טלה 21.3־20.4
שבוע עמוס חברתית ותקשורתית לפניכם, כולל אפשרות להיכרויות משמעותיות למי שפנוי. למי שנמצאים בקשר, שימו לב לתקשורת ביניכם, ונוס המצוי בנסיגה בתאומים יוצר קצרים בתקשורת וחוסר בהירות. הרבה אנרגיה מתבזבזת דרך חשיבה לא ממוקדת ועצבנית.

הליקוי הקרוב בסוף השבוע הבא דורש מכם לשים לב לאן אתם מנווטים את עצמכם ואת האנרגיה שלכם. תחושו חוסר ודאות ועצבנות. למדו להיות לבד ובשקט פנימי. התשובות יגיעו מאוחר יותר, אחרי הליקוי.

שור 21.4־20.5
חשוב לכם ביטחון כלכלי וחומרי, קשה לכם להתמודד עם שינויים וחוסר יציבות. בשבוע הקרוב ייתכנו בזבוזים והוצאות לא צפויות, ונוס בנסיגה ונמצא בבית הכספים אצלכם. לקראת סוף השבוע תרגישו מתיחות ועצבנות ותחושה שדברים עומדים לקרות.

אתם מצויים בתהליכי שינוי, ותקופה זו לא קלה. למדו להתגמש ולהסתגל יותר. לקראת הליקוי בסוף השבוע הבא תחושו אי־בהירות, רצון לחופש וצורך להבין איך לייצר מחדש ביטחון כמו שאתם אוהבים.

תאומים 21.5־20.6
ונוס בנסיגה במזלכם עד סוף יוני. אירועים, חברים, הסביבה הקרובה - תוכלו ליהנות מהכל, כמו שאתם אוהבים. אתם נוטים לבזבז את כל מה שלא בזבזתם בחודשיים האחרונים, שימו לב לא להגזים. הליקוי הקרוב בסוף השבוע הוא מול תאומים: לפניכם תקופה משמעותית ביותר בענייני זוגיות ושותפויות. אם אתם לבד, ייתכנו היכרויות. רק דעו שיש לכם נטייה לשטחיות ולחוסר סבלנות לתהליכים. אם אתם בזוגיות, תחושו שיש צורך לקבל החלטות להמשך הדרך.

סרטן 21.6־22.7
האינטואיציות שלכם בשיאן, אתם קולטים הכל סביבכם. מרקורי נמצא במזלכם השבוע ומעניק לכם רגישות יתר. דברים מתרחשים מתחת לפני השטח, ויש לכם חוסר שקט ותחושה של אי־ודאות. אתם מאוד זקוקים לביטחון רגשי מהסביבה, וזה יוצר אצלכם עצבנות.

ילידי סוף המזל עוברים שנה מאוד משמעותית, וכדאי להניח לעבר - מה שלא קל לכם - ולהמשיך הלאה לחוויות חדשות בלי פחד. הליקוי הקרוב יכול ליצור שינויים גדולים בענייני עבודה. אל תפחדו ליצור שינוי.

אריה 23.7־22.8
חיי החברה יתחזקו ויתפסו מקום נכבד בחייכם בשבוע הקרוב. למי מכם שעוסקים בניהול, בהרצאות ובעבודה עם קבוצות - מצפה שבוע תוסס ומלא אקשן.

זו תקופה טובה ליצירת קשרים עם אנשים ולהרחבת המעגל סביבכם. שימו לב לתקשורת שלכם עם הסביבה, ייתכנו אי־הבנות, כמו גם ניתוקים, אבל אין מה להתרגש. הליקוי בסוף השבוע הבא יכול ליצור שינוי עוצמתי בענייני אהבה, ילדים ויצירתיות שמתעצמת. אל תפחדו מהצלחה ומפרסום.

בתולה 23.8־22.9
השבוע ייפתח בהיבט מאוד רגשי. הירח יימצא במזלכם עד יום ראשון, וייתכן עומס רגשי בגלל חשיבת יתר, כיאה לבתולות. יש לכם נטייה לדאוג יותר מדי, כדאי השבוע לעסוק בצד הטכני שלכם - יש לכם ידיים טובות, ואתם יודעים לעבוד. השכל יעבוד שעות נוספות, צפויים הרבה ענייני קריירה, לא בטוח שהכל ייצא לפועל - חכו לסוף יוני. הליקוי בסוף השבוע הבא יביא שינויים בתחום המשפחתי והקריירה, דבר ישפיע על דבר. שימו לב לתקשורת שלכם עם אנשים בעמדות מפתח.

