טלה 20.4-24.3
שבוע של ליקוי ירח בגדי יתחיל ביום ראשון. זו תקופה דרמטית, ויש תחושה של תנופה ורצון לקידום יוזמות. בהשפעת הליקוי, אם תהיו מוכנים לכך, תוכלו ליצור את השינוי שאתם חפצים בו. שמרו על אנרגיה ולכו עם הרצון הפנימי שלכם למרות ההתנגדויות שעולות.

תהיו קשובים לאנרגיה הפנימית, אל תישארו במקום שרע לכם בו. תשתדלו לא להיות מלחמתיים, אף על פי שיש נטייה לזה עכשיו. תקבלו החלטות, ואז הדברים יקרו בקלות רבה יותר.

שור 21.4־20.5
אורנוס נמצא במזלכם, וליקוי הירח השבוע בזויות הרמוניות, כך שהשינוי הרצוי עשוי לקרות בתקופה הקרובה, אם תהיו מוכנים לקראתו. הליקוי יכול לעזור לכם ליישם את מה שתרצו בעוצמה גדולה יותר.

כך או אחרת השינוי יקרה, אך השתדלו לא להיות שאננים ואל תחכו שהדברים יקרו מעצמם. דווקא אתכם הליקוי יכול לחזק ולאזן. אתם מאוד יצירתיים, וזה יכול להתעצם בשבוע זה. הימים הנוחים השבוע: שבת־שני וחמישי.

תאומים 21.5־20.6
ליקוי הירח הדרמטי בגדי יכול לגרום לשינויים רגשיים פסיכולוגיים עמוקים וצורך לשינוי מהותי בחיים. זה הזמן להתחיל להיכנס לעומק. אתם מאוד אינטליגנטיים אבל מחפשים את הקל, הזורם והלא עמוק מדי. זה בסדר, רק שכרגע הגעתם לנקודה שבה צריך להסתכל על החיים מנקודת מבט יותר אמיתית פנימית ופחות חיצונית.

הליקוי יכול להשפיע עליכם גם כלכלית, לכאן או לכאן. הימנעו מבזבוזים וכלכלו את מעשיכם בחוכמה. ונוס עדיין במזלכם, מוסיף לקסם שלכם. ימים נוחים: שני עד רביעי.

סרטן 21.6־22.7
ליקוי הירח בגדי עם השמש בסרטן כאשר מרקורי בסרטן בנסיגה - עלול לגרום להשפעה דרמטית עליכם. הוא עשוי לגרום להצפות רגשיות, לדרמות ולמהפכים רגשיים. אל תנסו לעצור את הסחף הרגשי ונסו להיות ריאליים.

אל תחשבו רחוק מדי, לא על העבר ולא על העתיד. תשתדלו לחיות בהווה. זה לא קל אבל מתבקש כרגע. חייכם עומדים לקראת שינוי גדול שמתהווה כבר זמן רב - אל תתנגדו לו. ביום ראשון, בעת הליקוי, כדאי לעשות מדיטציה ולהאזין למוזיקה ברוגע עד כמה שניתן.

אריה 23.7־22.8
ליקוי הירח בגדי ישפיע בענייני עבודה, שגרה, הרגלים ובריאות. בעניין תהליכי שינוי בעבודה - אם לא תתגמשו ותעשו שינוי ביומיום שלכם ובתפיסה שלכם את חייכם, אתם עלולים לפגוע בבריאותכם.

אתם מאוד יצירתיים, וחשוב לכם להשפיע ולהביע את עצמכם. חשוב מאוד שתעסקו במה שנותן לכם משמעות ומאפשר ביטוי יצירתי. דברים מתרחשים מתחת לפני השטח, רגשות צפים ועולים. דברים יתבהרו יותר בחודש הבא. מרס בטלה נותן לכם אנרגיה לבטא את עצמכם יותר.

בתולה 23.8־22.9
ליקוי הירח מתרחש בזוויות הרמוניות למזלכם, ותוכלו להפיק את הטוב מליקוי דרמטי זה. ענייני אהבה וילדים מעסיקים אתכם כרגע, ויש אפשרות לגרום לשינוי בנושאים אלה. אתם בררניים וביקורתיים ולא מאפשרים לכל אחד להגיע ללבכם, אבל כרגע יש הזדמנות לשינוי קריטי בענייני הלב, שחררו את השליטה והביקורת והיכנסו לחוויה.

יש לכם הזדמנות לאהוב עכשיו. ביום הליקוי, יום ראשון, כדאי להתכוונן לקראת אהבה אמיתית ומרפאת. תנו לתהליך הניקוי והטיהור לקרות בלי התנגדויות.

