עוד פחות משבועיים מסתיים החופש הגדול, וסביר להעריך שרוב ההורים כבר נערכו לקראת החזרה ללימודים או למעבר של הילד/הילדה לכתה א'. ההיערכות לקראת שנת הלימודים הקרבה, בעיקר עבור מי שילדיו יתחילו ללמוד לראשונה במסגרת בית ספרית, היא אירוע מרגש עבור ההורים ועבור הילד, שכן המעבר לכיתה א' נתפס בעיני הורים רבים כשינוי משמעותי הדורש הסתגלות מחודשת מהילד ומהם. אז מעבר להכנה הנפשית הנדרשת לאור השינוי, ומעבר לרכישת הספרים, המחברות, ציוד הכתיבה והילקוט, קיימים עוד מספר מוצרים חשובים שכדאי שיהיו בהישג ידם של הילדים, ויסייעו להם לצלוח את המעבר בנעימות ובקלות.



לשם כך, אתר הפארם  מדי לינק יצא במבצע מיוחד לקראת החזרה ללימודים ומציע מארז פארם המותאם לילדים, המאגד בתוכו את כל המוצרים ההכרחיים והחשובים לילדים ולהוריהם לקראת החזרה למסגרות. את המארז המהודר יהיה ניתן לרכוש במבצע דרך האתר ולקבלו במשלוח ללא עלות עד הבית. מחיר המארז - 204.90 שקלים.



במארז תוכלו למצוא תרסיס משמיד כינים וביצי כינים בטיפול אחד מסוג הדרין המכיל כמות של 100 מ"ל, מסרק כינים ASSY מפלדת אל-חלד, בקבוק עם קשית לילד/ה 260 מ"ל של חברת טומי טיפי, מגבונים לילדים ללא אלכוהול של ד"ר פישר, פלסטרים מצויירים לילדים של פארמה אייד 25, קרם טיפולי לפנים לילדים של פלקסיטול  ומולטי ויטמין לילדים בטעם ענבים של חברת יומי. עכשיו רק נותר לקוות ששנת הלימודים תיפתח כסדרה.



לאתר: https://www.medi-link.co.il/