טלה 21.3־20.4

התחזקות אנרגטית לקראת מולד הירח באריה צפויה ביום רביעי. יכולת הביטוי, העשייה, היוזמה והיצירתיות בשיאן. זהו זמן טוב ליזום ולהתחיל דברים שרציתם לעשות. אומנם הכוכבים במזל גדי מאיטים את הקצב ויוצרים תסכול מכך שלא הכל אפשרי, אך האנרגיות גבוהות. האש בשמיים מגבירה את האש שלכם.
ימים רגישים מבחינה משפחתית: שבת עד שני. הירח וונוס בסרטן יגרמו לרגישות יתר בענייני משפחה וילדים. ימים טובים השבוע: שני בצהריים עד רביעי.

שור 21.4־20.5

ישנה התחזקות שעדיין לא רואים את פירותיה, אבל אתם מתעקשים ללכת ראש בראש בעניינים שקשורים למשפחה, דבר שיכול לגרום למתח. האגו מפריע לראות את המציאות, וכדאי להתגמש יותר. משהו צריך להשתנות בבית, במבנה המשפחתי או בקשר עם בן משפחה. אתם מוצאים נחמה בחברים קרובים.
נצלו את היצירתיות שלכם למפנה בחייכם, שצריך להגיע. ימים פחות נוחים השבוע: שני בצהריים עד רביעי. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

תאומים 21.5־20.6

השבוע נפתח כשהירח במזלכם. הוא יגרום לרגישות, פיזור דעת וחוסר מיקוד אנרגטי. זהו שבוע של התחזקות. אתם דומיננטיים, יצירתיים ומנהלים את סביבתכם באמצעות הקסם האישי שלכם. אלה ימים טובים לארגון פעילויות חברתיות ולתכנון החודש הקרוב, שיכול להיות מוצלח לעוסקים בתקשורת, מכירות, שיווק, סטייל ובאופן כללי בחיבור לאנשים.
בשבת עד שני תוכלו לכלכל מחדש ענייני כספים. ימים פחות נוחים השבוע: רביעי וחמישי.

סרטן 21.6־22.7

בשבת עד שני צפויה רגישות בענייני מערכות יחסים וכספים. יכול להיות שינוי גדול בעניינים אלו. אם אתם בזוגיות, יש צורך לרענן את התנהלות הקשר ולא לפחד לשנות ואף להחליט לסיים את הקשר. אם אתם לבד, זהו זמן טוב להיכרויות חדשות. יש לשים לב שמערכת היחסים תביא להתפתחות שלכם ולא תחזיר אתכם אחורה. יש לכם נטייה לא לשחרר את העבר ולשחזר דפוסים ישנים. זהו שבוע טוב בענייני כספים, במיוחד ימים שני עד רביעי. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

אריה 23.7־22.8

השמש, הירח ומרקורי נמצאים בצמידות במזלכם בימים אלו וישפיעו על אופיו של החודש הקרוב. בנוסף, מרס בטלה בזווית הרמונית למקבץ הזה. אתם בהתחזקות ובזמן טוב לביטוי עצמי וליצירתיות. נצלו זמן זה לתנופת עשייה ויצירתיות. שימו לב לא להפוך למרוכזים מדי בעצמכם, ואל תיצרו תלות באחרים.
השתדלו להיות מחוברים לעצמכם ופחות להיות נתונים להשפעות סביבתיות. היו אתם המשפיעים. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

בתולה 23.8־22.9

הפלנטות הכבדות נמצאות בזוויות הרמוניות למזלכם, והדבר מעניק לכם עוצמה ומחזק אתכם. דברים קורים מתחת לפני השטח. זהו זמן טוב לשינויים. הירח יהיה במזלכם ברביעי ובחמישי ויעניק אנרגיה רגשית.
אתם נוטים לבקר את עצמכם ולאבד אנרגיה. שימו לב, אתם מתחזקים, תהיו סבלניים. למדו לפרגן לעצמכם שפע ואהבה, והשתדלו להיות פחות ביקורתיים ושיפוטיים כלפי עצמכם. ימים טובים השבוע: שבת עד שני.

