רשת קפה "לנדוור" השיקה החודש קולקציה חדשה של רוזלך, מאפי הבצק הממולאים והמתוקים, במהדורה מיוחדת שפותחה יחד עם עידן שחר, פיינליסט "בייק אוף ישראל". הרוזלך החדשים יוצעו בחמישה טעמים חדשים של קינוחים אהובים על החך הישראלי, בהגשה ייחודית לכל טעם.



בסדרת הטעמים החדשה אפשר למצוא רוזלך סינמון רול ממולא בקרם מסקרפונה וקינמון ומוגש עם קרם גבינת שמנת עשיר, רוזלך בננה לוטי - מאפים מפוצצים בנוטלה ונגיעות קרם חלב, בננות מקורמלות, קשיו וקוקוס קלוי, ואפילו בגרסה טבעונית עם קרם לוטוס שמחליף את הנוטלה ואת קרם החלב.



עוד בטעמים החדשים, רוזלך שטרודל תפוחים ממולאים במלית תפוחים עשירה וקרמבל קראנצ'י, המוגשים עם קריספי תפוחים, וכן רוזלך קראנצ' שוקולד עשירים בקרם שוקולד, קוקוס קלוי ופניני שוקולד.



ובמקום הראשון: רוזלך סינמון רול. צילום: בועז לביא
ובמקום הראשון: רוזלך סינמון רול. צילום: בועז לביא



ברי המזל שהתלוו אליי לטעום את הטעמים החדשים בסניף עין שמר הנעים והמפנק, ואנוכי, נחשבים לאוהבי רוזלך עוד מ-2016, אז התוודענו לרוזלך הנוטלה המצוינים של הרשת, ועל כן שמחנו לנסות את הטעמים החדשים שהתקבלו בברכה וחוסלו עד שבב הקוקוס האחרון.



המנצח, לדעתנו, הוא הסינמון רול, המוגש במספר יחידות מאורכות בתוך שקית וממלא את האזור בריח קינמון משכר, כשלצידו טאפס קרם גבינת שמנת לטבילה. אחריו, הבננה לוטי, הגדוש בכל טוב, נוטף שוקולד ומתיקות, שמתאזנת באמצעות הקשיו והקוקוס הקלוי. במקום השלישי, רוזלך קראנצ', שמאוד טעימים אבל יותר קריספיים משאר הרוזלכים, ועל כן יהיו חביבים יותר על מי שאוהב קראנצ'יות ופריכות במאפים.



חמשת קינוחי הרוזלך יוצעו בכל אחד מ-77 סניפי הרשת במהדורה מוגבלת לחודש ימים לאורך כל חודש ספטמבר 2019, במחיר של 47 שקלים למנה. רוצו לטעום!