מאזניים 23.9־23.10
ליקוי הירח משפיע על ענייני משפחה והורות מול קריירה והכרה חיצונית. יכול להיות קונפליקט אצלכם בין שתי החזיתות. כדאי לעשות חשבון נפש ולשאול את עצמכם מה חשוב יותר לאושר האישי שלכם.

יכולים לצוץ עניינים הקשורים לאמא ולבית המוצא שלכם. שימו לב לכך, כי דברים קורים. מרס מולכם מנסה להניע אתכם לפעולה ונותן לכם אנרגיה לפעול. הקפידו לא לפעול מתוך כעס ולא לשבור את הכלים. ימים נוחים יותר: שני עד רביעי.

עקרב 24.10־21.11
הליקוי ישפיע על היחסים עם הקרובים אליכם: אחים, בני דודים, שכנים ומי שבסביבתכם. גם בענייני לימודים יכול לחול שינוי גדול כרגע. אורנוס מול מזלכם גורם לעצבנות ולידיעה פנימית שמשהו צריך להשתנות. אתם חסרי שקט, ומכיוון שאתם זקוקים לשליטה, זה יוצר מתח פנימי.

ענייני לימודים עשויים לגרום לכם לשנות את המיקום הגיאוגרפי שלכם. יש צורך להיפתח לרעיונות חדשים ולאנשים חדשים, ולהתגמש. נסו להיפתח לתודעה חדשה. הליקוי בזוויות הרמוניות, וזה יכול להעצים שינוי לטובה.

קשת 22.11־21.12
הליקוי יהיה בבית הכספים והערך העצמי שלכם. מהפך רגשי פסיכולוגי עוצמתי צפוי לכם. מה שיכול להביא לשינוי גדול בענייני כספים בתקופה הקרובה. מרס בטלה מחזק את היכולת לעשייה, יוזמה וביטוי עצמי.

ונוס בתאומים בבית הזוגיות שלכם עדיין ממשיך להשפיע על עניינים אלו. אם אתם בזוגיות - גיוון, נסיעות ותקשורת יתחזקו; אם אתם לבד - צפויות אופציות לזוגיות. הירח במזלכם בימים שישי ושבת, והוא יעניק אנרגיה רגשית חזקה. ימים נוחים: שני עד רביעי.

גדי 22.12־20.1
ליקוי ירח דרמטי במזלכם יתרחש ביום ראשון עם מקבץ גדול של פלנטות בנסיגה. זהו ליקוי אחרון בסבב זה, שמשמעותו סגירת קארמות, סגירת קשרים שתפקידם הסתיים, שחרור הישן והתחלות חדשות.

שתפו פעולה עם אנרגיה זו, מכיוון שהרבה דלתות ייסגרו עכשיו, והרבה דלתות ייפתחו. אתם עוברים שלב. אל תתנגדו ואל תתעצבו. עולם חדש נפתח, והמון דברים עומדים לקרות לכם. סבלנות ואמונה יעזרו. זהו שבוע רגיש ועוצמתי. ההחלטות כרגע הן גורליות ובלתי נמנעות.

דלי 21.1־18.2
הליקוי יהיה אצלכם במיקום כזה שייתן תחושה שדברים גדולים מתרחשים מתחת לפני השטח. כדאי מאוד לשחרר את כל מה שמעכב - מערכות יחסים, עבודה, כספים, אנשים. אם לא תנקו את השטח מכל מה שעושה לכם רע, אתם עלולים להיפגע.

סטורן, ששהה אצלכם ממרץ, חזר לגדי לסגירת מעגלים וישוב אליכם בסוף השנה, ואז תצטרכו לבנות את עצמכם מחדש וליצור חיים חדשים בשנים הקרובות. הירח יהיה במזלכם בימים שני עד רביעי וייתן אנרגיה רגשית.

דגים 19.2־20.3
הליקוי ישפיע על ענייני חברה, ילדים ואהבה. אתם מאוד רגישים לסביבה ונפגעים בקלות. זו תקופה שיכולה להיות רומנטית ולהביא עמה שינוי רגשי גדול. נפטון במזלכם מחזק עניינים אלו אך גם יכול ליצור ניתוק מהמציאות.

שימו לב: הציבו גבולות לסביבה, גם לאנשים אהובים. יש לכם נטייה להקרבה חברתית ולנתינה בלי גבול, שפוגעת בכם. אל תהיו קורבנות. לעזור אין משמעותו להקריב את עצמכם. שמרו על איזון עם הסביבה שבה אתם חיים: חברים, אהובים ואפילו הילדים שלכם.