טלה 21.3־20.4
השבוע נפתח כשהירח במזלכם בימים ראשון עד שלישי, והוא יחזק את אנרגיית העשייה שלכם - צפויים קידום יוזמות והתחלות פרויקטים. ענייני קשרים עם הסביבה הקרובה ימשיכו להעסיק אתכם. ונוס בנסיגה, והדבר עלול לגרום למתח ולחוסר שקט במערכות היחסים. ילידי סוף המזל חווים תהליכי שינוי מואצים שיימשכו בשנה הקרובה, ומומלץ לשתף פעולה עם הרצונות והאמת שלכם. אל תחששו משינוי ואל תעצרו שינויים מתבקשים, אתם נחשבים לאמיצים שבמזלות.

שור 21.4־20.5
הירח יהיה במזלכם בימים שלישי עד חמישי ובהשפעתו צפויות רגישות יתר, יצירתיות ואנרגתיות. אורנוס במזלכם גורם לכם לצורך בשינויים גדולים אף שבדרך כלל אתם מעדיפים את המוכר והידוע. השבוע יהיה יחסית רגוע מבחינת זוויות לכוכבים אחרים. אתם מתחילים ליישם את רעיונותיכם לשינויים, והשבוע תוכלו לעשות זאת בקצב שלכם. ענייני כספים ממשיכים להציק ולגרום לתחושת חוסר ביטחון, לקראת סוף יוני תהיה רגיעה.

תאומים 21.5־20.6
ונוס עדיין בנסיגה במזלכם, והחיים שלכם תוססים בהשפעתו. תשתדלו לשמור על שקט פנימי ועל מעט אנרגיה ולחשוב מה אתם באמת רוצים ממערכות היחסים שלכם. כרגע יש לכם נטייה לקיים קשרים שיכולים לקחת אתכם למסלולים לא ברורים. אל תחליטו כלום לגבי קשרים קיימים, וכדאי להיות בררניים כלפי מי שאתם מכניסים לחיים. יש גם אפשרות שקשרים קרמתיים יתחילו או יסתיימו. תקשיבו ללב ותתעלמו מההשפעה הסביבתית.

סרטן 21.6־22.7
מרקורי שנמצא במזלכם ייכנס בשבוע הבא לנסיגה לשלושה שבועות, ובהשפעתו תערכו חשבון נפש עמוק. הקצב מבלבל אתכם, אתם זקוקים לזמן לעכל תהליכים, והנסיגה שבמזלכם משנה את הקצב. ההסתגלות לא פשוטה לכם. מומלץ לשמור על אנרגיה, לעסוק ביצירה ולקיים שגרה ככל האפשר. זו תקופה של ניקוי ושחרור רגשות מעכבים. הניחו לרגשות מסוג זה ולפחדים לצוף ושחררו אותם, השתדלו לא להישאר איתם יותר ממה שצריך.

אריה 23.7־22.8
בתחילת השבוע תהיו מלאי אנרגיה ורצון להתחלות חדשות ולקידום יוזמות. דברים מתרחשים אצלכם מתחת לפני השטח ברמה הרגשית, יש לכם צורך בשחרור רגשי, בחלקו מודע ובחלקו פחות. בשנים הקרובות תעברו תהליכי התבגרות הקשורים לאחריות ולהתפכחות. כרגע מרגישים זאת ילידי תחילת המזל בעיקר, בהמשך ירגישו זאת השאר. נצלו את השבוע למינוף היוזמות והרעיונות שלכם, אתם מאוד יצירתיים. למדו להתגמש כדי להתכונן לשינויים בחייכם.

בתולה 23.8־22.9
בשישי ושבת תחושו בלבול, חוסר אונים וחוסר שליטה במה שקורה בענייני זוגיות ושותפויות. ונוס בתאומים בנסיגה בזווית מאתגרת, שלא מקילה עליכם כרגע. אתם מחפשים היגיון בדברים, אבל לא מוצאים אותו כרגע. אל תעסקו בהלקאה עצמית, תנו זמן לתהליכים שאותם אתם עוברים. אתם נוטים להיות קשים כלפי עצמכם במצבים לא רגועים, למדו לפרגן גם לעצמכם והימנעו מביקורת עצמית. זכרו שגם אם אתם אולי לא מרגישים ככה, אתם בתהליך של התחזקות.

