מותג הקולה Pepsi מבית טמפו מקיים בימים אלו את מבחן ה- Pepsi Taste Challenge הבינלאומי, מבחן טעם בין שתי חברות הקולה האהובות והמועדפות על הישראלים.



במבחן השנה, בחרה Pepsi max את משקה הקוקה קולה הקלאסי האדום הנמכר ביותר, מתוך הידיעה לפיה פפסי מקס, שהינו משקה דיאטטי ללא סוכר, טעים בדיוק ואף יותר מהמתחרה הסוכרי שלו. אתגר ה - Pepsi Taste Challenge מתקיים בכל רחבי הארץ מצפון עד דרום ומזמין את הקהל להשתתף במבחן טעימה עיוורת.



מבחן הטעם של Pepsi החל בשנת 1975 בארצות הברית וזכה שם להצלחה גדולה. המטרה של המבחן הייתה להראות שאנו בוחרים את משקה הקולה שלנו לא לפי הטעם אלא לפי ההרגל.



ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו: "לאחר שבשנה שעברה במסגרת מבחן הטעם של פפסי מקס הוכחנו במבחני טעימה עיוורים שפפסי מקס טעים יותר מהמתחרה ללא הסוכר, אנחנו עולים מדרגה ומאתגרים את הקולה עם הסוכר הנמכרת ביותר. אנו מאמינים שבעקבות המהלך הצרכנים יפנימו שאין טעם לשתות משקה מלא בסוכר, כשיש אלטרנטיבה טעימה יותר ללא סוכר בכלל".



בסיום מבחני הטעימה בשטח, חברת טמפו תצא בקמפיין נוסף אשר יכריז על התוצאות ויכריע אחת ולתמיד - מהו באמת טעם הקולה המועדף על אזרחי ישראל.