משחקים בקוביות

מה בתחזית: קוביות בבטן ללא ניתוח וללא כושר.


דבר המומחה: ד"ר רונן גלזינגר, מומחה לכירורגיה פלסטית.


קוביות בבטן נחשבות למבוקשות במיוחד, אך גם לקשות להשגה. אחרי שנחשפנו לניתוח הקוביות בבטן, מגיע הטרנד האסתטי שמאפשר לנו להשיג אותן ללא כושר וללא ניתוח. מי שחשפה את העולם לטכנולוגיה הזו היא קים קרדשיאן - ששכבה אצל הרופא המומחה וקמה עם קוביות בבטן, ללא טיפת זיעה או מאמץ. מדובר במכשיר היחיד שמפעיל את השרירים ומפיק מהם עד כ-100% ניצול של השריר, מה שהגוף האנושי אינו יכול להגיע אליו לבד (בחדר כושר אנו מנצלים מהשריר עד 30% לכל היותר). המכשיר, שנמצא גם בישראל, הוא בטכנולוגיה אלקטרומגנטית הממוקדת בעוצמה גבוהה (HIFEM), ומטרתו - להפעיל את גירוי השריר ולהגדיל את המסה שלו. אם נקביל את זה לפעילות גופנית, המשמעות היא שבחצי שעה השריר מגיב ל-20 אלף כפיפות בטן. התוצאה: מראה קוביות, שהפך ללוהט במיוחד.



קים קרדשיאן- הראשונה לבצע קוביות בבטן בטכנולוגיה חדשה ללא ניתוח. (צילום: gettyimages)
קים קרדשיאן- הראשונה לבצע קוביות בבטן בטכנולוגיה חדשה ללא ניתוח. (צילום: gettyimages)


יאללה תרימי

מה בתחזית: הרמת עפעפיים בגיל צעיר.


דבר המומחה: ד"ר אברי רווה, מומחה לכירורגיה פלסטית.


בארצות הברית החל שינוי מגמתי, שצובר תאוצה והגיע גם לישראל - ניתוח להרמת עפעפיים בגיל צעיר. אם בעבר הליך זה נעשה בגיל בוגר, הרי שכיום כבר בגיל 30 ניתן לבצעו. קיילי ג'נר ביצעה אותו כבר בגיל 19, וסחפה אחריה רבות, אולם ההמלצה היא לבצע אותו לפחות מאמצע שנות ה-20. הסיבה לשקיות מתחת לעיניים היא פשוטה - ישנם שלושה מדורי שומן בעפעף התחתון, ועם השנים או במצבים גנטיים מסוימים נוצרת היחלשות של המקום, הנדחק על ידי שומן וגורם להיווצרות “בטן" (שקיות) באזור. לרוב, האופציה הטיפולית היא הסרת חלק מהשומן. היתרון הוא שכשמגיעים לטפל בשקיות אלה בשלב המוקדם ובגיל צעיר יחסית, ניתן להימנע מצלקת חיצונית, כאשר המראה הצעיר ילווה אותנו לעוד שנים רבות ובאזור יהיו פחות קמטים וקמטוטים. בגיל צעיר אין עדיין עודפי עור, ולכן ביצוע ניתוח הרמת עפעפיים בקרב צעירים יספק מענה טוב יותר.



קיילי ג'נר- ביצעה הרמת עפעפיים בגיל 19 (צילום:gettyimages)
קיילי ג'נר- ביצעה הרמת עפעפיים בגיל 19 (צילום:gettyimages)



מכרות פחם

מה בתחזית: קפסולות פחם לטיפוח עור הפנים.


דבר המומחה: דורית סיבוני, מדריכה קלינית של Oxygeneo.


במכוני הקוסמטיקה נגלה שהפחם הופך לשחקן מרכזי בטיפוח עור הפנים. את הפחם הכרנו במסכות פחם ובפילינג גרגרים, שאותם רכשנו בחנויות. כעת מציעות הקוסמטיקאיות גרסה משודרגת - קפסולות פחם. טיפולי הפנים בקפסולות הפחם מבוצעים באמצעות מכשור האוקסיג'נאו של חברת פולוג'ן ומוצעים במרכזים קוסמטיים ברחבי הארץ. הטיפול משלב קפסולות פחם, שנחשבות אפקטיביות הודות לחומר הפעיל בקפסולות, שנמצא בריכוז גבוה יותר מזה שבמוצרי המדף. קפסולות הפחם השחור הן פטנט ופיתוח של החברה ומבוססות פחם פעיל, הנקרא OxyPod של ג'נאו. הקפסולות פותחו על מנת לשמר ולאזן בצורה הקלה ביותר את אחוזי הלחות לעומת השומניות בעור. הן מכילות שילוב ייחודי של רכיבים כמו פחם פעיל, חומצה מנדלית, אצה אדומה, פפטידים, אנטיאוקסידנטים ותמציות טבעיות. הטיפול מסייע בטיהור העור והרגעתו מהפרשת בלוטות חלב מוגברת - על ידי ספיחת רעלים באמצעות פחם.


נשים עוצמתיות

מה בתחזית: טיפולי אנטי-אייג'ינג עוצמתיים לכל שכבות העור.


דבר המומחה: רונית שגב, ביולוגית וחוקרת עור, מפתחת תכשירים ומנכ”לית ביופור.


סדרת הטיפולים העוצמתית לאנטי-אייג'ינג, מזופיל (Mesopeel) מבית ביופור, פועלת בשני עומקי העור: מהשכבה החיצונית ועד לשכבה שאחראית על קמטים והזדקנות מוקדמת של העור. הטיפול משלב מיקרונידלינג ופילינג. הטיפול בשכבת האפידרמיס מחליק את מרקם העור ומגביר את הברק והחיוניות שלו. טיפול בשכבת הדרמיס ממצק את העור, ומטפל בקמטוטים, בחטטים ובנקבוביות פעורות. הסדרה נבנתה כדי לטפל בשתי שכבות העור. בסדרה חמישה טיפולים, שמטרתם להביא לעור חדש וצעיר יותר. החידוש בסדרה הוא שילוב חכם ומדויק בין מיקרונידלינג ופילינג - קילוף עור מקצועי - ומבוצעים הטיפולים המובילים ביותר. שלושה שבועות לפני תחילת הטיפול העוצמתי משתמשים בתכשיר רניו שלוש-ארבע פעמים בשבוע, ובסקין אקטיב כל יום. מפסיקים למרוח את התכשירים שבוע לפני הטיפול הראשון על מנת להגיע למיטב התוצאות ולשמר אותן. שילוב של שני הטיפולים (הפילינג והמיקרונידלינג) יביא לעור קורן ובריא.


תכשירי אנטי אייג'ינג עוצמתיים של חברת ביופור. (צילום: יח,צ)
תכשירי אנטי אייג'ינג עוצמתיים של חברת ביופור. (צילום: יח,צ)