טלה 21.3־20.4

משבת עד שני הירח יהיה במזלכם וייתן אנרגיה ורצון ליזום. עם זאת, הוא יכול להגביר את המתח והתסכול, שכן לא הכל אפשרי כרגע. זווית מרס בטלה עם שמש באריה נותנת הרבה אנרגיה והתלהבות השבוע. גם הצד היצירתי והמנהיגותי יתחזק השבוע. עשויה להיות רגישות בענייני בית, משפחה וזוגיות. אתם מתחזקים, ויש מתח בבית. אתם עלולים להיות מרוכזים מדי בעצמכם ובשל כך ליצור כעסים מצד בני המשפחה. נסו לאזן בין הדברים. זהו שבוע טוב בתקשורת עם ילדים.

שור 21.4־20.5

השבוע הירח יהיה במזלכם מיום שני עד רביעי ויחזק אתכם רגשית, אך צפויה גם מתיחות עם בני הבית. העקשנות שלכם תבוא לידי ביטוי השבוע, נסו להתגמש. ענייני כספים יתחילו להתאזן החל מהשבוע הבא. אתם חשים עצבנות פנימית לא מובנת ורוצים לפעול, אך יש תחושה של עייפות וחוסר אנרגיה. כעסים לא מודעים משפיעים עליכם. שימו לב, כרגע כדאי לשמור אנרגיה ולעשות רק מה שמחזק אתכם. אל תזמו יותר מדי מהלכים דרמטיים. חכו, הזמן לכך עוד יגיע.

תאומים 21.5־20.6

השבוע ונוס עוזב את מזלכם, שבו שהה כמה חודשים בנסיגה. תתחילו להרגיש יותר שקט. המהפכים מהחודשים האחרונים יירגעו, ותהיה יותר בהירות, במיוחד בענייני יחסים וכספים. אתם מאוד דומיננטיים ותקשורתיים. זהו שבוע טוב ליוזמות, עשייה ותנופה בעניינים חברתיים ובכלל. ענייני כספים יתאזנו החל מהשבוע ותוכלו לכלכל את צעדיכם נכון יותר. הירח יהיה השבוע במזלכם מרביעי עד שישי ויגביר את התקשורתיות, ואתם תתחזקו מבחינה חברתית.

סרטן 21.6־22.7

ונוס ייכנס למזלכם בשבת וישהה בו כחודש, מה שיביא לעיסוק בזוגיות, אהבה וכספים, ועשוי להגביר את כוח המשיכה שלכם בעיני בני המין השני. מי שנמצא בזוגיות, יוכל לעסוק בה ולהתייחס לכעסים מצטברים ולערוך חשבון נפש לגבי ההמשך. השבוע יאופיין ברגישות בנושאים אלה. בענייני כספים, יהיו התבהרות ויכולת להתחבר לשפע. השבוע תתחיל רגיעה אחרי כמה חודשים של הצפות רגשיות. ילידי סוף המזל עדיין חווים תהליכי שינוי אינטנסיביים.

אריה 23.7־22.8

מרקורי יימצא במזלכם החל מהשבוע, בנוסף לשמש. יכולת הביטוי והיצירתיות שלכם בשיאן, אתם בולטים ואנרגטיים. אורנוס יהיה בזווית מתוחה למרקורי, וזה עלול לגרום לעצבנות ולוויכוחים. הישירות שלכם עלולה לפגוע בסובבים אתכם, גם אם לא התכוונתם לכך.
הייתם רוצים לבטא את עצמכם בלי מגבלות, אך אתם בעיצומו של שינוי גדול בחיים, וצריך להתאזר בסבלנות. הימים הנוחים השבוע: שבת עד שני, רביעי וחמישי.

בתולה 23.8־22.9

לפניכם שבוע נינוח, שבו תזכו לתמיכה אנרגטית ולמעט התרחשויות מאתגרות. נצלו שבוע זה להירגעות והשתדלו להימנע מדאגות. אתם נוטים לחשוב המון ומקשים על עצמכם. נסו ליהנות. הימים הפחות נוחים השבוע: רביעי וחמישי. אתם עוברים שינויים פנימיים מואצים וחווים חוסר שקט. הניחו לזה עכשיו. יש לכם תחושת אי־בהירות לגבי העתיד, נסו להתמקד בהווה ולא לחשוב מה יהיה. כרגע אי אפשר לדעת לאן תוביל האנרגיה, וזה תלוי גם בגישה שלכם.

