טלה 21.3־20.4
סוף השבוע יהיה תוסס ויזמן אירועים ותקשורת עם אנשים בסביבה הקרובה. אלה ימים טובים להפצת ידע או כל דבר שאתם רוצים שיגיע להרבה אנשים. אתם מושכים, דומיננטיים ומלאי אנרגיה ורצון לעשייה וליוזמה. זהו שבוע טוב להביע את עצמכם ולהיות אקטיביים. גם מבחינה יצירתית זוהי תקופה טובה, מרס במזלכם מעניק לכם אנרגיה ומחזק אתכם. עדיין יש רגישות לעניינים שבבית, אך זה ייחלש בשבוע הבא. הימים הפחות נוחים: צהרי שבת עד שני.

שור 21.4־20.5
שינויים עומדים להתרחש בחייכם, ואתם מרגישים חוסר נוחות ועצבנות מאי־הוודאות. יחד עם זאת, נראה שאם תתכננו את צעדיכם, תוכלו לבצע שינוי חיובי ומשמעותי בחייכם. החודש האחרון היה חודש מנוחה, הרגשתם האטה בקצב, אבל זה ישתנה כבר מסוף השבוע הזה. יש צורך בגמישות וביכולת ההסתגלות בשלב זה, וזה לא פשוט כי אתם כמהים ליציבות וקביעות, אך עידן זה נגמר. בשנים הבאות תצטרכו ללמוד לחיות באי־ודאות. היעזרו ביצירתיות שלכם. הימים הטובים: שבת עד שני.

תאומים 21.5־20.6
סוף השבוע יהיה תזזיתי, צפויים לכם אירועים ומפגשים עם אנשים. כדאי לנסות ליהנות מימים אלו ולהפיק מהם את המיטב: תקשורת, הנאה חברתית, לימודים והפצת ידע. אתם לא אוהבים להשתעמם, ומעדיפים להתרוצץ ממשימה למשימה, רק מומלץ ליהנות בדרך. מרקורי שיצא מנסיגה יקל את ענייני הכסף ויאפשר יותר זרימה. אתם מתחזקים בסביבה הקרובה, ימים טובים לכך: שלישי עד חמישי. זהו שבוע חיובי מבחינתכם, וכדאי לנצל אותו לתקשורת חברתית וליוזמות חברתיות.

סרטן 21.6־22.7
מרקורי שהיה בנסיגה במזלכם סיים את נסיגתו. השמש תעבור ממזלכם לאריה בסוף השבוע, דבר שיקל מעט ויפחית את העומס הרגשי. עברתם חודש אינטנסיבי, ותהיה הקלה מסוימת בשבוע זה. ילידי סוף המזל יעברו תהליכי שינוי מסיביים עד סוף השנה הנוכחית. תהיו פתוחים לשינוי ותמשיכו לשחרר את העבר ואת מה שמפריע לשינוי הצפוי. מרס בטלה מדרבן אתכם להשתחרר מהכבלים ולהמשיך הלאה. ימים רגשיים: שבת עד שני. הירח במזלכם וגורם לרגישות גבוהה ולהתגברות האינטואיציות.

אריה 23.7־22.8
שבוע של התחזקות אנרגטית וחברתית צפוי לכם. חשוב שתעשו את הצעדים הנדרשים כדי להיטיב עם עצמכם בהמשך. זו תקופה טובה ליזום ולעשות כל מה שנדרש כדי לצאת ממעגלים שנכבלתם אליהם במהלך השנים. זה הזמן להתקדם ולפעול, לא להיות פסיביים. בימים שלישי עד חמישי הירח ישהה במזלכם וייתן אנרגיה ועוצמה של אהבה ושפע. אתם דורשים אהבה ותשומת לב, ואתם יכולים להיות תובעניים. למדו לאהוב את עצמכם ולא לדרוש אהבה.

בתולה 23.8־22.9
ימים מחזקים אך מבלבלים. יש לכם נטייה לחשוב יותר מדי ולהיכנס לפינות שגוזלות מכם אנרגיה. ילידי סוף המזל חווים תהליך עוצמתי של שינוי גדול שנמצא בדרך עד סוף 2020. עדיין לא רואים לאן זה יוביל, אבל יש תחושה שהכל עומד להשתנות. השינויים יהיו מעצימים ומאוד משמעותיים. ימים פחות נוחים השבוע: שישי ושבת. הם יתאפיינו בחוסר שקט ובעצבנות פנימית. ימים נעימים יותר: צהרי שבת עד שני.

