טלה 21.3־20.4
השבוע הקרוב יאופיין בענייני בית ומשפחה וכל הקשור לנושא זה. השמש שתיכנס לסרטן, ליקוי החמה בסרטן שיהיה בראשון ומרקורי שיחל בנסיגה בסרטן השבוע - יגרמו לעומס גדול בתחום הרגש בבית ובמשפחה.

עניינים הקשורים לשנים קודמות או לילדות יעסיקו אתכם, בין שיבואו לידי ביטוי בתסיסה רגשית ובין שבזיכרונות של עצב או שמחה. כדאי לא להתנגד לתחושות ופשוט לשחרר את כל המטענים מהעבר המשפחתי בתקופה זו. ימים רגישים במיוחד - ראשון־שלישי.

שור 21.4־20.5
אנרגיה סרטנית עמוסה צפויה השבוע עם ליקוי חמה ביום ראשון, ולכך תהיה השפעה על סביבתכם הקרובה ועל תחום הלימודים. שימו לב לרגישות יתר בענייני תקשורת עם הסביבה הקרובה. תקופה זו טעונה מאוד, ולכן אל תסיקו מסקנות מהר מדי, אלא אם מדובר בעניינים שחוזרים על עצמם ומקשים על מערכות היחסים. גם בקשרים שלכם אתם זקוקים לביטחון ויציבות, כדאי ללמוד לשחרר את אלו שלא מתאימים יותר כדי לפנות מקום לחדשים.

תאומים 21.5־20.6
ונוס נמצא במזלכם בשבוע האחרון בנסיגה. הירח יהיה במזלכם בשישי ושבת, שיהיו תוססים יחסית. ייתכנו אירועים, מפגשים וקצרים בתקשורת.
ליקוי החמה בסרטן בראשון יימצא בבית הכספים והערך העצמי שלכם. אתם בדרך כלל יודעים להתנהל עם כסף, יודעים לחסוך ולכלכל את עצמכם, אך יחד עם זאת לפעמים חוששים מחוסר ונוטים לשמור על הקיים. מומלץ להיפתח לרעיונות חדשים להרוויח כסף. אתם מוכשרים ותוכלו לעשות זאת אם תעריכו עצמכם כראוי.

סרטן 21.6־22.7
השמש תעבור למזלכם ביום ראשון, צפוי ליקוי חמה עוצמתי ממש בכניסת השמש למזל, ומרקורי מתחיל בנסיגה. לפניכם שבועות אינטנסיביים מבחינה רגשית: תנודות במצבי הרוח, הצפות רגשיות ורגישות יתר.

אתם נאחזים בזיכרונות ומתקשים להרפות מהם, זקוקים לזמן בתהליכי שחרור. מומלץ ללמוד להניח לעבר. שימו לב שיש אנשים בחייכם שסיימו את תפקידם איתכם, אל תפחדו לשחרר ולתת מקום לחדשים להיכנס.

אריה 23.7־22.8
הירח יהיה במזלכם בימים שלישי עד חמישי וישפיע עליכם בתחומי היצירתיות והאהבה. ליקוי החמה ייתן תחושה שדברים מתרחשים מתחת לפני השטח. הוא יכול להעלות אל פני השטח פחדים, חוסר ודאות וגם תחושה שמשהו צריך לקרות.

קורים דברים גם במערכות היחסים שלכם ותדעו על כך יותר בחודשים הקרובים. זה הזמן להתבוננות פנימית ולהרחבת התודעה. גם עניינים חברתיים יהיו במוקד השבוע. נצלו תקופה זו לשחרור רגשות שמעכבים אתכם.

בתולה 23.8־22.9
שבוע רגשי צפוי לכם בענייני חברה וחברים. ימים שישי ושבת יהיו תוססים, ותיפגשו עם אנשים שיכולים לקדם את ענייני הקריירה. מיום ראשון תיטו להיות רגישים בעניינים אלו.

מרקורי שנמצא בנסיגה יכול לגרום לפגיעות ולאי־הבנות. כדאי לא לנסות לנתח יותר מדי את המצב אלא לעשות חשבון נפש ולשאול את עצמכם מי אתם רוצים שיהיה לידכם ומי לא. אל תחששו לשחרר באהבה את מי שלא מתאים יותר.

