טלה 21.3־20.4

השבוע ייפתח בליקוי ירח בקשת בבית הלימודים ובהרחבת התודעה שלכם, וכן בקשרים עם חו"ל. הליקוי בזווית הרמונית למזלכם, לכן השפעתו תהיה מיטיבה ככל הנראה בנושאים אלה.

ענייני לימודים וחברים מעסיקים אתכם. בעלי תפקידים בכירים, התכוננו למהפכים ולשינויים משמעותיים בקריירה. כדאי לנצל את השבוע הקרוב לשהייה בטבע, עם אנשים אהובים ולמחשבות על לימודים. שמרו על אנרגיה גבוהה אף שמרס שליט מזלכם נמצא במצב מחליש.

שור 21.4־20.5

ליקוי הירח בקשת, שפותח את סוף השבוע, ישפיע עליכם בכל הקשור למעברים נפשיים־פסיכולוגיים מורכבים ולכספים שמגיעים לכם, לאו דווקא מעבודה.

שימו לב לרגשות המבעבעים בכם, הקשיבו לאינטואיציות, עולים בכם פחדים. אתם זקוקים לביטחון חומרי, וכרגע יש אי־ודאות בעניין הזה. זה זמן טוב להתחיל בתהליכי מודעות עצמית ובסילוק הפחד מאיבוד שליטה או מחוסר שליטה, ולהבין שביטחון חיצוני הוא אשליה.

תאומים 21.5־20.6

ליקוי הירח בקשת ביום שישי יהיה בבית הזוגיות שלכם. ונוס בתאומים בנסיגה, וענייני מערכות היחסים והזוגיות יהיו דומיננטיים. אנשים רבים ייצאו מחייכם כי סיימו את תפקידם, ואחרים ייכנסו.

בכל מקרה, שינויים משמעותיים וגדולים ייווצרו בחייכם. למדו לסנן את מי שלא מאפשר התפתחות ושמחה. שימו לב לתקשורת שלכם עם הסביבה. אנשים שנמצאים במערכות יחסים ייתכן שיצטרכו לשקול אם להישאר בקשר.

סרטן 21.6־22.7

ליקוי הירח בקשת בשישי ישפיע עליכם בענייני העבודה, השגרה והבריאות. מרקורי נמצא במזלכם ויתחיל בנסיגה בשבוע הבא. ייתכנו תזוזות בעבודה במהלך החודשים הקרובים, אתם זקוקים לשינוי בשגרה: אולי טיולים, יציאה לטבע, לימודים. יש לכם נטייה לעבור תהליכים רגשיים ארוכים. שחררו את העבר ואל תתעכבו יותר מדי על כל דבר שנעלם מחייכם, גם אם הוא נתן לכם ביטחון. אפשרו לעצמכם להפוך את התהליכים לקלילים יותר באמצעות דברים שאתם אוהבים לעשות.

אריה 23.7־22.8

ליקוי הירח בקשת יהיה בבית האהבה, הילדים והיצירתיות אצלכם. זמן טוב להשקיע בייחודיות וביצירתיות שלכם, לקדם עניינים שקשורים להגשמה עצמית ולהציג את המתנות שלכם לעולם. החודשים הבאים יכולים להביא אתכם לשיאים חדשים של הגשמה והתפתחות.

לפנויים שביניכם יש סיכוי לרומנים סוערים ועוצמתיים. היצירתיות בשיאה וכדאי לקדם אותה ולהגשים את השאיפות. אתם דרמתיים וגם ליקוי הירח הזה דרמתי, אל תיסחפו לכיוונים השליליים, הקשיבו ללב ולשמחה שבכם.

בתולה 23.8־22.9

ליקוי הירח בקשת יהיה בבית המוצא/המשפחה שלכם, והדבר יכול להביא לשינויים גדולים בחודשים הבאים בהרכב המשפחה ובאווירת הבית: חתונות, שמחות, גירושים, ילד שעוזב את הבית לעצמאות וכדומה.

זה הזמן להשקיע במשפחה ולאזן בינה לבין הקריירה. ייתכן גם שיעלו זיכרונות ילדות, רגשות שנדחקו, דפוסי התנהגות שלא טופלו. זמן טוב לטיפול ברגשות שלא משרתים אותנו יותר. לִמדו לשחרר שליטה ופחות לחפש ודאות והיגיון בכל.

