טלה 21.3־20.4
מיקום מרס במזלכם גורם לחוסר סבלנות ולרצון ללכת בדרך עצמאית, ללא תלות בסמכויות או באנשים שעשויים להפריע בדרך. הקונפליקט יתעצם יותר בחודש הקרוב, כשמרס יחל בנסיגה.

הרבה כעסים יוצאים עכשיו, שכן תחושות דיכוי שחוויתם רוצות להשתחרר. ילידי סוף המזל ירצו להתיר את הכבלים ולצאת לחופשי, אך פחדים ואמונות שונות לא מאפשרים זאת. כדאי להקשיב לרצון ולאינסטינקטים. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי. 

שור 21.4־20.5
השמש ומרקורי יעברו לבתולה השבוע ויעניקו לכם גיבוי ותמיכה. אורנוס נמצא במזלכם ותידרשו לגמישות. מהלכים שתבצעו עכשיו יכולים להצליח ולהניב פרי. ימים פחות מוצלחים השבוע: ראשון עד שלישי, שבהם עלולים לשרור מתחים.

נצלו את השבוע הרגוע הזה ליישום דברים שרציתם לעשות ולא יצאו לפועל מחוסר נוחות ומחוסר שקט. אתם צריכים לזכור שבחיים יש תנועה ושינויים. שום דבר לא נשאר כפי שהוא. זהו שבוע טוב לזוז.

תאומים 21.5־20.6
ענייני בית ומשפחה יטרידו אתכם. השבוע יתאפיין בעצבנות ובמתח. מי שיחוו זאת יהיו בעיקר ילידי תחילת המזל. אתם חושבים יותר מדי ומפעילים את השכל כשצריך להפעיל את הרגש. אתם זקוקים לשקט בתוך הרעש, כדי לא לאבד אנרגיה בגלל חשיבה מיותרת.

נסו לעשות דברים מרגיעים, למשל טיפולים במגע או מלאכות יד. השתדלו לא לפרוק את האנרגיה על הסביבה ועל האנשים הקרובים לכם. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

סרטן 21.6־22.7
למרות המתחים שאתם חווים כרגע בענייני קריירה, יש לכם תמיכה משמיים: שמש ומרקורי שעוברים השבוע לבתולה יסייעו לכם בכל הנוגע לסביבה הקרובה. ילידי סוף המזל חווים תהפוכות לאחרונה, וזה מתגבר כעת.

ונוס במזלכם יגרום למשיכה של בני המין השני. ענייני זוגיות דומיננטיים כרגע - אם בסיום מערכות יחסים ואם בהתחלתם. ענייני כספים ידרשו מכם שינוי התנהלות. אתם בתהליך התעצמות, גם אם אינכם מבחינים בכך. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

אריה 23.7־22.8
השבוע מרס בטלה עדיין מחזק את יכולת הביטוי והעשייה שלכם. תהיה לכם רגיעה מהאינטנסיביות של החודש האחרון. ענייני עבודה מעסיקים אתכם, ושינויים גדולים צפויים בעיקר לילידי סוף המזל.

כדאי לכם להיות יעילים ומסודרים במה שנוגע להכנסות ולהוצאות. זהו שבוע שקט אנרגטית. ימים מתוחים עם המשפחה השבוע: ראשון בצהריים עד שלישי. ימים טובים עם הסביבה הקרובה: שישי עד ראשון. ימים טובים לאהבה וילדים: רביעי וחמישי.

בתולה 23.8־22.9
השבוע מרקורי עובר למזלכם, ובראשון השמש עוברת למזלכם. הימים הקרובים יתאפיינו במגמת חיוביות ובהתחזקות, אף שנפטון ייצור אי־ודאות. זהו זמן טוב לעשייה ולהירגעות. אתם נוטים לדאוג ולרדת לפרטים. העניקו לעצמכם זמן איכות - אתם ראויים לזה.

ענייני אהבה וילדים מעסיקים אתכם לאחרונה, בעיקר את ילידי סוף המזל. הכינו את עצמכם לשינויים בעניינים אלו. למדו להרפות ולשחרר, תהליכים נרקמים כרגע. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מאזניים 23.9־23.10
אתם בתקופה מורכבת, שתביא לשינוי משמעותי בהמשך. הכל דורש התייחסות: ענייני הבית והמשפחה, הזוגיות והקריירה. בכל אלה מתחולל מאבק פנימי.