מאזניים 23.9־23.10

אתם מתמודדים עם קונפליקטים פנימיים זה זמן מה, ואמורים להגיע להחלטה חשובה ביחס לחייכם עד סוף השנה הקרובה. כעסים מופנים כלפיכם, וגם לכם יש כעסים על עצמכם. רצוי להפנות את האנרגיה לארגון פעילויות חברתיות וקבוצתיות. הנוכחות שלכם מאוד בולטת, בדקו איך תוכלו לנצל זאת.
ענייני בית, משפחה וקריירה יעסיקו אתכם, ואתם זקוקים לאיזון בין התחומים. ימים פחות נוחים השבוע: שבת עד שני בצהריים. ימים טובים: שני עד רביעי.

עקרב 24.10־21.11

אתם בתהליך התחזקות והתרככות בהתמודדות עם קשיים בענייני זוגיות וקריירה. יש לכם נטייה לתת לאגו יותר מדי כוח השבוע, בעיקר בענייני קריירה והכרה. המקבץ באריה משני עד רביעי יקל את ההתמודדות בעניין זה.
אתם זקוקים לשליטה רגשית, ויש לכם קושי לשחרר. למדו לאזן את העקשנות, והאמינו בכך שהתהליך יקרה גם בלי שליטתכם. ימים טובים השבוע: שבת עד שני ורביעי וחמישי.

קשת 22.11־21.12

מולד הירח באריה ברביעי יחזק אתכם מאוד למשך כל החודש הקרוב. תהיה לכם יכולת טובה לבטא את עצמכם, ליזום ולהזיז דברים. ענייני רומנטיקה, אהבה וילדים יקודמו בחודשים הקרובים.
אתם בתקופה של יצירתיות ויכולים לקדם את עצמכם. האנרגיה בשיאה, ואתם דומיננטיים ובעלי יכולת השפעה על הסביבה. הרבה רעיונות יוכלו להביא לשפע. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי. ימים רגישים: שבת עד שני. ימים פחות נוחים: רביעי וחמישי.

גדי 22.12־20.1

בימים שבת עד שני הירח וונוס יהיו במזל סרטן שמול מזלכם ובבית הזוגיות שלכם. לכן ענייני הזוגיות והמשפחה ידרשו התייחסות. עלולים להיות מצבי רוח וכעסים, בעיקר עבור ילידי סוף המזל. מולד הירח יעזור לכם לעבור תהליך רגשי מעצים עם עצמכם, ניקוי כעסים, חיבור לאהבה עצמית, ביטוי היצירתיות ושחרור אנרגיות תקועות מהעבר.
אתם בתהליך ארוך של שחרור הישן וקבלת החדש. ימים נוחים השבוע: רביעי וחמישי.

דלי 21.1־18.2

מולד הירח באריה ברביעי יהיה בבית הזוגיות שלכם, דבר שיכול לגרום לדרמות. כל צד מושך לכיוונו, וקשה לגשר על הפער. בהתמודדות הזאת אתם חייבים להיות אובייקטיביים וריאליים. תקשיבו ללב ולרצון שלכם, עדיף לא ללכת נגדם כדי לא להיפגע מכך בהמשך.
אתם מאוד יצירתיים ודומיננטיים בסביבה הקרובה שלכם. קחו יוזמה, אל תחכו לרגע האחרון. אתם חשים עצבנות, ויש לכם צורך עמוק בשינוי. השבוע תשתדלו לחזק את האהבה העצמית וכך תדעו מה נכון לכם.

דגים 19.2־20.3

אתם מתייצבים לאט־לאט, אך עדיין ישנם אי־בהירות וקושי להתמקד. זהו זמן טוב לפעולות שקשורות לכספים ולהתחזקות בעבודה. מולד הירח באריה ברביעי ישפיע על ענייני עבודה ויחזק אתכם. אל תפחדו להביע את עצמכם ואת כישוריכם, זה הזמן.
אתם בולטים ומאוד יצירתיים בעבודה, וזה יכול להביא לחיזוק מעמדכם והשפעתכם. ענייני אהבה, רומנטיקה וילדים יתחזקו, ותגבר הרגישות בהם. ימים נוחים השבוע: שבת עד שני.