מאזניים 23.9־23.10

ליקוי הירח בקשת יהיה בבית הסביבה הקרובה - האחים, האנשים הקרובים, הקשרים היומיומיים שלכם. תקופה מאוד משמעותית צפויה בעניינים אלו, הרבה היכרויות קרמתיות חדשות וגם פרידות מאנשים שסיימו את תפקידם בחייכם.

זו תקופה של נסיעות וקשרים בינלאומיים. זמן טוב ללימודים שמעניינים אתכם, וכדאי מאוד להשקיע בזה כרגע. בשבוע זה צפויים אירועים רבים, והוא עשוי להיות עמוס מהרגיל.

עקרב 24.10־21.11

ליקוי הירח בקשת ביום שישי יהיה אצלכם בבית הכספים והערך העצמי. שינויים מרחיקי לכת בעניינים אלו צפויים בחודשים הקרובים. הערך העצמי משפיע על מצב השפע שאנו מזמנים לחיינו. למדו להעריך את כישרונותיכם, וכך תוכלו ליצור שינוי גדול בכסף ובחומר.

חשובה לכם השליטה בכסף. שמרו על ניקיון כפיים וחזקו את הערך העצמי. גם אורנוס מצטרף למהפכים שאתם עוברים ותעברו. הליקוי יכול להעצים או להחליש את מצבכם הכלכלי, והדבר תלוי בעבודה שתעשו עם עצמכם.

קשת 22.11־21.12

ליקוי הירח במזלכם בשישי יגרום לשינויים מרחיקי לכת בחייכם. גם ונוס שנמצא בתאומים בנסיגה בבית הזוגיות יביא לשינויים גדולים בענייני זוגיות ושותפויות. זה הזמן לשינויי תפיסה ותודעה, ללימודים ולהתקשרות עם אנשים שחשובים להתפתחות שלכם.

אתם אוהבים את החופש והמרחב שלכם, רק שימו לב שאתם לא מגבילים את עצמכם כשאתם לא מעמיקים קשרים ואינטימיות, מה שיכול לקרות לכם בחודשים הקרובים בעקבות הליקוי. 

גדי 22.12־20.1

ליקוי הירח בקשת ישפיע על תת־ההכרה שלכם ועל תהליכים שמתחילים להתעורר אצלכם. אתם, אנשי התכלס והעבודה הקבועה שמעניקה ביטחון לטווח ארוך, תצטרכו להרחיב את התודעה ולהתחיל לראות דברים אחרת. אל תפחדו משינויים ומחוסר ודאות שקיימים כרגע.

ייתכן שיעלו פחדים שלא תבינו את מקורם. כדאי לחשוב על תהליכי מודעות עמוקים, שיוכלו להשקיט אתכם. הירח ישהה במזלכם בראשון־שלישי ויגרום לכם לרגישות בימים אלו.

דלי 21.1־18.2

ליקוי הירח בקשת ישפיע על בית החברה. אתם טובים בעבודה עם קבוצות. העברת ידע והפעלת קבוצות הן התחום שלכם. הליקוי ישפיע על כך ויוכל להעצים או להחליש את זה אצלכם, תלוי במוכנות הנפשית שלכם.

הירח יהיה במזלכם בשלישי־חמישי, והדבר יחזק אתכם. גם סטורן נמצא במזלכם וישהה שם בשנים הבאות. תהליכים מאוד משמעותיים אתם עוברים ותעברו בחודשים ובשנים הבאות. היצירתיות בשיאה. שימו לב לענייני אהבה ומערכות יחסים שעומדים למבחן.

דגים 19.2־20.3

ליקוי הירח בקשת בשישי משמעותי לכם, כי מרס ונפטון נמצאים בדגים, ואתם תרגישו את האנרגיה החזקה הזאת. אתם עלולים להרגיש חוסר שליטה ואוזלת יד, וזה הזמן להפעיל את האינטואיציות והחושים התת־הכרתיים שלכם. 

אל תנסו לדחוף דברים בכוח, שמרו על השקט הפנימי ותדאגו לא להיכנס לסערות החיצוניות יותר מדי. היכנסו למצולות ותיהנו מעולמכם הפנימי העשיר והיצירתי. עולם הרוח יכול לעזור לכם מאוד בתקופה זו.