מאזניים 23.9־23.10
אתם עוברים שינויים עוצמתיים ומתמודדים עם אתגרים בכל התחומים. ילידי סוף המזל חווים את זה באופן החזק ביותר וחיים בתחושה שדברים עומדים להשתנות בצורה קיצונית. יש קושי בקבלת החלטות והגעה לאיזון. אל תילחמו בעצמכם, תנו לזה לקרות, אל תנסו להבין הכל, פשוט דעו שדברים עומדים להשתנות בחייכם. שתפו פעולה בקבלה של המצב הלא ודאי שבו אתם חיים.כעסים צפים ועולים ומומלץ לפרוק אותם בדרכים יצירתיות. הימים הטובים: שישי ושבת, ושלישי עד חמישי.

עקרב 24.10־21.11
השבוע תזכו בתמיכה ותוכלו לכוון את האנרגיות הטובות לתזוזות הנדרשות. זה אומנם עדיין לא סוף המסע, אבל השבוע תוכלו לקדם דברים במסגרת תהליך השינוי שאתם עוברים. ימים הרמוניים: שבת עד שני. זהו זמן טוב להירגע למרות הרגשות. עברתם תהליך פנימי של הבנות בחודשים האחרונים. החשיבה והראייה שלכם עמוקות, ויש לכם אינטליגנציה רגשית גבוהה. מומלץ לנצל את השבוע הזה ליישום מסקנות והארות.

קשת 22.11־21.12
בתקופה זו יכולה להיות תנופה גדולה - האנרגיה, היוזמה והרצון לעשייה מתחזקים. כדאי למנף ולהזיז עניינים. גם בתחום הזוגיות והאהבה קורים דברים. נצלו את הימים האלה לביטוי עצמי. ימים טובים להיכרויות: שישי ושבת. ימים טובים אנרגטית: שלישי עד חמישי. בענייני כספים צפויה מגמת התחזקות שתימשך עד סוף השנה הנוכחית. בחצי השנה הקרובה גם אהבה יכולה להיכנס לחיים בעוצמה ובהתלהבות.

גדי 22.12־20.1
אתם בתהליך עוצמתי שלא הסתיים. עד סוף השנה הנוכחית יחולו שינויים מאוד משמעותיים בחייכם. השבועות האחרונים היו סוערים ואינטנסיביים. השבוע מרקורי ייצא מנסיגה בסרטן ותהיה רגיעה לקראת שחרור בהמשך. תקופה זו עדיין מאופיינת במתח, כעסים ואנרגיה שרוצה להשתחרר. כדאי למצוא דרכים לשחרור כעסים. ספורט ועבודה פיזית יכולים לעזור בזה. תיתכן רכילות בסביבת העבודה. הימים הרגישים: שבת עד שני.

דלי 21.1־18.2
ענייני אהבה וילדים יהיו דומיננטיים, והתקשורת עם הסביבה בשיאה בימים אלו. אתם בתקופה של תזוזות לקראת שינויים מרחיקי לכת. מומלץ להקשיב לאינטואיציות שלכם, לתחושות וללב. לא תוכלו להתחמק משינויים לא צפויים שמכוונים אתכם לשדרוג חייכם. אתם מאוד תקשורתיים. קחו את היכולות שלכם לכיוונים חדשים ולא צפויים. אל תפחדו לשנות וללכת עם האמת ועם הייחודיות שלכם. הימים הטובים: שישי ושבת, ושלישי עד חמישי.

דגים 19.2־20.3
עברתם חודש רגשי מאוד. מרקורי סיים נסיגה בסרטן, מה שיקל את ההצפות הרגשיות, הרגישות הגבוהה והתהליך הרגשי המורכב שעברתם. השבוע יביא עמו הקלה. יש לכם צורך בביטוי רגשי באמצעות אהבה או יצירתיות. נפטון במזלכם משפיע על היצירתיות, הקסם והחיבור לרוחניות.
האמינו בעצמכם. יש הרבה דברים לא ברורים. כדאי להיות סבלניים. תתחברו למוזיקה, מדיטציות ואומנויות לחימה כדי להירגע ולהיות ממוקדים. הימים הטובים: שבת עד שני.