מאזניים 23.9־23.10
ליקוי החמה והנסיגה בסרטן נמצאים אצלכם בבית הקריירה. שינויים גדולים צפויים בתחום זה: שינויי תפקיד, התקדמות, פיטורים וכדומה. ילידי סוף המזל יעברו תהפוכות בקריירה בשנה הקרובה, והליקוי הזה הוא חלק מכך. הקונפליקט קריירה מול משפחה יתחדד, ותצטרכו לעשות סדר בנושא.

עדיין אל תקבלו החלטה בקשר לכך, אבל שאלו את עצמכם מה נכון לכם בענייני משפחה מול קריירה. אם יהיו הצעות מפתות, כדאי לדחות לאמצע יולי מתן תשובות.

עקרב 24.10־21.11
ליקוי החמה יציף עניינים שקשורים ללימודים וגם חיבור לארצות אחרות, אולי מעבר דירה לארץ/עיר אחרת. יש צורך בשינוי תודעתי שיכול לבוא לידי ביטוי בשינוי רגשי כלפי המצב כרגע. יש לכם צורך בהרחבת אופקים ובשינוי מצב משפחתי, וזה מלווה ברגשיות יתר.

מומלץ להקשיב לתחושות ולרגשות, כי אתם בנויים לשינויים עמוקים וחייבים להקשיב לאינטואיציות, אחרת יבוא הגל שיעשה את זה בשבילכם כשהמצב יהיה פחות נוח.

קשת 22.11־21.12
ליקוי החמה השבוע יגרום לכם לחשבון נפש. האינטואיציות והתחושות יתחזקו, פחדים יצופו. בחודשים הקרובים תחוו שינוי פנימי עמוק, שייקח אתכם למקומות שעוד לא הייתם בהם.

אתם זקוקים לאינטימיות משפחתית ויש בכם רצון עז לחזק קשרים רגשיים. אתם עוברים שינוי פסיכולוגי, וכדאי לעבוד על שחרור פחדים עמוקים כדי לפנות מקום לדברים חדשים. ונוס בתאומים בנסיגה בשבוע האחרון וגורם לכם להתמודד עם קשרים מהעבר.

גדי 22.12־20.1
ליקוי החמה בסרטן נמצא בבית הזוגיות שלכם. ענייני זוגיות, משפחה ושותפויות יהיו דומיננטיים כרגע ובחודשים הקרובים. מחשבות וחשבון נפש בנוגע לכך ילוו בנטייה לרגישות יתר. היעלבויות, פגיעות ותנודות במצבי הרוח צפויות בכל הנוגע לקשרים המובילים בחייכם.

אתם זקוקים לשינוי, אך יש לכם קושי רב ליישם זאת כרגע. כדאי מאוד לתת לחלק מהתחושות להשתחרר, ואת חלקן צריך לעבד ולהחליט מה תרצו שיקרה בהמשך.

דלי 21.1־18.2
ליקוי החמה בסרטן קורה כשמרקורי בנסיגה בבית העבודה, הבריאות והשגרה שלכם. שינויים רגשיים צפויים בתחומים  אלה.
סטורן שנכנס למזלכם ידרוש מכם לקיחת אחריות, התפכחות והתבגרות לקראת השינויים. נראה שענייני משפחה משפיעים על ענייני עבודה וגורמים לרגישות גבוהה. אם יש משהו בחייכם שדורש החלטה, זה הזמן לקבל אותה. אל תתמהמהו, כי עלולה להיות לכך השפעה בתחומים אחרים בחייכם.

דגים 19.2־20.3
ענייני אהבה, ילדים ויצירתיות זוכים לתשומת לב רבה מכם כרגע. אתם רומנטיים ורגישים מאוד בכל מצב, אבל ליקוי החמה בבית האהבה והרומנים מגביר את הפנטזיות.

אתם נוטים לפעמים ליצור דרמות. נסו לשלב גם היגיון בסיטואציה, כי הרגש עולה על גדותיו ולא נותן לכם לראות את המציאות. נצלו את היצירתיות שלכם לביטוי עצמי. האינטואיציות שלכם חזקות מהרגיל אך כושר השיפוט לא תמיד מדויק.