מאזניים 23.9־23.10
הירח יהיה במזלכם בימים שני ושלישי, מה שיגביר את הרגישות. שבוע טוב ליחסים חברתיים, תקשורת, אירועים, נסיעות, אבל היזהרו מרכילות ומדיבורי סרק.

מי שנמצא בקשר: אל תתרגשו מכל אי־הסכמה. כשוונוס בנסיגה, הוא מציף הרבה דברים, אל תחליטו החלטות חפוזות לגבי הקשר. מי שלא נמצא בקשר: יהיו אופציות להיכרויות, זה ייראה קליל, אך ייתכן שיהיו גם כאלו משמעותיות עם פוטנציאל. הליקוי המתקרב יכול לרמוז על שינוי בסביבה שאתם חיים בה.

עקרב 24.10־21.11
בשבוע הקרוב הירח יהיה במזלכם בימים שלישי־חמישי ותחושו אינטנסיביות רגשית. אתם עוברים תהליך של תובנות עמוקות בתקופה זו, במיוחד לקראת הליקוי הקרב: שינויים גדולים מבחינה רגשית ופסיכולוגית, שיכולים לשנות את חייכם מהקצה אל הקצה.

בהירות המחשבה והאינטואיציות יתחזקו בשבוע הקרוב. מומלץ לא לתכנן כרגע כלום ולא לצפות לכלום. תנו לליקוי לעבור ותביטו בתהליך שתעברו בחצי השנה הקרובה. השבוע הקרוב יהיה עוצמתי במיוחד.

קשת 22.11־21.12
אתם עומדים לקראת ליקוי משמעותי במזלכם, שיהיה ב־5.6 בלילה. מולכם ונוס בתאומים בנסיגה בבית הזוגיות. שבוע דרמטי! ממליצה למי שנמצא בקשר לשים לב לתקשורת ביניכם.

דברים דורשים התייחסות, ייתכנו החלטות הרות גורל. למי שלא נמצא בקשר: ייתכן קשר משמעותי, אל תקלו ראש בכך כהרגלכם. אדם חשוב יכול להיכנס לחייכם או לצאת מהם - תלוי במצב האישי של כל אחד מכם. זה זמן להיכרויות ולשותפויות חדשות.

גדי 22.12־20.1
שבוע של התרחשויות בענייני עבודה ושגרה, שינויים, תזוזות. שימו לב לרכילויות, לדיבורים מיותרים. קשרים עם אנשים מהעבודה יכולים להשתנות לכאן או לכאן.

אתם דומיננטיים כרגע בסביבת העבודה, אבל עוברים שנה של שינויים דרמטיים. שנה מאוד משמעותית לפניכם, אל תפחדו משינויים. דברים קורים מתחת לפני השטח, היקום מכין לכם הפתעות עם הליקוי הקרב. אתם מאוד שאפתנים, ואם תשחררו את הפחד ותאמינו בעצמכם - ההצלחה תגיע.

דלי 21.1־18.2
ונוס בנסיגה בתאומים נמצא בבית האהבה והילדים אצלכם. שבוע של התעוררות ואירועים חברתיים לפניכם. אתם בשיאכם מבחינה חברתית. לפנויים: הזדמנויות לרומנים, אהבות וקשרים מתעוררים. לאלו שבקשר: זמן טוב לעשות סדר. הליקוי יכול לגרום לכם לקבל החלטות משמעותיות ולשינויים בעניינים אלו. סטורן במזלכם עושה לכם סדר לגבי עניינים אלו ואחרים. החלטות שלא קיבלתם מגיעות לפרשת דרכים, והליקוי הקרוב יעזור בזה. אל תחששו משינוי ומלקיחת אחריות.

דגים 19.2־20.3
מרס ונפטון שנמצאים במזלכם מחלישים את האנרגיה שלכם, ואתם חשים עייפות, בלבול ורצון לפעול. בבית יהיו הרבה דיבורים, חוסר שקט, אירועים. למי שנמצא בקשר: תקופה לא פשוטה לפניכם - הרבה קצרים בתקשורת ותחושה שצריך לקבל החלטות בלי יכולת ממשית לעשות זאת. למי שפנוי: יש רצון עמוק לקשר יציב שייתן ביטחון, אבל כדאי להתמקד ולא להתפזר.

הליקוי ישפיע על ענייני קריירה והכרה. צריך לשים לב לחברים מבית ולהיזהר מרכילויות ומדיבורים מיותרים. 

סיגל גליה אליהו
מייל: [email protected]
ו
ואטסאפ: 052-3486120