מאזניים 23.9־23.10
ענייני זוגיות וקשרים חברתיים יהיו דומיננטיים השבוע. בתחילת השבוע תהיו מושפעים מהירח בטלה שמול מזלכם, מה שיכול ליצור מתח במערכות היחסים שלכם. תהיו סבלניים, זה יעבור. ילידי סוף המזל מתמודדים עם תהליכי שינוי גדולים, וזה יתחזק במהלך השנה הקרובה. מומלץ לא לייפות את המצב כהרגלכם כדי לזכות בהרמוניה ובשקט. קומו ועשו שינויים, אל תפחדו לשבור, להרוס ולשנות את מה שכבר לא מתאים יותר. המחיר יהיה כבד אם תמשיכו לטאטא עניינים מתחת לשטיח.

עקרב 24.10־21.11
הירח בשור מול מזלכם באמצע השבוע עם אורנוס עשוי לגרום לכם לתזוזות, ועניינים שנדחקו לשוליים ידרשו טיפול השבוע. אתם מתחילים שנים של מהפכות בחייכם. תצטרכו למתן את הצורך בשליטה כדי לתת לשינויים לקרות, לא כדאי להתעקש לאחוז בהגה, כי אז עלול להיווצר משבר. יש לכם נטייה להיות בשליטה ולא להתגמש, אבל השינויים הם הכרחיים, ואתם זקוקים להם להתפתחותכם. אל תתנגדו.

קשת 22.11־21.12
ונוס בתאומים בנסיגה מול מזלכם ממשיך לייצר דרמות בענייני זוגיות ושותפויות. אתם לקראת שנה וחצי של שינוי רגשי גדול, ותיתכן אפשרות ליצירת קשרים קרמתיים. הליקוי שהיה ימשיך את התהליך ויעצים אותו. בימים שישי ושבת צפויה רגישות גבוהה במיוחד, יעלו זיכרונות, ותיתכן תחושה של חוסר אונים וחוסר ודאות. תהיו סבלניים בתקופה זו. דברים קורים שלא בידיעתכם ויתבהרו בחודשים הקרובים.

גדי 22.12־20.1
עברתם שנה וחצי אינטנסיביות. ילידי סוף המזל חווים לאחרונה תהפוכות גדולות שיימשכו לאורך כל 2020. כדאי מאוד לעזור לשינויים לקרות בכל תחום שבו אתם מרגישים צורך. יש לכם צורך בביטחון וביציבות, ואתם לא אוהבים שינויים, אבל הם בלתי נמנעים. שתפו פעולה עם האירועים וחזקו את היוזמה שיש לכם ליצירת שינוי בונה להמשך הדרך. ימים מיטיבים הם שלישי־חמישי. מרקורי בסרטן ייכנס לנסיגה בשבוע הבא ויהיה מול מזלכם. למדו לשחרר רגשות חסומים.

דלי 21.1־18.2
ענייני אהבה, ילדים ומערכות יחסים ממשיכים להעסיק אתכם ותופסים חלק נכבד מזמנכם. אתם כרגע בתהליך שינוי מהותי בחייכם ואמורים לקחת אחריות על התהליך, דברים זזים מהמקום המוכר. נצלו את היכולת שלכם להסתכל על המצב אובייקטיבית, ללא מעורבות רגשית. אתם נעים לכיוונים שונים ומנסים להתנגד, למדו להקשיב ללב בלי פחד. מי שבזוגיות - יערוך חשבון נפש לגבי ההמשך. למי שאינם מצויים בזוגיות - צפויות הזדמנויות לקשרים משמעותיים.

דגים 19.2־20.3
בשישי ובשבת הירח במזלכם בנוסף למרס ונפטון, כך שצפויה נטייה להצפות רגשיות, אינטואיציות מוגברות ובלבול. גם היצירתיות מתגברת, כדאי מאוד להשתמש בה וליצור אפיק לביטוי רגשות, זה מאוד חשוב לכם. הימים שייטיבו איתכם הם שלישי־חמישי. כדאי לשמור עד כמה שניתן על שקט פנימי. מדיטציות, מוזיקה ואומנויות לחימה יכולות לעזור ליצור שקט ולמקד את האנרגיה ליצירה ולעשייה ולמנוע בלבול.