מאזניים 23.9־23.10

אתם חווים קושי להתקדם זה זמן מה, בשל חששות מהחלטות ושינויים. אתם נותנים לדברים לקרות מעצמם ולא מחליטים בזמן הנכון, וזה יכול לפעול לרעתכם. גם אי־החלטה היא החלטה. אם אתם נותנים לגורל להחליט, צפו לשינוי שלא יהיה בשליטתכם.
כעסים צפים, וישנה אי־בהירות בענייני משפחה וקריירה. התייחסו לעניינים אלו, דברים לא יכולים להימשך כפי שהם. שינוי חייב לקרות. הימים המתוחים השבוע: שבת עד שני. הימים הנוחים: רביעי וחמישי.

עקרב 24.10־21.11

שבוע תזזיתי צפוי לכם בשל אנרגיות חזקות שגורמות לחוסר שקט, עצבנות ומתח. אתם משקיעים הרבה אנרגיה בעבודה אבל לא בטוח שבאופן מאוזן. חשובים לכם השפעה וכוח, אבל לא כדאי לצבור כעסים, כי הם עלולים לפגוע בכם פיזית.
יש לכם נטייה למיליטנטיות. נסו לנתב את האנרגיה ליצירתיות ולביטוי עצמי, ללא אגו ובלי לצפות לתוצאות. ונוס ייטיב איתכם בענייני יחסים בעיקר עם גורמים מחו"ל ועם מי שמחוץ לסביבתכם הקרובה. 

קשת 22.11־21.12

השבוע ונוס, שהיה בבית הזוגיות שלכם תקופה ארוכה, עובר לסרטן, וזה יביא לרגיעה בעניינים אלו. האש בשמיים, מרס בטלה ושמש ומרקורי באריה יחזקו אתכם וייתנו אנרגיה של ביטוי ועשייה. בקרב הפנויים, משהו מתהווה בחודשים הקרובים בענייני זוגיות ואהבה. שמרו על אנרגיה גבוהה ושמחה. ימים טובים השבוע בענייני הלב והרומנטיקה: שבת עד שני. אלה ימים טובים גם ליוזמות חדשות, ביטוי עצמי ועשייה.

גדי 22.12־20.1

ונוס נכנס לסרטן בבית הזוגיות שלכם, ולכן לפניכם חודש של ענייני זוגיות, שידרשו תשומת לב. כעסים מצטברים ייצרו מתח ועימותים. אתם צריכים לבדוק עם עצמכם מהם הרגשות שלכם בזוגיות ובמשפחה. ייתכן שיידרשו החלטות לגבי שינויים בעניינים אלו. ילידי סוף המזל יחוו זאת בצורה עוצמתית יותר.
הימים הפחות נוחים השבוע: שבת עד שני, שיתאפיינו בנטייה לכעסים והתפרצויות. הימים הנוחים: שני עד רביעי. 

דלי 21.1־18.2

בענייני זוגיות יכולים להיות מתח, עצבנות ומלחמות אגו. ייתכן שהקשר אינו מתאים או שצריך למצוא דרך להגיע לאמצע. אתם וגם הצד השני עקשנים ומרגישים חוסר יציבות בקשר. לפנויים יהיו השבוע אופציות להרחבת המעגל החברתי והרומנטי. שימו לב לבחירות שלכם, כי יש לכם נטייה למשוך אש במערכות יחסים.
ונוס בסרטן נמצא בבית העבודה שלכם, כך שיכולות להיווצר מערכות יחסים רגשיות בעבודה. ימים פחות נוחים השבוע: שני עד רביעי.

דגים 19.2־20.3

ונוס נכנס לסרטן ונמצא אצלכם בבית האהבה והרומנטיקה. זה עשוי להיות חודש רומנטי ורגשי למדי, עם אפשרות להתאהבות והתחברות רגשית. מי שנמצא בקשר יחווה התחזקות רגשית.
גם בענייני עבודה וכספים תחוו התחזקות ועשייה. זהו זמן מצוין להוציא את עצמכם לאור, כי היכולות הארגוניות שלכם בשיאן, אתם אנרגטיים ויצירתיים מתמיד. נצלו זאת ליוזמות ולביטוי יצירתי. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.