולחנות האוכל פונקציונליים ונוחים מאוד לאירוח גם למשפחות גדולות, כל הספות, הכורסאות והכיסאות נוחים ומעוצבים בתחכום פונקציונלי וכך הלאה. והיד עוד נטויה שכן ניסו, שכבר חגג 75 אביבים, מגיע עדיין מידי יום לבית המלאכה כדי לייצר בעבודת ידו את כל הפריטים בחיפוי עור ובתום יום העבודה הוא נכנס לגלריה כדי לתכנן את הרהיטים הבאים, בסקיצות ידניות ושרבוטים אמנותיים. "האמנות והעיצוב זורמים בדמי", אומר ניסו, "אני אוסף רעיונות, דימויים, השראות וצבעים ומביע אותם לכדי יצירה".
NISO רהיטי יוקרה (צילום: שי אפשטיין)
NISO רהיטי יוקרה (צילום: שי אפשטיין)

באולם התצוגה אפשר להתרשם במגע ובמראה ממגוון שילובים בין עורות בשלל צבעים לבין עצים איכותיים, בהם שולחנות אוכל ועבודה מחופים עור בעלי עמידות לנוזלים. בנוסף מייצר בית המלאכה ספות וכורסאות בריפודי בדים בתיפורים מיוחדים שפיתחו במקום ומעניקים לכל ספה מראה יוקרתי בעל עומק ויזואלי. דגש נוסף מוענק לגימורים ורהיטים רבים המאופיינים בשילוב פליז עדכני ויוקרתי - אחד החומרים הכי טרנדיים בעולם העיצוב. מבט בגלריה מבהיר כי בניסו רהיטים העלו לדרגת אמנות את השימוש במגוון סוגי עורות ומחפים בעזרתו פריטים בעבודת יד כמו:  כיסאות, שולחנות קפה, שולחנות אוכל, ארונות, מיטות, שידות ועוד.

ניסו, הלב הפועם של העסק המשפחתי, חי ונושם עיצוב באופן בלתי אמצעי, במיוחד הוא מתרגש להמציא משהו חדש ולאתגר את עצמו. חידושים והמצאות הם חלק בלתי נפרד מעולמו לצד עבודת כפיים ארטיזנלית.

Piece אחד או טוטאל לוק מושלם? ניסו רהיטים מתמחים במענה כולל לכל הבית, כולל עבודות נגרות, עיצוב וייצור ארונות מיוחדים ברמת גימור גבוהה ביותר בעור או בעץ, ספריות, חיפויי קירות בעץ או בעור, עיצוב וייצור חדרי שינה, חדרי עבודה, חדרי ישיבות וכן פינות אוכל, פינות אירוח וברים. האחריות היא לכל החיים ותמיד אפשר לחזור ולקבל שירות ומענה אישי כשמשתנים הצרכים והרצונות.
NISO רהיטי יוקרה (צילום: רן גולני)
NISO רהיטי יוקרה (צילום: רן גולני)

"כדי להשלים את התמונה הגדולה, אנחנו מייצרים ברהיטי ניסו גם שטיחים, מראות וגופי תאורה לצד ייבוא מחו"ל של אקססוריז. כל אלו מרכיבים ביחד את בית העיצוב ניסו רהיטים", מסבירה ליזיט על הפריטים הבלעדיים ועל העושר האקלקטי של האביזרים. הגישה והרהיטים מתאימים כמו כפפת עור משובחת למי שאוהב עיצוב חד פעמי ו-Custom made בהתאמה הכי אישית ובוטיקית. שווה ביקור! 


ניסו רהיטים, ידידה פרנקל 10, תל אביב. חנייה חינם ללקוחות.