טלה 21.3־20.4

האנרגיות שלכם מתחזקות, אך אתם נדרשים להתמודדות רגשית בענייני משפחה וילדים. הימים הטובים השבוע הם שבת־שני. הירח נמצא במזלכם וייתן לכם בוסט של אנרגיה. זה שבוע טוב לביטוי עצמי ולהתחלות חדשות. אומנם מרקורי מסיים את הנסיגה, אבל כבר אפשר לכוון ליוזמות ולעשייה חדשה.

ענייני כספים יכולים להתחזק בעיקר בימים שלישי־חמישי, יעלו רעיונות חדשים לשפע ולהתחזקות. מומלץ לנתב את האנרגיה העודפת בצורה בריאה: ספורט, עשייה ויזמות.

שור 21.4־20.5

לפניכם ימים יציבים ורגועים. יש לכם תמיכה משמיים, במיוחד אם אתם מתכננים שינוי. בימים שלישי־חמישי הירח במזלכם והוא יחזק אתכם ויגביר את הרגישות והיצירתיות. אתם מאוד יצירתיים עכשיו, נצלו זאת לרעיונות לגבי עתידכם. השקט לא יישאר הרבה זמן בגלל אורנוס שבמזלכם, והשינוי יגיע. נצלו זאת להתארגנות ולגיבוש רעיונות לגבי השינוי הרצוי. ענייני כספים מתחילים להירגע, אם כי עדיין יש הוצאות ואין יציבות.

תאומים 21.5־20.6

ונוס עדיין במזלכם וגורמת למשיכה של אנשים ובני המין השני אליכם. אתם מאוד תקשורתיים ומזמינים קרבה. מרקורי, שיוצא השבוע מנסיגה, ייצב את המצב הכלכלי ואת הבזבוזים שהיו לכם בחודשים האחרונים ותוכלו לכלכל את מעשיכם בצורה טובה יותר. מרס בטלה עוזר לכם חברתית, וזה זמן טוב ליזום ולפעול למען החברה. הימים הטובים השבוע: שבת־שני. הימנעו מפעילות יתר בחודשים הקרובים. שמרו אנרגיה, אל תבזבזו אותה סתם על הסביבה, הקשיבו לעצמכם.

סרטן 21.6־22.7

מרקורי מסיים את הנסיגה במזלכם, והליקויים בציר המזלות סרטן־גדי הסתיימו. לאט־לאט תתחילו לעכל את כל מה שעברתם ותעברו בחודשים הקרובים. אתם צריכים לתת לעצמכם זמן ושקט לרגיעה ולעיכול הניקוי והשחרור שעשיתם במודע או שלא במודע. הגוף והנפש צריכים מנוחה. אל תנסו להאיץ את התהליכים. יש לכם מתנת הרגישות והנתינה, לִמדו ליצור עבורכם ועבור הסובבים אתכם. ימים טובים: שישי־שבת וגם שלישי־חמישי. ימים פחות טובים: צהרי שבת־שני.

אריה 23.7־22.8

שבת־שני ימים מלאי אנרגיה וטובים לעשייה, יוזמה ופעולה. נצלו ימים אלה להתחלת דברים חדשים ולהתנסות בקידום רעיונות שרציתם ולא יצאו לפועל. השתדלו לא להפוך את האנרגיה המרובה לכעס ולתסכול של החמצה בגלל אי־יוזמה או עשייה. האינטואיציות שלכם מתחדדות.
ימים פחות נוחים: שלישי־חמישי. יכולת המנהיגות שלכם תוכל לבוא לידי ביטוי בחודשים הקרובים, אם תדעו לנווט נכון את האנרגיות ואת היצירתיות שלכם. ענייני עבודה עדיין מעסיקים אתכם בתקופה זו.

בתולה 23.8־22.9

יש לכם תמיכה משמיים בתקופה זו בכמה תחומים שדורשים שינוי בחייכם, בעיקר בענייני אהבה, ילדים, נסיעות ולימודים. אל תפחדו לתת אמון ברגשות שלכם, אתם סקפטיים ונוטים לחשוב יותר מדי. תנו צ'אנס ללב, הוא יכול לזמן לכם שפע, אז אל תתנגדו. שימו לב לאנשים/דיבורים שקשורים לקריירה/הכרה/סטטוס שלכם. השתדלו להימנע מרכילות ומדיבורים מיותרים. נסו לשמור על איזון תזונתי ולאמן את הגוף. בתקופה זו אתם יכולים להתחזק ולהתעצם לקראת שינוי גדול.