הירח ישהה במזלכם בימים שישי עד ראשון ויגביר את הקונפליקטים. זוהי תקופה של ניקוי, שחרור וקבלת החלטות, אלא שאתם לא מצליחים לקבל החלטות כרגע בגלל עומס אנרגטי. מומלץ לכם להתחבר ליצירתיות שלכם וכך להביע רגשות. אנשים סביבכם יגרמו לכם השבוע שמחה ונחת בעיקר ברביעי וחמישי.

עקרב 24.10־21.11
אתם נדרשים להרפות משליטתכם כדי לאפשר שינויים. ענייני עבודה יעסיקו אתכם וישאבו מכם אנרגיה. זהו זמן טוב לבטא את עצמכם בעבודה למרות התחושה שלא הכל אפשרי. אתם לומדים להתחבר לרגשות שלכם.

מי שבזוגיות יוכל בתקופה זו לחזק את הקשר או לסיימו. מי שלא נמצא בזוגיות, יכול להיכנס לקשר באופן בלתי צפוי. הירח יהיה במזלכם בימים ראשון עד שלישי ויעצים את התחושות.

קשת 22.11־21.12
ענייני קריירה מעסיקים אתכם. שינוי כלכלי מתהווה, ועד סוף השנה תדעו לאן הוא ייקח אתכם. הדימוי העצמי שלכם מתפתח, והוא חשוב להתחזקותכם הכלכלית. אתם פעילים, דומיננטיים וזוכים לתגובות חיוביות, בין היתר בענייני אהבה ורומנטיקה. מצב זה יימשך עד סוף השנה. ענייני זוגיות מתהווים.

הירח יהיה במזלכם בימים רביעי וחמישי ויחזק אתכם. נצלו את השבוע לחופשה ולבילויים. הימים הטובים: שישי עד ראשון.

גדי 22.12־20.1
ענייני זוגיות ומשפחה מעסיקים אתכם. חלקכם יצברו כעסים ויחושו מחנק. נדרש ארגון מחדש בעניינים אלו. אל תזניחו את הרגשות, כי זה יחזור אליכם כמו בומרנג ויפגע בכם בהמשך. עליכם לקבל החלטות חדשות ולשנות את הגישה. יש לכם רצון להיפרד ולצאת לחופשי.

יש מצבים שבהם זה נכון לכם ואף הכרחי, אך יש מצבים שנכון לשקול לגביהם התנהלות והתייחסות אחרות. ימים פחות נוחים השבוע: שישי עד ראשון. ימים טובים השבוע: ראשון בצהריים עד שלישי.

דלי 21.1־18.2
הדרמות בענייני הזוגיות יירגעו, לפחות כלפי חוץ. בענייני הבית והמשפחה נדרש שינוי. יש לכם נטייה לדחות את הקץ וברגע אחד לשבור הכל, להחליט ולהמשיך הלאה. כנראה שזה מה שיקרה בסוף. אתם נמצאים בשבוע של ניתוחים פנימיים של המצב.

דברים קורים מתחת לפני השטח לקראת שינויים גדולים שיחולו בהמשך. ימים מתוחים השבוע: ראשון בצהריים עד שלישי. ימים נוחים השבוע לטיולים או ללימודים: שישי עד ראשון. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

דגים 19.2־20.3
שמש ומרקורי, שנכנסים לבתולה ויהיו מול מזלכם עם נפטון, יגרמו לירידה לפרטים ולאי־ודאות בענייני זוגיות ושותפויות. ענייני הלב דומיננטיים ורגישים. למי שאינו בזוגיות יש אפשרות כעת ליצור חיבור רגשי עמוק. ענייני כספים יתחזקו ביוזמתכם. ענייני יחסים יתאפיינו ברגישות ובחוסר בהירות.

למדו להרגיע את הביקורת והפרפקציוניזם, לחיות את ההווה וליהנות מבני הזוג. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.