קרה לכם שכאב לכם הראש או הרגשתם חולשה ומי שלצידכם אמר לכם שאתם לא שותים מספיק? אם כן, אז מי שאמר לכם את זה כנראה צדק, אולי אפילו יותר ממה שחשבתם. שתיית מים חשובה לכל אורך השנה, גם בחורף, כשאנחנו פחות צמאים ולעתים שוכחים לשתות, אבל עכשיו, בקיץ, כאשר הימים הופכים חמים יותר ויותר - חשוב עוד יותר להקפיד לשתות את כמות המים הנדרשת, כדי למנוע מקרים לא נעימים של התייבשות.



אז לכבוד חום יולי-אוגוסט הבא עלינו ולא לטובה, ביקשנו מאיריס ששון, מנטורית לאורח חיים בריא בחברת "אופטימל לייף", לתת לנו עצות וטיפים מועילים לשתיית מים בקיץ.



שתיית מים מסייעת בירידה במשקל ובשמירה על תקינותו, משפרת ומעלה את תחושת האנרגיה והערנות, ומעניקה לגוף חיים. חשבו מה קורה לעציץ או פרח שלא משקים אותו... אז מה עושים?



*עשו לכם מנהג - התחילו וסיימו את היום בכוס מים ולפני כל ארוחה עיקרית - שתו כוס מים.



*קחו אתכם תמיד בקבוק מים בתיק ותעשו עם עצמכם דיל - שהוא חוזר הביתה ריק.



*אתם עובדים במשרד? תלו פתק על המחשב. החליפו את תמונת המסך שלכם לתמונה שתזכיר לכם לשתות. לפני שהתיישבתם, מלאו כוס או בקבוק מים שיהיה מונח לידכם באופן קבוע.



*המירו כוס אחת של קפה או תה במים.



*הדביקו את השתייה להרגל אחר. האדם הוא אוסף של הרגלים, ואם הצלחנו להפוך את השתייה להרגל  - אנחנו מסודרים.  כל פעם שאתם קמים לשירותים, מכינים קפה, משוחחים עם מישהו - שתו מים.



*הפכו את השתייה לקטע חברתי. קמתם לשתות - הציעו גם לחברים. כך, כשהם יקומו - הם יציעו לכם גם. מהר מאוד תשימו לב שאנשים לא מסרבים למים.



*הצטיידו בבקבוק מגניב ומפנק. אין מה לעשות, דברים יפים ומעוצבים עושים לנו את זה ובקבוק יפה יעשה לנו חשק לשתות ממנו בדיוק כמו שמגפיים חדשים יעשו לנו חשק לגשם ומחשב חדש יעשה לנו לנו חשק ללמוד. לרוויה!