מאזניים 23.9־23.10

מרס שנמצא במזל טלה מול מזלכם, מניע אתכם לפעולה ויוצר מתח וחוסר שקט. אתם צריכים זמן להחלטות ועשייה, ומרס מזיז אתכם מאזור הנוחות. יכולים להיות כעסים, לחצים או אנרגיה שלא תדעו לאן לנווטה. אתם צריכים כרגע להיות רגישים לעצמכם כדי לא ליצור חוסר איזון וחוסר הרמוניה. יכולים להיות גם אי־הסכמות וויכוחים עם בני זוג או שותפים. ימים פחות נוחים: שבת־שני. אתם מאוד יצירתיים תקשורתית עם הסביבה, זמן טוב ליצירת קשרים חדשים.

עקרב 24.10־21.11

יש לכם כרגע תמיכה משמיים בשינויים שאותם אתם רוצים לעשות, לא כדאי לדחות החלטות משמעותיות. האינטואיציות מתגברות, הרגישות גוברת. חלק מהשינויים יקרו בלי תכנון או הכנה. היו גמישים ושחררו את השליטה שכל כך חשובה לכם - זהו לא זמן להיאחז בקיים. ימים נוחים: שישי־שבת. אתם רגישים ויש לכם יכולות גבוהות בטיפול וריפוי - בזמן זה אתם מחזקים זאת. כדאי לתת לעצמכם זמן התכנסות, רגיעה ומנוחה מהאינטנסיביות שאתם חווים.

קשת 22.11־21.12

ענייני זוגיות וקשרים עדיין מעסיקים אתכם. יש הקלה, אתם מושכים, והקסם האישי גובר. מרס ששוהה בטלה ממשיך לחזק אתכם ולתת לכם אנרגיה של עשייה, יוזמה וביטוי אישי. זמן טוב בענייני אהבה וילדים. מי שבזוגיות - הקשר יכול להתחזק, ותהיה הנאה בקשר כרגע. מי שלבד - הזדמנויות לאהבות חדשות, רומנים והתלהבות מחודשת. ימים טובים: שבת־שני. יכולים להיות שינויים בתחום הכספים לשני הצדדים, תלוי איפה אתם נמצאים בחייכם. יכולת התחזקות לטווח הארוך כרגע.

גדי 22.12־20.1

סטורן חזר למזלכם עד סוף השנה כדי לסגור מעגלים סופית. ילידי סוף המזל יחוו סגירות מעגלים קרמתיות בחודשים הקרובים. מומלץ לא להתעכב בקשרים לא מתאימים, עבודות לא מתגמלות, חובות ועוד. יש חוסר שקט, כעס ועצבנות שמקורם בעניין רגשי לא פתור. לִמדו לסלוח, לשחרר ולנקות את כל הרגשות השליליים שעדיין רובצים עליכם. ימים טובים: שישי־שבת ושלישי–חמישי. פחות נוחים: מוצ"ש־שני.

דלי 21.1־18.2

אתם תקשורתיים, מושכים תשומת לב ומתחזקים בסביבתכם הקרובה, ובענייני אהבה ורומנטיקה הקסם שלכם בולט. מי שנמצא בזוגיות מספקת - ייהנה מהקשר. מי שלא בזוגיות - כדאי שינצל את הקסם, הפתיחות והאנרגיה המתחזקת להיכרות משמעותית. ענייני הבית כרגע בוערים, יש צורך בשינוי, וכדאי להתייחס לתחושות שעולות ברצינות. ענייני עבודה יירגעו אחרי שמרקורי יצא מנסיגה השבוע. נצלו את התקשורתיות שלכם כרגע כדי לפתור בעיות גדולות יותר בחייכם.

דגים 19.2־20.3

אלה ימים רגישים, שדורשים מכם התכנסות פנימית. ענייני אהבה ורומנטיקה דומיננטיים. סוגיות מהעבר עולות וצפות ומקשות עליכם. נסו להיות הגיוניים וריאליים יותר - זה יקל עליכם ויעשה סדר בדברים. ימים רגשיים במיוחד: שישי–שבת. ימים תומכים: שלישי–חמישי. גם טיפול בילדים מעסיק אתכם בימים אלו וסוחט אתכם. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ושקט בלי הסחות דעת. שהייה במים - כמו ים או בריכה - יכולה להרגיע ולהשקיט את הרגשות.